Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spelletjes

<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 04 Sep 2013 20:50

Spelletjes

Op het oude forum was er een topic met leuke spelletjes / gezelschapsspellen voor de kids.

Ik wil graag inspiratie opdoen voor Y. Het enige waar hij nu mee speelt zijn auto's en ik ben inmiddels wel een beetje klaar met 100x per dag met alle Cars auto's over het Ikea auto kleed rijden :oops:
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2013 20:54

Re: Spelletjes

Yrsa vindt er nog niet heel veel aan. Ik had het Magische Muiltjespel van Assepoester gekocht, maar dan gaat ze met de poppetjes spelen, het spel wil ze nog niet echt doen. Alleen Hondje Waf vindt ze wel leuk en een spel van Haba dat heet Verfühlt Nochmal (geen idee hoe het in het Nederlands heet). Bij dat spel doe je houten vormpjes in een stoffen zakje en dan moet ze door eraan te voelen raden wat erin zit en dat zakje op het juiste kaartje leggen (er zijn geloof ik nog meer variaties mogelijk maar we doen het altijd zo).
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Sep 2013 20:54

Re: Spelletjes

Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem 82

Bericht 04 Sep 2013 20:58

Re: Spelletjes

Ik heb dacht ik uit dat topic twee spellen genoteerd voor haar verjaardag of Sint/kerst. Dus of het wat is weet ik nog niet, maar deze lijken me wel wat. Het knappe koppen spel, en het spel Kikker speelt verstoppertje. Bambino Loco hebben we trouwens al, dat vind ik ook best leuk om samen met haar te doen. Al is de aandacht dan vaak ook vrij snel weg, maar even ermee aan de slag lukt prima.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 04 Sep 2013 21:26

Re: Spelletjes

Kikker speelt verstoppertje is nu in de aanbieding bij de Kruidvat, is hetzelfde idee als die van Nijntje. Lijkt mij ook erg leuk dus hier staat hij in de kast voor 5 dec.
Verder hebben wij nog niet zoveel spellen, alleen Bambino Loco. De meeste boekjes zijn vanaf 3 maar D kan ze met hulp prima maken. De opdrachten op zich zijn niet zo heel moeilijk het is meer alles eromheen van die blokjes goedleggen etc.
We hebben ook nog een spel van HABA weet ff niet hoe het heet maar dan moet je met een kleuren dobbelsteen gooien en dan die kleur vis uit de bak vissen. Er zitten ook nog dingen bij waarmee je het moeilijker kan maken maar dat hebben we nog niet gedaan.

Misschien een knikkerbaan? Die kan je samen bouwen en dan de knikkers erdoor laten rollen.
14-01-2011
01-04-2013

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers