Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2018 18:31

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Heeft iemand de chocoladepizza van Dr. Oetker al eens gegeten? Zo ja, hoe was die? Zou je het vaker eten?
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2018 18:34

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Harrison schreef:Het is niet nieuw, maar voor mij wel. Deze vega burger is zó lekker:
Afbeelding



Zag laatst de test van Kassa en deze kwam er als beste uit. Ik heb die van de Lidl sinds kort ontdekt en vind het misschien wel lekkerder dat die van de vegetarische slager die ook heerlijk is.
Lidl heeft voor zover ik weet 2 soorten. Die ik bedoel staat nu in de zomer folder op pag. 3 en ik ga ze morgen even inslaan.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:49

Bericht 01 Mei 2018 18:35

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ja ik. Ik vond ‘m tegenvallen en zou ‘m niet vaker eten.
Veel te machtig en naar mijn smaak te veel pure chocola waardoor ie te bitter was.

Gelukkig maar beter dat ik ‘m niks vond :smile:
<<

caribbeanlover

Bericht 01 Mei 2018 18:47

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

MissBitchy schreef:Ja ik. Ik vond ‘m tegenvallen en zou ‘m niet vaker eten.
Veel te machtig en naar mijn smaak te veel pure chocola waardoor ie te bitter was.

Gelukkig maar beter dat ik ‘m niks vond :smile:


Dank je voor je reactie. Je hebt puur en puur he. Ik neem aan dat ze niet van die hebben gekozen met een hoog cacaogehalte lijkt me niet zo lekker voor pizza. Als men puur niet gewend is, dan kan idd al gauw bitter zijn. Ik ben opgegroeid met puur (als een van de weinige kinderen) en baalde als kind rond en met de feestdagen. Dus ik zal wel blij zijn dat deze pizza puur is.Overigens lust ik wel melk, maar dan in kleine vorm een mars, kit kat ed.
<<

Anoniem304

Bericht 01 Mei 2018 18:56

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb die choco pizza ook gehad, maar vond m niet heel puur ofzo. Wel lekker voor een keertje :P
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mei 2018 19:20

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

een vriendin van mij vind die chocolade pizza goddelijk. Maar zij is ook gek op chocolade.
Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mei 2018 13:20

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Coco schreef:
Juli14th. schreef:Iets heel anders maar ik ben de laatste tijd helemaal weg van de kaasschnitzel van Vivera, die staat nu bijna wekelijks op het menu (dit is echt nog zo veel lekkerder dan een kaasssouflé) en vooral lekker in combinatie met schijfjes.

Afbeelding


Ja eens!


Die zijn idd heerlijk en vegetarisch gestemd zoals ik het alleen eet. Kaassoufles zijn dat helaas niet, maar ze bestaan wel en heb ik wel eens gekocht bij Ekoplaza. Helaas zit er niet een echt in de buurt. Nu jij het zegt het lijkt verdomd veel erop afgezien van het verschil tussen de korstjes. Ik eet deze snitzel wel eens op een bolletje ipv een kroket, hamburger ofzo. Ik bak het dan wel direct uit de vriezer aangezien wij vlees en vega invriezen. Eenmaal ontdooit is dat geen doen met bakken.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mei 2018 13:24

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bliss schreef:Oh yes, ik eet nu dit:

Afbeelding

:banaan: :banaan: :banaan:


Die met praline kan ik zeker aanraden!
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mei 2018 13:24

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik zit me rot te zoeken naar iemand die bij NY pizza de vegan pizza had gegeten. Staat het soms in een ander topic?
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Berichten: 5452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 16:30

Bericht 10 Mei 2018 13:30

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

caribbeanlover schreef:Ik zit me rot te zoeken naar iemand die bij NY pizza de vegan pizza had gegeten. Staat het soms in een ander topic?

Gewoon de zoekfunctie gebruiken.
Bedoel je dit bericht? post1139987.html?hilit=NY%20pizza#p1139987
<<

Juli14th.

Noob

Berichten: 54

Geregistreerd: 01 Feb 2018 14:26

Bericht 15 Mei 2018 16:48

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Afgelopen weekend heb ik het ijs van Breyers geprobeerd (dat ijs waar veel minder calorieën inzitten) in de smaak Cookies & Cream maar er zat weinig smaak aan, niet bijzonder dus. Iemand ervaring met één van de andere smaken?
<<

caribbeanlover

Bericht 24 Mei 2018 14:40

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Tuc sour cream & onion.............hmmmmmmmmmmmmmmm!
<<

caribbeanlover

Bericht 28 Mei 2018 17:55

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bliss,

Ik heb zo'n beker Magnum Almond gehaald. Was tot gister bij AH in de aanbieding maar € 2,50 p.s en de vorige keer dat die in de aanbieding was was het nog best duur vooral mijn man moest even klagen.
Had geen zin om te gaan, maar ach in de vriezer is het nog een tijd houdbaar dus ook maar weer de pralineversie gehaald.
Ben heel benieuwd naar de almond.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 08 Jun 2018 10:33

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Wij hebben gisteren deze pizza's geprobeerd:
Afbeelding
Afbeelding
Ze waren lekker! Vooral die groene...
<<

Anoniem304

Bericht 08 Jun 2018 10:38

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ja die groene ziet er ook goed uit.
<<

Anoniem248

Bericht 09 Jun 2018 16:32

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Bliss schreef:Oh yes, ik eet nu dit:

Afbeelding

:banaan: :banaan: :banaan:

Ik had me voorgenomen om dit gewoon niet te gaan proberen. Gewoon helemaal niet. Komt m’n vriend ineens een tijd terug met twee van die bekers aanzetten :palm: En nu ben ik dus om...
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 11:59

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Die met praline is pas lekker deze ook, maar is niet zo bijzonder.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 10 Jun 2018 16:52

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Heeft iemand de nieuwe roze KitKat al geprobeerd?
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 10 Jun 2018 17:34

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

https://maggi.nl/producten/maggi-dagje- ... inzencurry

Ik heb deze geprobeerd en vond het lekker. Gaan veel groenten in, dus dat is fijn. Had er wel een stukje vis bij gebakken, want die lag er nog.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 10 Jun 2018 17:58

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb deze geprobeerd. Erg lekker, had wel stiekem meer schuim verwacht maar best prima voor een cappuccino!

https://www.alpro.com/nl/producten/drin ... el/barista
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Jun 2018 21:08

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

SoGood schreef:Ik heb deze geprobeerd. Erg lekker, had wel stiekem meer schuim verwacht maar best prima voor een cappuccino!

https://www.alpro.com/nl/producten/drin ... el/barista


Ik vind de merken te duur en de sojamelk van AH eigenmerk vind ik erg goed. Heb diverse geprobeerd om erachter te komen welke ik wilde en vind deze de beste. Andere B merken van de Lidl bvb vind ik zo vlak smaken, kartonsmaak zeg ik dan (nee ik heb het niet uitgetest door karton te eten).
<<

Anoniem247

Bericht 15 Jun 2018 17:54

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Girli schreef:Heeft iemand de nieuwe roze KitKat al geprobeerd?


Ja ik. Ik vond ‘m lekker. Hij is zoeter dan de normale KitKat.

De spinaziepizza van dr Oetker heb ik ook op. Ik vond ‘m goed te doen! Ook heel vullend.
<<

Anoniem272

Bericht 15 Jun 2018 18:27

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

De veganistische pizza's van New York Pizza (voor degene die het vroeg), zijn lekker. Wel heeel vet. Je moet na afloop echt even uitbuiken.

Wat een leuk topic trouwens! Fijne tips :)
<<

caribbeanlover

Bericht 15 Jun 2018 21:40

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Ik heb 's wereld 1e vegan biefstukc gister gegeten en die erg lekker. Ga ik vaker doen!
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 16 Jun 2018 17:52

Re: Nieuw geprobeerd en (niet) bijzonder

Harrison schreef:Het is niet nieuw, maar voor mij wel. Deze vega burger is zó lekker:
Afbeelding


Die zijn heerlijk ja. Deze vind ik misschien nog wel lekkerder: https://www.ah.nl/producten/product/wi4 ... ge-burgers
VorigeVolgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers