Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 08 Nov 2013 16:40

Re: Datetopic

Fred schreef:@ Sushi, als hij al hints heeft richting iets afspreken dan zal hij als jij zo'n hint opvangt en jij daar dan op inhaakt door direct te vragen: "Zullen we iets af gaan spreken" niet zo snel nee meer zeggen denk ik. Weken blijven app-en (ik weet precies hoelang je nu al appt met hem) lijkt mij inderdaad dan een beetje overbodig. Succes!

Haha ik weet dat ik het inderdaad gewoon moet vragen, maar vind het zó eng! We appen nu ongeveer een weekje, dus nog niet heel lang, maar ik heb geen zin in wekenlang appen zonder elkaar te zien. Ben heel benieuwd of de klik er in het echt ook is namelijk.. Misschien durf ik dit weekend aan hem te vragen of we wat kunnen afspreken. Ik zal hier dan wel verslag uitbrengen haha ;)
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Nov 2013 17:43

Re: Datetopic

Sushi schreef:
Fred schreef:@ Sushi, als hij al hints heeft richting iets afspreken dan zal hij als jij zo'n hint opvangt en jij daar dan op inhaakt door direct te vragen: "Zullen we iets af gaan spreken" niet zo snel nee meer zeggen denk ik. Weken blijven app-en (ik weet precies hoelang je nu al appt met hem) lijkt mij inderdaad dan een beetje overbodig. Succes!

Haha ik weet dat ik het inderdaad gewoon moet vragen, maar vind het zó eng! We appen nu ongeveer een weekje, dus nog niet heel lang, maar ik heb geen zin in wekenlang appen zonder elkaar te zien. Ben heel benieuwd of de klik er in het echt ook is namelijk.. Misschien durf ik dit weekend aan hem te vragen of we wat kunnen afspreken. Ik zal hier dan wel verslag uitbrengen haha ;)


Gewoon doen! Voordat je zometeen op een punt komt dat je afknapt omdat het je allemaal te lang duurt.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Nov 2013 18:21

Re: Datetopic

Ja doen Sushi!! Ik heb nog nooit van die app gehoord trouwens!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem4

Bericht 08 Nov 2013 18:23

Re: Datetopic

Sushi gewoon vragen of hij zondag zin heeft om iets te gaan doen.
Wat heb je te verliezen? Het ergste wat kan gebeuren is dat je geen leuke middag hebt. Nou, dan ben je zo weer thuis!

Ik zie m'n date dinsdag en ik vind het zoooo spannend! Ik heb 'm maar een uur gezien en toen was hij aan het werk dus het is heel anders dan!
We schelen wel heel weinig in lengte (ik had natuurlijk al gezien dat 'ie niet zo heel groot was maar we hadden het erover en het blijkt dat hij 2 cm langer is) en we hebben dezelfde schoenmaat.
Normaal dingen waar ik, shallow me, op had af kunnen knappen maar tot op heden is dat niet gebeurd!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Nov 2013 19:48

Re: Datetopic

Haha en anders moet je het betoog van sommigen in dit topic nog maar ff goed doorlezen na mijn debacle met de kleine man :wink:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem4

Bericht 08 Nov 2013 21:33

Re: Datetopic

Bliss schreef:Haha en anders moet je het betoog van sommigen in dit topic nog maar ff goed doorlezen na mijn debacle met de kleine man :wink:


Haha ja ik kan me ook het topic van No. 3 nog herinneren ;)
Ik laat dinsdag gewoon m'n hakken thuis en dit vind ik een extra goede reden om nog meer sneakers te kopen haha.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Nov 2013 21:55

Re: Datetopic

Mijn date is ook ongeveer even lang. Met hakken aan ben ik een stukje groter.
En ik vind het niet eens een klein beetje erg.

Leuk je date Rogue! Spannend!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Nov 2013 22:06

Re: Datetopic

Rogue schreef:
Bliss schreef:Haha en anders moet je het betoog van sommigen in dit topic nog maar ff goed doorlezen na mijn debacle met de kleine man :wink:


Haha ja ik kan me ook het topic van No. 3 nog herinneren ;)
Ik laat dinsdag gewoon m'n hakken thuis en dit vind ik een extra goede reden om nog meer sneakers te kopen haha.


Haha altijd fijn om daar een extra reden voor te hebben :yes:
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem4

Bericht 08 Nov 2013 22:06

Re: Datetopic

Carra vertel jij eens wat meer over jouw date, ik ben nieuwsgierig!
Hoe ken je 'm en hoe gaat het allemaal?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:50

Bericht 08 Nov 2013 22:29

Re: Datetopic

Het is een internetdate. Ik had in één week met twee mannen een date. A en B. (echt!) Beide dates waren leuk. Ik vond B leuker dus sprak een tweede keer met hem af. Hij zei aan het eind van de date dat hij geen vonk voelde. Dus die was exit.

A wilde ook nog een tweede keer afspreken. Ik vond dat ik weinig te verliezen had dus we gingen wat eten in Haarlem en dat was echt opeens ontzettend leuk! Nu zijn we een maandje aan het daten en het gaat zo relaxed. Ik vind het heeel eng om echt verliefd te worden. Om dat toe te laten. Ook omdat ik nog niet écht hoogte van hem kan krijgen wat hij vindt en voelt. Maar het is tot nu toe echt onwijs leuk! :-)
<<

Anoniem285

Bericht 08 Nov 2013 23:43

Re: Datetopic

Auxo, het is inderdaad alles behalve saai :) Ja, ik ben benieuwd of die vakantie echt gaat gebeuren, ik hoop het wel. *** Hoe voel je je ondertussen, ben je weer een beetje beter? Jammer dat je de afspraak uit hebt moeten stellen, hopelijk hoef je niet te lang te wachten op een nieuwe afspraak :)

SuperGrover, ja, maar ik heb altijd in het buitenland willen werken. Ik vind het niet leuk dat ik mijn familie en vrienden zo weinig zie, maar ik mis Nederland totaal niet.

Joyce, graag of niet, ik vind dat hij niet zo vaag moet doen. Houd er rekening mee dat hij alleen geïnteresseerd is in één ding – zo komt het een beetje over.

Tabbie, veel plezier in Zuid-Amerika! Ben benieuwd in welk land je zit. Ik hou van Zuid-Amerika, maar ook niet van Latino’s. Al zijn er altijd uitzonderingen… :) Waar kwam die tweede jongen vandaan? Hmmmm laat me gokken… Israel?

Bolletje, hoe was je date?

Sushi, gewoon vragen, wat is het ergste dat er kan gebeuren…

Rogue, boeien!! Veel plezier op je date.

Carra, ik ben enthousiast, wat leuk voor je! Ben benieuwd hoe het verder gaat en ben ook benieuwd naar een foto :)
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 11 Nov 2013 19:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 09 Nov 2013 00:58

Re: Datetopic

Ik heb duidelijkheid :)

Hij ziet het nu meer als vriendschap :)
"sorry dat ik niet iets meer voel dan vriendschap..." deel uit zijn appje van net... toch fijn om te weten waar we staan en hoe hij het ziet :)

Nu fijn slapen ^^
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Anoniem285

Bericht 09 Nov 2013 09:09

Re: Datetopic

Wat vervelend Joyce, maar nu heb je inderdaad in ieder geval duidelijkheid! Kun jij ook gewoon vrienden zijn?
<<

Anoniem58

Bericht 09 Nov 2013 09:37

Re: Datetopic

Polly dot, jij doet ontzetten mooi werk volgens mij! Klinkt leuk, hopelijk gaat die vakantie inderdaad door!
Roque, veel plezier op je date:)
Joyce, ik vind het wel netjes van hem dat hij dat zo ziet.

Nou, gisteren was het wederom ontzettend gezellig, maar we zijn vrienden. Hooguit dat als we met zijn tweeën iets afspreken dat er dan meer gebeurd, maar ik heb gisteren een aantal dingen over zijn vorige relatie gehoord en ik snap wel dat hij daar nu echt niet aan toe is. En daar heb ik vrede mee :)
<<

Anoniem4

Bericht 09 Nov 2013 13:46

Re: Datetopic

Klinkt goed, Carra!
Gewoon lekker rustig aan doen en laat het op je af komen. Komt vast goed, zo te horen!

Joyce en Bolletje, jammer hoor!
Willen jullie wel vrienden met ze blijven?
<<

Anoniem58

Bericht 09 Nov 2013 13:51

Re: Datetopic

Ik wel sowieso, vind hem echte een leuke aanwinst in mijn leven, of dat nu als vriend, scharrel of relatie is.
<<

Anoniem 53

Bericht 09 Nov 2013 19:59

Re: Datetopic

Klinkt als een hele interessante baan Polly! Maar jij woont dus niet op een vaste plek, jij bent altijd onderweg dan denk ik? Moet je wel tegen kunnen. Met mij gaat het beter. Hij wilde vrijdag komen maar dan wordt mijn vader gedotterd dus dan heb ik niet zo'n behoefte om hem te zien. Heb donderdag voorgesteld, hij gaat kijken of dat gaat lukken.

Bolletje, als vrienden zijn voor jou prima is dan is dat ook goed toch?
<<

Fiebie

Kwebbel

Berichten: 379

Geregistreerd: 18 Sep 2013 20:33

Bericht 10 Nov 2013 00:04

Re: Datetopic

Leuk al jullie verhalen hier zo te lezen! En ben nu stiekem wel benieuwd naar jouw date Bliss, ik zie nu zon lange harige jongen voor me... beetje alto enzo.. zit ik er nu helemaal naast, of valt het mee? :^^:

Ennuh.. Nijntje, wat gaan jullie doen? :D Wel super dat je een 2e date hebt!

Ik heb verder niks te daten.. over 2 weken alweer 2 jaar samen met vriend! :heart:
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 10 Nov 2013 00:51

Re: Datetopic

Haaaaa! Ik ga een ga een date hebben! Helaas pas over twee weken. Eerder kunnen we beiden niet.

We zaten te appen en hadden het over wat we deden vanavond. Hij was iets aan het drinken, ik ook. Toen heb ik gevraagd of we misschien een keer samen iets konden drinken. Hij zei ja!

Ben wel zenuwachtig hoor..
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 10 Nov 2013 11:08

Re: Datetopic

Ik wil sowieso wel een vriendschap met hem opbouwen ja :) het enige gaat zijn dat ik hem dan wel anders moet vaan zien, dus niet meer "Hoe leuk hij is" zeg maar...

Iemand nog tips voor leuke films? :p
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 10 Nov 2013 18:02

Re: Datetopic

We zouden vandaag muziek gaan luisteren ergens maar ik zit met griep thuis dus dat ging helaas niet door :(
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Nov 2013 19:37

Re: Datetopic

Jammer Nijntje, beterschap!

M'n scharrel appte gisteravond weer, we hebben nu voor dinsdagavond afgesproken. Heb alleen ook het idee dat ik ziek word, dus ik moet ff zien of het wel door kan gaan.
Hahaha ik kreeg net een mail van Paiq, dat ik een nieuwe match had. De naam was dezelfde als die van m'n scharrel, dus ik dacht: het zal toch niet...? Ik logde dus ff in op Paiq, echt precies de leeftijd van m'n scharrel en uit dezelfde stad. Ook de interesses klopten, kortom: hij was het gewoon :D Ik moest echt lachen! Heb er een foto van gemaakt en naar hem gestuurd op WA en hij bleek het dus echt te zijn. Ons matchcijfer was trouwens een 9.1 :shock:
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 10 Nov 2013 19:39

Re: Datetopic

De beste relaties komen toch voort uit casual sex? Althans, dat heb ik ooit eens ergens gehoord.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25046

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 10 Nov 2013 19:43

Re: Datetopic

Fiebie schreef:Leuk al jullie verhalen hier zo te lezen! En ben nu stiekem wel benieuwd naar jouw date Bliss, ik zie nu zon lange harige jongen voor me... beetje alto enzo.. zit ik er nu helemaal naast, of valt het mee? :^^:


Haha nee hij is niet langharig, hij ziet er niet alternatief uit, maar hij is het wel (een beetje) :)
❤ 7 juni 2018
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 10 Nov 2013 20:34

Re: Datetopic

Haha Bliss wat toevallig

Carra ik vind het echt super leuk voor je!

Ik ben blij! Ik heb gisteren met mijn date gezoend, joepie! En geslapen :shock:
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers