Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Toilettasje [dagelijks gebruik]

<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jun 2018 19:15

Toilettasje [dagelijks gebruik]

Hoe bergen jullie tampons/deo/make-up o.i.d. op als je dat dagelijks meeneemt naar bijvoorbeeld je werkt of uitstapjes?

Ik gooide tampons altijd los in mijn tas of jaszak maar vind dat toch niet zo heel chill haha. Om nou een toilettasje aan te schaffen voor alleen tampons is ook weer zoiets, maar misschien is het ook wel fijn om iets van een lippenbalsem, handcreme of deo in mijn tas te hebben. Handcreme slingert bijvoorbeeld altijd door het huis heen en dat pak ik nog vrij regelmatig.

Of gooien alle vrouwen dingen los in hun tas :palm: haha. Je ziet wel, ik heb hier weer helemaal geen verstand van.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 04 Jun 2018 19:17

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ja ik mik alles in mijn tas. Heb een hele reisapotheek in mijn werktas, de luiertas en mijn auto.
R. 2013
D. 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 04 Jun 2018 19:20

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik heb ook alles los in m'n tassen liggen, niet echt overzichtelijk, maar goed. Misschien is een klein toilettasje nog niet zo'n slecht idee, dat kun je ook makkelijker overhevelen van de ene naar de andere tas.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 19:22

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ja ik heb alles los in de tas, maar wat Bliss zegt, zo'n tasje is geen slecht idee. Ik heb nog wel ergens een toilettasje liggen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jun 2018 19:22

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Haha reisapotheek!

Ik mik tampons ook altijd los in mijn tas, maar ik vind dat toch niet zo prettig. Heb er laatst ook al een keer mee staan strooien. Goodies! Haha.

Maar iets van paracetamol in je tas hebben is trouwens best wel chill. Dank voor de tip, apotheker haha!
<<

Anoniem281

Bericht 04 Jun 2018 19:23

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik heb zo'n klein blikje, waar 3 tampons in passen. Die gooi ik dus alsnog in m'n tas :') Verder heb ik weinig troepjes en nog eerder m'n rugzak mee dan m'n handtas en in de rugzak zitten meer vakken om alles te ordenen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jun 2018 19:23

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ja precies Bliss! Het wisselen van tassen, daar gaat het bij mij dus mis waardoor ik vandaag mis greep. Niet heel relax.

Echt, nu kennen jullie de oorspong van dit topic ook haha :laughcry: .
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 04 Jun 2018 19:30

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ha, ik heb een toilettasje in mijn handtas! Ik werd gek van alle losse elastiekjes, crèmepjes en lippenstiftenverzameling. Plus dat je tas vies kan worden. Toevallig dit weekend een groter tasje gekocht. :silent:
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 04 Jun 2018 19:37

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik heb net allemaal leuke tasjes gevonden! Nu nog kiezen haha.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jun 2018 20:08

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Linkje Frankie? Ik kan zoiets ook wel gebruiken. Laatst was de dop van m’n lipstick er af en zaten m’n (losse) pinpassen onder de felroze lipstick.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 20:09

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Urban Naked schreef:Linkje Frankie? Ik kan zoiets ook wel gebruiken. Laatst was de dop van m’n lipstick er af en zaten m’n (losse) pinpassen onder de felroze lipstick.

Voor pasjes heb je ook mapjes. :banaan:
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 04 Jun 2018 20:12

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Mja. Mja. Ja ik weet eigenlijk niet waarom ik dat niet heb. Ik ben het een soort van gewend dat m’n rijbewijs, ov-chip, museumjaarkaart en m’n twee pinpassen nooit direct te traceren zijn. Heb er niet echt last van. Die lipstick wel.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 04 Jun 2018 20:16

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Oh ik ben juist met die dingen zo bang dat ze beschadigen/breken in m'n tas. Dat ik bij de kassa sta en er ineens een hap uit m'n pinpas mist ofzo, haha.

Alsof de wereld dan ook vergaat, maar goed.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Jun 2018 20:18

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik gebruik daar zo'n business class tasje voor of van die tasjes die je wel eens bij cadeau pakketten van make up enzo krijgt. Idd tasje in grote tas.
Let's discover the world together.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 05 Jun 2018 14:48

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik heb een soort linnen etuitje in mijn tas voor dat soort losse dingen, elastiekjes, lippenspul, tampons, oortjes, smintjes en paracetamol, mini parfummetje. Altijd alles bij elkaar vind ik wel handig.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 05 Jun 2018 17:48

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Thanks voor alle reacties nog. Gisterenavond een klein tasje uit mijn grotere toilettas geplukt waar ik ooit oorbellen van Fashionology in opgestuurd gekregen heb. Een soort linnen zakje met rits. Heel handig!

De leuke toilettasjes waren deze UN.
Mango
Afbeelding

Guts & Gusto
Afbeelding

Oysho
Afbeelding

Hahaha deze kwam ik tegen via Google. Geen idee van welke shop ;)
Afbeelding
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 05 Jun 2018 17:50

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Of deze haha. Ik blijf bezig.
Afbeelding

Afbeelding

:laughcry:
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Jun 2018 17:57

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik heb nooit zoveel bij me maar vaak lipstick/labello in telefoon vakje tas en tampons/zonnebrand/poeder als ik dat je heb ik een zijvakje met rits. Zo was alsnog mijn tas redelijk georganiseerd.

Toen ik met ex samen was een veel meer bij me had (medicijnen, kam, deo, mascara) had ik idd een klein toilettasje in mijn handtas. Genoeg van die zooi van cadeau-bij-parfum- aanbiedingen bij de ici etc.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 05 Jun 2018 20:00

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

In mijn werk tas heb ik een klein toilet tasje, ooit gekocht in de wereld winkel. Daar heb ik tampons, een maansverandering, weggooizakje, labello, paracetamol en wat losse euro munten in zitten.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 05 Jun 2018 20:06

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Wat een goed idee dit. Beter dan altijd die tampons in mijn bh bewaren. Zit ook niet extreem lekker.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 05 Jun 2018 20:17

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik vind met name pijnstillers los in de tas zo vervelend. Op de één of andere manier gaan die folietjes toch altijd open en zit er van dat witte poeder in m'n tas. Staat ook beetje raar. Maar nee, vind ik echt zonde. Sindsdien doe ik in elk geval medicijnen en wat klein grut (speldjes, labello, tampons) in een klein tasje in m'n handtas.
Let's discover the world together.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Jun 2018 08:56

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Jaa die strips blijven los in de tas nooit lang goed.
<<

Anoniem239

Bericht 06 Jun 2018 11:48

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik gebruik dit toilettasje

Afbeelding

Hier zitten tampons, inlegkruisjes, lipbalsem, handcreme en verschillende pilletjes in :P
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 06 Jun 2018 17:35

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

Ik heb misschien nog wel een tip: ik heb eigenlijk altijd 2 ibuprofen in mijn tas (voor hoofdpijn bijv.) en die heb ik in zo'n doorzichtig doosje van de afhaalchinees waar de sambal in zit! Nooit meer het probleem dat ze open gaan in mijn tas.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Jun 2018 17:49

Re: Toilettasje [dagelijks gebruik]

ik heb in mijn tas ook een klein toilet tasje met tampons. De rest heb ik los in mijn tas in de vakjes. Er leeft teveel in mijn tas
Afbeelding
Volgende

Terug naar Lichaam & gezondheid

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers