Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Instagram meer volgers?

<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Apr 2018 12:09

Instagram meer volgers?

Ik wil voor mijn creatieve instagram account meer volgers. Hoe krijg je deze het beste?

(Ik kan het instagram topic niet vinden via de zoekfunctie...)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem257

Bericht 24 Apr 2018 12:22

Re: Instagram meer volgers?

Vele hastags en vooral zelf ook volgen denk ik. Dat werkt voor mij nu t beste
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Apr 2018 12:28

Re: Instagram meer volgers?

Hmm, ik wilde op mijn account - mag ik m hier noemen? Of is dat reclame? - eigenlijk niet te veel volgen, omdat ik daar mijn privé account heb, maar het is wel een goed idee misschien!

Ik merk dat ik ook wel vaak dezelfde # gebruik.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Anoniem246

Bericht 24 Apr 2018 12:56

Re: Instagram meer volgers?

Gewoon een bn'er scoren. Anouk van Schie heeft altijd netjes een gemiddelde van 75 likes gehad, tot bekend werd dat ze moeder werd van het kind dat ze samen met Johnny de Mol heeft 'gemaakt'. Inmiddels is het een ruime 6000 likes op één post.

Ikzelf heb een saai leven en deel wat over koken en koffie drinken. Ik vind het altijd grappig om een like van buitenaf te krijgen. Ik denk dat als je echt heel veel volgers wilt, dat je in het Engels moet hashtaggen. Daar moet ik teveel over nadenken. Dus gewoon Nederlands en elke like die ik krijg is leuk.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Apr 2018 13:10

Re: Instagram meer volgers?

Engelse # hebben niet zo veel nut, omdat ik in principe geen bestellingen naar het buitenland ga versturen.
En ik ben getrouwd, dus die BN'er gaat ook niet op.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Skyler

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 06 Dec 2014 13:58

Bericht 24 Apr 2018 13:26

Re: Instagram meer volgers?

Regelmatig posten, hoogwaardige en originele foto's delen, de juiste hashtags gebruiken en vooral goed weten wie tot je doelgroep behoren. Instagram draait, zeker op commercieel vlak, om interactie. Dat kan je best wat tijd kosten. Let wel, volgers zijn niet automatisch kopers. Soms heb je meer aan een kleine, maar trouwe groep volgers dan een groots getal bovenaan je account. Hoeveel volgers heb je op het moment en hoe is de interactie?
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Apr 2018 13:44

Re: Instagram meer volgers?

Ik heb nu 48 volgers. Krijg niet heel veel likes. Ik reageer meestal wel op reacties.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 24 Apr 2018 14:10

Re: Instagram meer volgers?

Bestaat de shadowban nog? Dan moet je juist niet veel van dezelfde hashtags gebruiken volgens mij.
Hier kan je veel informatie vinden over het (zakelijke) gebruik van instagram en handige tips en tricks: http://www.confetticollective.nl/?s=instagram
Let's discover the world together.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 24 Apr 2018 14:44

Re: Instagram meer volgers?

Jip schreef:Engelse # hebben niet zo veel nut, omdat ik in principe geen bestellingen naar het buitenland ga versturen.
En ik ben getrouwd, dus die BN'er gaat ook niet op.



He jammer, alles voor de likes toch :wink:. Verder geen tips hier.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 24 Apr 2018 14:46

Re: Instagram meer volgers?

Je moet een giveaway doen.
'Wil je dit-of-dat winnen? Like dan deze post en 'je accountnaam' en tag hieronder 3 vriendinnen die dat ook zouden willen'
Bladiebladiebla.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Apr 2018 14:51

Re: Instagram meer volgers?

Lot schreef:
Jip schreef:Engelse # hebben niet zo veel nut, omdat ik in principe geen bestellingen naar het buitenland ga versturen.
En ik ben getrouwd, dus die BN'er gaat ook niet op.



He jammer, alles voor de likes toch :wink:. Verder geen tips hier.


Haha, ik heb liever wat meer bestellingen dan alleen likes ;-)
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 24 Apr 2018 14:52

Re: Instagram meer volgers?

Sam schreef:Je moet een giveaway doen.
'Wil je dit-of-dat winnen? Like dan deze post en 'je accountnaam' en tag hieronder 3 vriendinnen die dat ook zouden willen'
Bladiebladiebla.


Dat is nog wel een goed idee!
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zero

Bericht 25 Apr 2018 00:03

Re: Instagram meer volgers?

Ik post bijna dagelijks, dat helpt wel om een volger bij te krijgen maar het aantal gaat nou nog niet heel snel omhoog. Ik merk wel dat ik meer volgers krijg als ik zelf ook reageer / comment op accounts die mij aanspreken, maar ik wil ook niet duizenden mensen volgen.

Ik merk ook wel dat bepaalde onderwerpen beter aanspreken, of bepaalde hashtags. Ik post veel oude camera's, maar dat is een interesse van een select groepje. Die krijgen over all niet honderden likes. Als ik een mooie foto plaats zijn dat er vaak wel wat meer.

Ik zou weer wat shout-outs moeten opzoeken misschien ... tot nu toe heb ik eigenlijk weinig succes daar mee gehad.
<<

Anoniem316

Bericht 25 Apr 2018 05:18

Re: Instagram meer volgers?

Volgen doet volgen kwam ik gisteren achter. Ben een aantal mensen gaan volgen en heb er nu 11 volgers bij. Ook mensen die ik zelf nog niet volgde.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 25 Apr 2018 06:00

Re: Instagram meer volgers?

Bedankt voor jullie tips. Wat zijn shout outs?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zero

Bericht 25 Apr 2018 10:40

Re: Instagram meer volgers?

Dat andere instagrammers je promoten d.m.v. een post van je te delen of je in hun stories te noemen met als bijschrijft iets naar hun eigen volgers dat ze jou ook moeten volgen.
Kan heel effectief zijn, maar je insta moet dan wel enigszins aansluiten op die van degene die een shout out doet.
Mijn volgers volgen me vanwege fotografie en camera's, het heeft bij mij bijvoorbeeld weinig zin als ik voor iemand babyspullen promoot. Daar zijn mijn volgers denk ik niet in geïnteresseerd over het algemeen...
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 26 Apr 2018 15:54

Re: Instagram meer volgers?

<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 31 Mei 2018 16:58

Re: Instagram meer volgers?

Ik up het IG topic even :)

Hoe gaat het met jullie volgers? En doen jullie ook instastories?
Ik heb mijn prive IG helaas moeten "beveiligen" ivm een overijverige schoonmoeder die het nodig vond om me via de medium te stalken. Daar had ik best een leuk aantal volgers (nog steeds trouwens). Maar mijn zakelijke IG heeft nog niet zoveel volgers. Daar baal ik dan wel weer van. Hoe gaat dat bij jullie?
22112014 / 10042019
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2018 17:12

Re: Instagram meer volgers?

Jip, reageer eens met je account op posts van Linda Magazine, Ouders van Nu etc. Genoeg moeders die je dan ineens gaan volgen en wie weet bestellen!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11346

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 31 Mei 2018 17:32

Re: Instagram meer volgers?

Goed idee! Momenteel wel lekker druk, dus heel veel drukker is niet nodig.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Zero

Bericht 31 Mei 2018 18:47

Re: Instagram meer volgers?

Bij mij is het wat gegroeid, ik ben daar opzich tevreden over maar ik heb ook vaak last van nep accounts die willen dat ik me aanmeld bij zo'n app of mensen die alleen reageren omdat ze willen dat ik naar hun account kijk / volg.
Ik heb overigens geen zakelijk account, ik heb namelijk geen eigen bedrijf meer maar wellicht dat ik in de nabije toekomst weer als zzp-er aan de slag ga. Mijn account wisselt heel erg van content op het moment dus ik ben nog zoekende.
De rode lijn in mijn account is nog altijd camera's, maar ik denk dat ik me meer ga richten op interieur fotografie (ook omdat ik solliciteer op een baan in interieur fotografie)


Ik zie aan mijn instagram stories vaak wel wie er echt aandacht hebben voor mijn post. Dat vind ik echt leuk om te zien, krijg ook daar regelmatig comments.
<<

Oreo

Kletskop

Berichten: 790

Geregistreerd: 24 Mei 2018 21:22

Bericht 31 Mei 2018 18:58

Re: Instagram meer volgers?

Wat tof Zero, interieurfotografie! Lukt dat een beetje? Ook voor verkoop voor makelaars?

Oh, ik zal je trouwens nog ff appen. Ik heb nieuwe visitekaartjes nodig hahaha :smile:
22112014 / 10042019
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 31 Mei 2018 19:37

Re: Instagram meer volgers?

Leuk Zero! Als je portfolio-materiaal zoekt mag je mijn huis wel gebruiken :) Eind van het jaar dan, want het is nu nog niet af :nopompom:
<<

Zero

Bericht 31 Mei 2018 23:11

Re: Instagram meer volgers?

@ Oreo

Ik moest nog aan je denken toen ik met mijn eigen logo aan het rommelen was vanmiddag. Ik ga proberen dit weekend even tijd te maken om te kletsen! Ik heb zaterdag één portfolio afspraak staan, daarna ben ik redelijk vrij.

Maar ja, ik ben echt net pas begonnen als interieur fotograaf, dus ik kijk nog even de kat uit de boom, maar de bedrijven waar ik voor heb gesolliciteerd werken inderdaad voor makelaars.
Ik heb nog niet echt de power & apparatuur om hierin al als zzp-er de markt op te gaan, maar het is me wel erg bevallen toen ik ging fotograferen bij vrienden.

Maar ik moet nog veel leren en ik mis toch nog nét even wat meer groothoek (of een tilt shift om te kunnen stitchen)
Ik zie het in elk geval weer zitten :)


@Scandic

Ah super lief dat je het aanbied!!! Ik weet nog niet hoe ik dan zit met werk, maar ik parkeer je aanbod heel graag!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 01 Jun 2018 16:29

Re: Instagram meer volgers?

Mooie foto's Zero. Fijne rustige sfeer voor interieur foto's, mooie details ook. En dat je 't weer ziet zitten is echt veel fijn nieuws.
Let's discover the world together.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers