Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's etc.

<<

Anoniem241

Bericht 07 Jun 2018 12:54

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Oh Marin ik moet er nu na 12 wk ook nog zooo niet aan denken! Ik heb dus nog wel pijn. Vooral als ik veel loop, wat wel moet omdat L alleen slaapt als we wandelen met de maxicosi. Mijn hechtingen zijn wel gewoon goed hersteld. Ik hoop dat het over een tijdje wel beter gaat! Heb jij ook nog pijn als je jezelf wast? Pijn is niet het goede woord, maar het is gevoelig. Alsof ik 100km heb gefietst ofzo.
<<

Anoniem304

Bericht 07 Jun 2018 13:02

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Popcorn schreef:Haha Cotton, dat is lang m'n angst geweest afgelopen maanden. Maar... Op een gegeven moment ken je je kind goed genoeg om te weten wat kan ;)
Ik loop altijd eerst bij de kinderen langs voor ik ga slapen, en aan hun manier van slapen bedenk ik of het kan of niet. Soms als ze niet fit zijn dan waag ik me er niet aan. Dat betrapt worden lijkt me zo akelig voor beide partijen.

Haha wat een goede reactie. Ik zal het onthouden. En anders maar vaak uit logeren :P
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Jun 2018 14:35

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Dat je bijna een maand na de bevalling nog steeds een open wond kunt hebben downunder waardoor dingen als seks, fietsen en sporten nog steeds niet tot de mogelijkheden behoren. :thumbdown:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem236

Bericht 07 Jun 2018 14:50

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Ooh wat naar Lady. Ga je nog wel langs de vk of gyn voor een nacontrole?

Zelf heb ik het ook gehad. 3 maanden later pas heel voorzichtig en niet te lang kunnen fietsen
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 07 Jun 2018 15:26

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Ja, ik heb eind juni een nacontrole gepland staan.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem247

Bericht 08 Jun 2018 20:52

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

*
*
Laatst gewijzigd door Anoniem247 op 08 Jun 2018 23:02, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem281

Bericht 08 Jun 2018 21:11

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Ava, Marin wilde niet daar post gequote zou worden, maar je hebt 't wel gedaan...

Klinkt wel pijnlijk trouwens! 't Enige dat ik nog wel 's heb, op dat gebied (letterlijk) is dat 't stukje huid waar de hechting zat, soms wat strakker lijkt te zijn. iets gevoeliger. Gelukkig niet storend verder, lijkt me onwijs vervelend!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jun 2018 21:19

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Graag idd quote verwijderen, dank je.
Maar het klinkt erg pijnlijk. En groot ook. Een stuk groter dan wat ik heb/had. Fijn dat het bij jou weg is. En ik zeg had bij mij, want volgens mij is mijn scheurtje (dus dat is wel wat anders, je kon het echt waarnemen zei de huisarts) ook weg. Ik kreeg ook keer op keer een schimmelinfectie en die zat helemaal in dat scheurtje waardoor alles (broeken aan, wc papier afvegen, seks) pijn deed. Nu lijkt de schimmel iig weg, het scheurtje is nog niet geheeld maar de pijn is er vanaf. (wederom niet quoten graag maar dan is voor de volledigheid duidelijk wat het nou was). En stom he dat je zo lang rond kan lopen met zoiets.
Baz, ja dat heb ik ook idd.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem247

Bericht 08 Jun 2018 22:21

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Oh sorry nu doe ik het zelf idd :palm: Ik heb er vet overheen gelezen excuus!
<<

Anoniem247

Bericht 08 Jun 2018 22:24

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Maar fijn dat het nu weg blijkt te zijn. Nu even goed laten genezen! Ik werd er ook gewoon ook echt onzeker van en was bang dat het voor altijd zo bleef. Gelukkig is het goedgekomen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 08 Jun 2018 22:28

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Dank je wel voor het verwijderen.
Ik hoop dat het idd helemaal geneest nu en dat het ook weer fijner voelt (dat weet ik nog niet). Fijn dat 't voor jou wel weer beter is.
Let's discover the world together.
<<

Flore

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 882

Geregistreerd: 09 Jul 2016 13:36

Bericht 09 Jun 2018 09:41

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Ik wist niet dat ook ik, de nuchterheid zelve, moeite heeft met de vaccinaties. Oei wat krijstte L, ging door merg en been. Ik moest even een traan wegpinken.
Boys rule!
2018 / 2020
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2513

Geregistreerd: 26 Mei 2016 19:46

Bericht 09 Jun 2018 09:52

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Vaccinaties zijn ook niet leuk, helemaal als ze de week erna hangerig en ziekig zijn. Maar polio is nog zieliger.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 09 Jun 2018 10:15

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Ah zielig he Flore. Gelukkig zijn die kleintjes het zo vergeten. Hou hem maar lekker bij je.
O kreeg van de week z'n voorlopig laatste vaccinaties en hij keek zo boos naar de dokter.
Let's discover the world together.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 09 Jun 2018 10:39

Re: Wat heb jij nooit geweten over zwangerschappen/baby's et

Zo zielig is dat idd.
De ergste vond ik die van 14 mnd.
Dan zijn het er twee. Maar als ze er een gezet hebben weten ze dat er nog een komt als ze de spuit zien. Zo zielig.
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers