Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Expeditie Robinson 2013

<<

Roodtomaatje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:03

Bericht 07 Nov 2013 23:00

Re: Expeditie Robinson 2013

Haha dat was echt een toffe actie van Zimra! Vond de reactie van Geza toch ook wel tof: jij kleine rat. Haha :)
Nu volgende week Paulien nog eruit en dan zijn wat mij betreft alle rotte appels weg!
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 07 Nov 2013 23:11

Re: Expeditie Robinson 2013

Yes! Geza weg
<<

Elysia

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 371

Geregistreerd: 14 Sep 2013 10:40

Woonplaats: Ergens in Zeeland

Bericht 08 Nov 2013 00:14

Re: Expeditie Robinson 2013

Pfff dat was nog even spannend! Toen hij Kees nog had omgeluld om niet op hem te stemmen dacht ik al "hij heeft het weer lekker voor elkaar". Maar dankzij Zimra ligt hij er toch nog uit. Super! Nu nog Paulien, want ik erger me zooo rot aan haar. Als je er niet wilt zijn ga dan lekker naar huis, genoeg mensen die er wel willen zijn.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 08 Nov 2013 08:37

Re: Expeditie Robinson 2013

Goede actie van Zimra! Die huppelt overal lekker tussendoor!
En eindelijk Geza er uit. Nu paulien nog.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Anoniem280

Bericht 08 Nov 2013 10:58

Re: Expeditie Robinson 2013

Yes, Géza weg!
Hans en Kees gun ik het nu het meest.
Hopelijk gaan de dames niet te ver in hun tegen aanval, zoals dat in het stukje voor volgende week te zien is!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Nov 2013 11:06

Re: Expeditie Robinson 2013

Ik heb vannacht een erotische droom over Géza gehad :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Pure*

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1937

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:18

Bericht 08 Nov 2013 12:03

Re: Expeditie Robinson 2013

Hahaha bliss, vind jij hem ook echt aantrekkelijk?
Juli 2015
Maart 2017
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 08 Nov 2013 16:16

Re: Expeditie Robinson 2013

Hahaha Bliss!

Ik heb het net teruggekeken en, heel stom, ik vind het toch ergens jammer dat Geza er nu uit is. Kronkel! Ik vond Geza vorige week echt smerig, maar ik merk dat ik me nog meer erger aan Paulien. Wat een vreselijk mens is dat in ER. En wat Geza zelf ook al zei, hij is wel meer Robinson dan Paulien, van mij had zij er eerder uit gemogen.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2013 16:33

Re: Expeditie Robinson 2013

Ik volg het niet elke week, eigenlijk niet en alleen dmv zappen. Ik vind die Geza zo'n nerd/watje; Anna Alicia een doos en Pauline een zeikerd/geniepig mens!
Geraldine en Zimra vind ik echt leuke meiden die mogen wel winnen.
Snap niet dat Robert zichzelf heeft opgegeven, beetje triest en volgens mij heeft hij dat gedaan zodat hij kan laten zien dat hij met amper wat kan koken.

Hehe eindelijk gaat Evie weg, werd tijd! :cheering:
<<

Anoniem100

Bericht 08 Nov 2013 17:08

Re: Expeditie Robinson 2013

Van mij mogen Edith, Hans of Kees wel winnen. Nu die 3 gangmakers eruit zijn vind ik het wel iets minder strijd tijdens de spellen, dat merk je wel.

Dit seizoen aan het begin paar x gekeken en toch overstag gegaan om te blijven kijken, is toch wel leuk! :) Ging er voorheen niet speciaal voor zitten...
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 08 Nov 2013 17:25

Re: Expeditie Robinson 2013

Kowalski schreef:Hahaha Bliss!

Ik heb het net teruggekeken en, heel stom, ik vind het toch ergens jammer dat Geza er nu uit is. Kronkel! Ik vond Geza vorige week echt smerig, maar ik merk dat ik me nog meer erger aan Paulien. Wat een vreselijk mens is dat in ER. En wat Geza zelf ook al zei, hij is wel meer Robinson dan Paulien, van mij had zij er eerder uit gemogen.


Helemaal mee eens! Ik zat gisteren zelfs hardop mee te praten dat ik dr zo dom en stom vind, haha!
Ik heb niet echt meer een voorkeur voor wie er mag winnen. Mijn vriend vertelde gisteren dat het al bekend is?

En ik vind het erg jammer dat Evi weggaat. Zijn hoort gewoon echt bij ER.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Anoniem100

Bericht 08 Nov 2013 17:50

Re: Expeditie Robinson 2013

Meneer de Uil schreef:
Kowalski schreef:Hahaha Bliss!

Ik heb het net teruggekeken en, heel stom, ik vind het toch ergens jammer dat Geza er nu uit is. Kronkel! Ik vond Geza vorige week echt smerig, maar ik merk dat ik me nog meer erger aan Paulien. Wat een vreselijk mens is dat in ER. En wat Geza zelf ook al zei, hij is wel meer Robinson dan Paulien, van mij had zij er eerder uit gemogen.


Helemaal mee eens! Ik zat gisteren zelfs hardop mee te praten dat ik dr zo dom en stom vind, haha!
Ik heb niet echt meer een voorkeur voor wie er mag winnen. Mijn vriend vertelde gisteren dat het al bekend is?

En ik vind het erg jammer dat Evi weggaat. Zijn hoort gewoon echt bij ER.


Klopt, ene Maxim Hartman heeft op GeenStijl in een filmpje verklapt wie de winnaar is. Naar eigen zeggen omdat het volgens hem een vrij land is en hij mag zeggen wat ie wil. Als je op google gaat zoeken dan kom je ook meerdere sites tegen met dit verhaal. Daarnaast verkondigt hij dat de winnaar in kwestie zijn/haar mond voorbij heeft gepraat tijdens een borreltje te veel....

Las het ook bij toeval helaas, dus als je het niet wil weten...niet googlen!!!!
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2013 18:59

Re: Expeditie Robinson 2013

Wie is Maxim? Er staat toch een boete op voor mensen die eraan mee hebben gedaan? Wat als de winnaar het tegen familie oid zegt en die verklappen het. Ze kunnen hun familie ed toch geen boete geven? Ik vind dat de winnares of winnaar het wel tegen familie ed mag zeggen, maar ze kunnen beter oppassen mbt alcohol, want dan komt de waarheid over wat dan ook vaak boven water.
<<

Anoniem100

Bericht 08 Nov 2013 19:15

Re: Expeditie Robinson 2013

Die Maxim schijnt ooit ook in Expeditie Robinson gezeten te hebben. Hij had het zelf over die boete idd, maar dat dat niet zou gelden voor hem omdat hij niet in deze serie zit...heel vaag.
<<

Anoniem280

Bericht 08 Nov 2013 19:38

Re: Expeditie Robinson 2013

Er staat volgens hem he, hij kan dus zoveel zeggen, dus echt betrouwbaar is het niet.
Ik zie het wel, het kijkt voor mij echt niet anders nu hij dit heeft gesuggereerd.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Nov 2013 19:41

Re: Expeditie Robinson 2013

Jaa Maxim Hartman, ik vind dat zo'n nare vent.
Huh, ik was er gisteren echt van overtuigd dat de aflevering véél langer duurde dan normaal maar dat is helemaal niet zo :')
Anyway, ik vond het wel een bizarre aflevering hoor, eerst die hele rel enzo. Ben blij dat Géza eruit is, maar ik wil gewoon Jan terug :nopompom:
<<

Anoniem100

Bericht 08 Nov 2013 19:52

Re: Expeditie Robinson 2013

Klopt Caramba, er staat volgens hem idd.....hoeft natuurlijk niet waar te zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2013 20:43

Re: Expeditie Robinson 2013

Wie zegt dat Maxim de waarheid spreekt? Ik heb gekeken en vind het terecht mocht het waar zijn, maar wel dom van diegene. Dus Maxim was er blijkbaar bij toen diegene zich verlulde.
Diegene kan dus mooi een boete verwachten en die was tijdens het jaar dat Maxim meedeed 100.000 dus wie weet nu ook of hoger.
Erg dom!
<<

Zero

Bericht 08 Nov 2013 20:50

Re: Expeditie Robinson 2013

Ik geloof oprecht dat Geza een lieve jongen is. In het spel wilde ik hem er uit hebben om zijn manier van spelen (net als Sef, lijkt me ook een prima mens maar zijn spel hoeft niet van mij)
Ik vind dat hij nu natuurlijk van de verkeerde kant is belicht, maa Bliss mag van mij met gerust hart erotische dromen over hem hebben.
<<

Anoniem100

Bericht 08 Nov 2013 20:54

Re: Expeditie Robinson 2013

Caribbeanlover; Dat staat ook nergens, alleen dat zowel Caramba als ik benadrukken dat er volgens hem staat.... Dat hij dat beweerd. Geen idee of het ook echt zo is.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 08 Nov 2013 20:56

Re: Expeditie Robinson 2013

Ben blij dat Geza eruit is. Nu Paulien nog. Van mij mag Edith winnen, die is vanaf de eerste aflevering al m'n favoriet.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Nov 2013 20:57

Re: Expeditie Robinson 2013

Haha ik vond Géza in t begin wel leuk, ware het niet dat t een dwerg is vergeleken bij mij :wink: Ik word er niet warm van hoor verder. Is hij trouwens joods? In mijn droom wel namelijk whaha :P
❤ 7 juni 2018
<<

Zero

Bericht 08 Nov 2013 21:14

Re: Expeditie Robinson 2013

Jup.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17373

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 08 Nov 2013 21:28

Re: Expeditie Robinson 2013

Toet schreef:Jaa Maxim Hartman, ik vind dat zo'n nare vent.
Huh, ik was er gisteren echt van overtuigd dat de aflevering véél langer duurde dan normaal maar dat is helemaal niet zo :')
Anyway, ik vond het wel een bizarre aflevering hoor, eerst die hele rel enzo. Ben blij dat Géza eruit is, maar ik wil gewoon Jan terug :nopompom:


Volgens mij wel hoor, iets van 10 min langer! Er kwam een extra reclame bij :thumbdown:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Nov 2013 14:07

Re: Expeditie Robinson 2013

Meneer de Uil schreef:Kom ik langs mega oude afleveringen van Zoop op Nickelodeon..wie speelt daar in mee? Geza!!! Hahaha..zo grappig, met z'n jonge tienerkoppie :).


Die heeft hij nog.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers