Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fitbit!

<<

Anoniem313

Bericht 06 Jun 2018 16:33

Re: Fitbit!

Ava schreef:Zitten jullie met jullie diepe slaap ook maar rond de 13-17 % ? Ik dacht dat dat altijd meer moest zijn dan de lichte slaap. Schijnbaar toch niet of er is iets mis met mijn nachtrust :nerd:


Ik heb dat ook, en wat ik al haal aan diepe slaap is voor 2:00; alles erna is licht/REM. Op tijd naar bed dus!
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:38

Bericht 06 Jun 2018 16:45

Re: Fitbit!

Ik heb maar tussen de 11 en 13 procent diepe slaap. Vind dat ook maar weinig.
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 06 Jun 2018 18:07

Re: Fitbit!

Ik heb ook maar heel weinig diepe slaap: gemiddeld maar 6%! Ik heb wel het idee dat het door de zwangerschap komt. Het is ook heel verschillend per nacht bij mij, afgelopen nacht was het 14%, maar soms lijkt het ook nauwelijks wat en staat er geen percentage bij. Dat haalt natuurlijk het gemiddelde flink naar beneden.

@Cotton: ik heb je een PM gestuurd.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 06 Jun 2018 19:08

Re: Fitbit!

Ik heb je ook een PB gestuurd Cotton.

Ik heb een Fitbit flex, maar zie nergens die percentages slaap. Ik draag hem 's nachts trouwens altijd, merk er niets van. Wel draag ik hem overdag in mijn zak omdat ik anders echt op mega veel stappen uitkwam die niet overeen kwamen. Blijkbaar zwaai ik erg veel met mijn armen ofzo. En als ik met de wagen loop registreerd hij juist weer niets.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 06 Jun 2018 19:13

Re: Fitbit!

Maar als je bij benchmark kijkt, dan is diepe slaap ook niet heel veel. Ik zit gemiddeld op 15% en voor vrouwen van mijn leeftijd is het criterium 12-23%. Dat is ook gewoon niet heel hoog.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem248

Bericht 06 Jun 2018 19:19

Re: Fitbit!

Caulfield schreef:
Ava schreef:Zitten jullie met jullie diepe slaap ook maar rond de 13-17 % ? Ik dacht dat dat altijd meer moest zijn dan de lichte slaap. Schijnbaar toch niet of er is iets mis met mijn nachtrust :nerd:


Ik heb dat ook, en wat ik al haal aan diepe slaap is voor 2:00; alles erna is licht/REM. Op tijd naar bed dus!

Er staat bij light sleep dan ook in de app, als je die sleep stages van een specifieke nacht gaat bekijken: You might not know it, but light sleep is really important! It typically makes up most of your night & promotes mental and physical restoration.

Met andere woorden: als het goed is ben je het grootste deel van de nacht in een lichte slaap.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2018 19:34

Re: Fitbit!

Zonnetje en Framboos, heb jullie toegevoegd als vriend.
<<

Anoniem247

Bericht 07 Jun 2018 16:09

Re: Fitbit!

Nou ik dacht dat ik vandaag een goede dag zou hebben voor de challenge heeft mijn fitbit de de helft van de tijd mijn stappen niet geteld.. We zijn bij de dierentuin geweest en dat was nogal heuvelig. Zou het daar aan hebben gelegen? Hij heef gewoon echt dik 10 minuten op dezelfde stappen gestaan terwijl ik gewoon liep. Vreemd toch?
<<

sabje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 572

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:05

Bericht 07 Jun 2018 20:05

Re: Fitbit!

Ava: Wat raar.
Ik heb er alleen last van tijdens het werk. Dan heb ik veel meer stappen doordat ik achter een snijmachine sta. Bijna ieder plakje vlees is een stap :palm: . Dus ga hem voortaan in mijn zak stoppen.
Ons boefje 24-08-2010
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 08:00

Bericht 07 Jun 2018 20:17

Re: Fitbit!

Coton, ik heb je een pb gestuurd.
Afbeelding
Afbeelding
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 09 Jun 2018 09:33

Re: Fitbit!

Oh de challenge is alweer vol! Cotton, maak jij dan vanzelf een nieuwe met de trage losers :D?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem244

Bericht 09 Jun 2018 09:42

Re: Fitbit!

Ik snap het nog niet helemaal allemaal qua challenges... maar komt vanzelf wel Haha

Hebben jullie Bluetooth van je telefoon altijd aanstaan of alleen soms om te synchroniseren?
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 09 Jun 2018 10:44

Re: Fitbit!

Ik heb mijn Bluetooth altijd aanstaan. Ik heb niet het idee dat mijn batterij van mijn telefoon daardoor sneller leeg is.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem244

Bericht 09 Jun 2018 11:03

Re: Fitbit!

Oke, ja hier gaat m’n batterij echt wel een heel stuk sneller leeg heb ik het idee
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 09 Jun 2018 12:58

Re: Fitbit!

Mijn batterij gaat ook sneller leeg en ik vind het ook niet nodig. Ik synchroniseer tussendoor.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 12:59

Re: Fitbit!

June schreef:Oh de challenge is alweer vol! Cotton, maak jij dan vanzelf een nieuwe met de trage losers :D?

Silly-One was me voor dus ik heb de tragen daarin toegevoegd :P
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 09 Jun 2018 15:25

Re: Fitbit!

Cotton schreef:
June schreef:Oh de challenge is alweer vol! Cotton, maak jij dan vanzelf een nieuwe met de trage losers :D?

Silly-One was me voor dus ik heb de tragen daarin toegevoegd :P

Ben ik nu te laat :( heel de dag aan het werk geweest dus nu pas gekeken en beide challenges zijn al vol.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 16:17

Re: Fitbit!

Er is een derde nu!
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 09 Jun 2018 16:37

Re: Fitbit!

Ik wil ook wel meedoen! Ik heb afgelopen week wat vriendjes toegevoegd en dat motiveert me al, zo'n challenge misschien nog meer. Moet ik iemand mijn mailadres pm-en oid?
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 17:40

Re: Fitbit!

Ja graag Nan!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 09 Jun 2018 18:02

Re: Fitbit!

Cotton schreef:Er is een derde nu!

:thumbup:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Jun 2018 18:52

Re: Fitbit!

Wat mooi zeg, zelfs al een derde!

Is het misschien wat om te kijken wat ieders doel elke dag (of werkweek/weekend) is en hierop de groepjes af te stemmen? Zo krijg je ieder die rond hetzelfde aantal stappen zit bij elkaar, dan wordt het nog meer een challenges.

Radler, wat begrijp je nog niet aan de challenge? Kijken of ik het voor je kan uitleggen.
<<

Anoniem304

Bericht 09 Jun 2018 18:55

Re: Fitbit!

Ja Wolf dat idee had ik ook, maar dan zit je ook altijd met dezelfden in de groep. Dat is misschien weer minder leuk.
<<

Anoniem244

Bericht 09 Jun 2018 19:30

Re: Fitbit!

Thanks wisk, ik denk dat ik het onderhand wel snap Haha :-)

Ik ga dinsdag een dag naar de sauna, denk dat je dan de fitbit beter af kan doen he? (Heb de versa)
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 09:27

Bericht 09 Jun 2018 20:11

Re: Fitbit!

Cotton schreef:Ja Wolf dat idee had ik ook, maar dan zit je ook altijd met dezelfden in de groep. Dat is misschien weer minder leuk.

Dat bedacht ik mij ook, maar misschien wisselen mensen af en toe van doel? Geen idee haha.
Nu loopt het zo wijd uiteen.

Radler zelf heb ik hem dan af, steeds de temperatuur verschillen, het douchen, zwemmen, etc. Ik vind het echt jammer dat ze niet waterdicht zijn!
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers