Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stomme vragen topic #5

<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 11 Jun 2018 18:33

Re: Stomme vragen topic #5

Oh goed dat ik dit lees. Heb net leren slofjes binnen gekregen maar ik vroeg me af of hij ze wel zou gaan dragen nog, nu het lopen er aan zit te komen.
10.04.17
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jun 2018 19:01

Re: Stomme vragen topic #5

Marin, welke leren slofjes heb je? Tobias heeft een hele tijd Bambino slofjes gedragen, van de Kruidvat en die kreeg-ie niet uit!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jun 2018 19:06

Re: Stomme vragen topic #5

Bobux of Boumy, ben 't merk vergeten. Hij krijgt alles uit. Echt loei irritant. Zal eens kijken naar die van Bambino. (ziet er hetzelfde uit als die anderen eerlijk gezegd)
Let's discover the world together.
<<

Anoniem281

Bericht 11 Jun 2018 19:07

Re: Stomme vragen topic #5

Volgens mij kosten die van Bambino ook maar een tientje of zo, geen eng bedrag iig :smile:
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 11 Jun 2018 19:08

Re: Stomme vragen topic #5

Nee haha dat vermoedde ik al. Maar ze zien er niet echt anders uit dan wat ie al heeft.
Let's discover the world together.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2447

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 11:30

Bericht 12 Jun 2018 13:12

Re: Stomme vragen topic #5

Marin, ik heb niet teruggekeken, maar heb je al aapies bekeken? Dat vonden wij hele fijne slofjes.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 12 Jun 2018 14:57

Re: Stomme vragen topic #5

Marin ik kan me nog herinneren dat bij echte schoenen, dus geen slofjes, veters belangrijk waren zodat je ze goed stevig kunt strikken. Ik wilde graag laarsjes voor F. maar dat werd afgeraden.
⁠♡♡♡
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 14 Jun 2018 11:25

Re: Stomme vragen topic #5

V is bijna anderhalf (waar blijft de tijd! ). Ze drinkt in de ochtend 150ml melk, bij de lunch 100ml, maar daar drinkt ze nauwelijks wat van, en om 16u 120. We willen eigenlijk van de 16u af en dat ze bij de lunch 120 drinkt. Geen idee hoe dat voor elkaar te krijgen. Ze drinkt overdag niet zo heel denderend. Daarom geef ik nadat we helemaal klaar zijn met eten wel water of iets anders omdat ik vind dat ze wel wat moet drinken.

Ik ben benieuwd of de kindjes van anderhalf hier melk bij de lunch drinken of wat anders? En dan 2 of 3x per dag melk?

Of is het handiger de lunch melk maar de skippen en sws iets anders aanbieden?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4822

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 14 Jun 2018 11:40

Re: Stomme vragen topic #5

T. dronk rond die tijd bij zijn ontbijt een melk- of papfles en bij de lunch melk.
Verder tussendoor water en diksap (denk in totaal 1 rietjesbeker per dag, nu drinkt hij er soms wel 3 leeg, haha).

Toentertijd moesten we er soms echt wel voor gaan zitten om hem wat te laten drinken, dus dan gingen we gewoon samen aan tafel wat zitten drinken. En ook tussendoor bood ik hem af en toe zijn rietjesbeker aan.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 14 Jun 2018 11:51

Re: Stomme vragen topic #5

Dat doe ik ook hoor. Met name na haar middagslaap gaat er zo achter elkaar een rietjesbeker in.

Mijn vraag ging eigenlijk om de melk. Ik vind het veel handiger om melk bij de lunch te doen. Ik denk omdat dat 'normaler' is. Die 16u fles is ook niet gekoppeld aan eten verder. (Vanaf deze week dan. Daarvoor om 17u maar toen at ze dramatisch haar avondeten en dat lijkt nu beter te gaan).
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 14 Jun 2018 12:14

Re: Stomme vragen topic #5

Bij dochter moest ik t in t begin tussen de boterham door geve . Als ze klaar was met haar brood was ze ook klaar met de melk ;) bij zoon werkt Dit niet echt, die moet en zal eerst eten haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Jun 2018 12:23

Re: Stomme vragen topic #5

Onze jongste is een beetje ouder. Maar wil soms geen melk bij haar brood is dan ook te moe. Als ze dan wakker wordt geef ik haar nog melk.
2014 2016
<<

Taeda

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8602

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:45

Bericht 14 Jun 2018 12:26

Re: Stomme vragen topic #5

Onze dreumes drinkt het liefst heel de dag melk. Hij krijgt een beker bij ontbijt en lunch, na het avondeten yoghurt. Wanneer hij het bij de lunch door vermoeidheid niet opdrinkt, zet ik dat in de koelkast voor uit bed.
Krijgt ze ook yoghurt? Het lijkt mij dan niet zo heel erg als ze met de lunch maar weinig drinkt, bij elkaar krijgt ze dan toch wel zuivel binnen.
Love never loses faith.
november 2016 - mei 2018 - oktober 2021
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 14 Jun 2018 13:36

Re: Stomme vragen topic #5

Elro schreef:Bij dochter moest ik t in t begin tussen de boterham door geve . Als ze klaar was met haar brood was ze ook klaar met de melk ;) bij zoon werkt Dit niet echt, die moet en zal eerst eten haha


V geeft zelf aan of ze wil drinken...ook wanneer ze wat anders wil. En aangezien ze zelf haar fles niet vast houdt (en melk hoort uit een fles volgens haar..) bied ik het tussendoor ook aan. Ze duwt de fles dan weg, maar blijft wel gebaren dat ze wat wil drinken.

@taeda ze krijgt bijna elke avond wel yoghurt. Ik meet het alleen niet af. Ook krijgt ze boter en kaas op brood.

Vind het alleen zo stom haha. Ik had bedacht dat ze bij ontbijt en lunch melk zou gaan drinken. En bij de lunch uit een beker. In de ochtend vind ik het nog wel fijn haar even zo rustig op schoot te hebben.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

JaneDoe

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2138

Geregistreerd: 07 Sep 2013 19:12

Bericht 14 Jun 2018 16:29

Re: Stomme vragen topic #5

Even een snelle vraag tussendoor; Ik heb met dit weer echt suoerveel zin om vanavond weer eens in een lekker warm bad te kunnen. Ik ben ruim 3 weken geleden dmv een keizersnede en ben sinds een dag of 4 gestopt met vloeien.
Zwemmen in een openbaar zwembad kan niet ivm infectiegevaar, maar zal een duik in mijn eigen bad ook al kwaad kunnen?
Ik lees op internet verschillende dingen; de een zegt dat je na 6 weken in bad mag, de ander als je gestopt bent met vloeien.... wat denken jullie?
<<

Anoniem252

Bericht 14 Jun 2018 16:33

Re: Stomme vragen topic #5

Ik zou de zes weken toch wel aanhouden ivm infectiegevaar van je baarmoeder en ook de genezing van je wond.
<<

Pleun

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 746

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:18

Bericht 14 Jun 2018 20:31

Re: Stomme vragen topic #5

Het is je eigen bad met je eigen bacterien etc. Volgens mijn gyn kon dat prima zodra het vloeien gestopt was. Ik was huiverig maar kreeg als tip van de assistente om evt een extra sopje door het bad te halen en eerst zelf te douchen zodat ik zonder zorgen kon badderen en ontspannen.
<<

Anoniem331

Bericht 14 Jun 2018 21:40

Re: Stomme vragen topic #5

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor een kind weer wat op de been is na een neus en keel amandelen operatie?

Mijn zoon is al vanaf half april ziek door die rot dingen
Hij is allergisch voor antibiotica en dus halen ze komende week eindelijk alles er uit. Maar wat staat ons te wachten?
Hij is veem afgevallen, weinig weerstand, en in z'n algemeenheid al ruim 2 maanden niet fit.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 15 Jun 2018 06:11

Re: Stomme vragen topic #5

Hier waren ze dezelfde dag weer op de been en gingen ze de volgende dag weer (voorzichtig) naar school. Beterschap alvast!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem331

Bericht 15 Jun 2018 06:57

Re: Stomme vragen topic #5

Oh dat is wel heel vlot. Daar durf ik niet van uit te gaan. Alles wat tegen kon zitten de laatste maanden heeft ook echt tegen gezeten. Dus daar kan nog best een schepen bovenop :(
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jun 2018 10:06

Re: Stomme vragen topic #5

Mijn oudste zoon heeft altijd supersnel in zijn nek een soort van staartje :laughcry: 3 wk geleden nog naar de kapper geweest en toen is het weer bijgeknipt allemaal maar supersnel groeit dat puntje uit tot een langer stuk. Zou je dat zo gewoon eraf kunnen choppen of komen daar meer kappersskills bij kijken?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 15 Jun 2018 11:56

Re: Stomme vragen topic #5

Je kan het altijd proberen en als het echt er niet uitzien de kapper alsnog bellen. Dat zou ik doen, denk ik.
<<

Anoniem281

Bericht 15 Jun 2018 12:37

Re: Stomme vragen topic #5

Ik knip 't zelf! Of nouja, nee, ik ga tegenwoordig maar gewoon maandelijks met 'm naar de kapper, maar anders deed ik 't zelf. Steeds als ik naar dat nekkie keek, zag ik jeugdfoto's van m'n man en z'n broers voor me, allemaal met zo'n on-geloof-lijk hip matje. Brr..
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 15 Jun 2018 13:05

Re: Stomme vragen topic #5

Ok Baz, en deed je dan nog iets kapperigs met die pluk (zo bepaalde manier vasthouden ofzo :angel:) of gewoon rats hoppa?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem281

Bericht 15 Jun 2018 13:09

Re: Stomme vragen topic #5

Oké nou, ik maakte een schaar met m'n vingers.. En deed hield zo 't matje bij elkaar en dan.. Knippen. Ik vind jouw 'Rats hoppa' een beetje nonchalant overkomen, ik was meer van '.. Ja.. Oké.. Knipje.. Knip.'
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Jefi