Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toms voor kinderen

<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Jun 2018 20:25

Toms voor kinderen

Heeft iemand hier Toms (het schoenenmerk) voor de kinderen? Ik vind ze mooi en ze lijken me handig zelf aan en uit te trekken. Maar bevallen ze, en hoe vallen de maten (ik zie dat ze ook halve maten hebben)?
<<

Anoniem248

Bericht 07 Jun 2018 20:28

Re: Toms voor kinderen

Wil je echt Toms? Op m’n werk hebben een aantal kinderen momenteel soortelijke schoentjes van de H&M. Ook heel leuk!

Edit: Van Toms zelf vind ik deze echt té schattig: https://www.shoptoms.nl/featured-shops/ ... s-classics
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 07 Jun 2018 20:41

Re: Toms voor kinderen

Nee, soortgelijke schoenen mogen ook hoor (qua prijs heb ik dat zelfs liever). Bedankt voor de tip, dan gaan we daar even kijken! Die Toms van jouw link zijn inderdaad wel heel leuk!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 07 Jun 2018 21:27

Re: Toms voor kinderen

Ik heb Toms voor m’n kids. Ideaal zelf aan en uit de trekken, koordje bovenaan zorgt dat ze wat strakker kunnen. Ze zitten heerlijk, ze hebben er de avondvierdaagse op gelopen.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 07 Jun 2018 21:36

Re: Toms voor kinderen

Ik heb ze klaar liggen maar ik vind ze wel groot vallen. 24,5 is te groot terwijl van andere schoenen hij 25 heeft.
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 08 Jun 2018 22:14

Re: Toms voor kinderen

Goed om te weten dat ze dus wat groter vallen.

Ik heb al leuke toms-look-a-likes gespot op de site van H&M. Nu hoop ik dat de (kleine) vestiging bij ons in de buurt ze heeft, we gaan morgen even kijken. Mochten we in de stad niet slagen dan ga ik via internet bestellen. Bedankt voor jullie reacties!
<<

Anoniem270

Bericht 08 Jun 2018 22:32

Re: Toms voor kinderen

Ik heb die ook van H&M en heb ze gezocht bij een kleine vestiging.
Op veel schoenen hebben ze nu korting. Hoop voor je dat ze ze nog hebben in de goede maat.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 08 Jun 2018 23:55

Re: Toms voor kinderen

E heeft Toms gehad, maar ook meerdere soortgelijke schoentjes van Zara en H&M. Hij heeft graag schoenen die makkelijk aan en uit kunnen. Die Toms waren fijn - we zijn ze helaas kwijtgeraakt in het zwembad - maar die andere instappertjes vind ik ook fijn.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 09 Jun 2018 21:35

Re: Toms voor kinderen

Bij 'onze' H&M hadden ze één soort 'Toms' (dat model dan) maar ook een aantal andere gympen waar je zo in kan stappen/ H. heeft deze uitgezocht:

http://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0584035003.html en hij is er helemaal blij mee!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers