Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Lidl de beste in groenten en fruit

<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 31 Mei 2018 10:13

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik ben eigenlijk altijd wel tevreden over de groenten en fruit van de Lidl. Als ik vers producten bij Albert bestel zijn ze ook altijd prima, ik heb nog nooit gehad dat iets niet naar mijn verwachting was. Wat dat betreft gaan de Lidl en de AH/Albert wat mij betreft dus wel redelijk gelijk op maar de Lidl is wel echt een stuk goedkoper met de meeste dingen.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 31 Mei 2018 10:22

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik heb bij Appie twee keer een dingetje gehad. Één keer keek ik even kritisch naar een paprika en toen haalde de bezorger hem direct van de rekening. Ik keek alleen nog maar! Tweede keer was een mango niet goed van binnen, maar dat had me ook kunnen gebeuren als ik hem had uitgezocht in de winkel. Ik kreeg toen mijn geld terug toen ik erover belde. Verder altijd tevreden daarover!

Bij de Lidl ben ik ook erg tevreden!
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Libelle'

Kwebbel

Berichten: 404

Geregistreerd: 04 Nov 2016 12:06

Bericht 31 Mei 2018 10:44

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Bij 'mijn' Lidl groente en fruit altijd super goed, beter dan AH in ieder geval.
Maar ergens ben ik ook wel beetje op tegen ofzo, omdat ik weet van iemand dat ze hun groente en fruit ook snel weggooien en dan niet geven aan voedselbank ofzo.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 31 Mei 2018 10:54

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Libelle' schreef:Bij 'mijn' Lidl groente en fruit altijd super goed, beter dan AH in ieder geval.
Maar ergens ben ik ook wel beetje op tegen ofzo, omdat ik weet van iemand dat ze hun groente en fruit ook snel weggooien en dan niet geven aan voedselbank ofzo.


Dit gebeurt bij ah ook. Mijn ex werkte op het distributiecentrum en producten die niet lang genoeg meer houdbaar zijn om naar de supermarkt te gaan gingen gewoon weg. Als er iets mis mee was kreeg de ah gezeur met de voedselbank.
2015 💙
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 31 Mei 2018 11:53

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Om die reden haal ik er nooit groente /fruit. Vind de kwaliteit van lidl slecht.
Ooit eens een meloen gekocht die niet rijp werd. Paprika's die beschimmeld waren. Wij halen alles bij appie, is altijd goed bij die van ons.
M:21072011
J :08012014
<<

Anoniem236

Bericht 31 Mei 2018 11:58

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Pollepel schreef:
Lotus schreef:
Boerenkool schreef:Ha, eindelijk een medestander. Ben het met je eens. Vind de groente en fruit vaak echt niet goed. Snel rot en komkommers hebben soms een gekkige smaak.



Nou inderdaad, die komkommers zijn vaak ook vies.
Maar woonde jij niet in ook in Gelderland in A? Dan hebben we misschien dezelfde leveranciers.
Gezien de meeste reacties hier het elders wel goed is gelukkig.

De broodafdeling van de Lidl is wel echt overheerlijk! Gelukkig hebben ze het recept van de ham kaas croissants viezer gemaakt want die at ik te veel en nu lust ik ze niet meer. Maar de rest van het brood uit die bakken vind ik erg lekker en fijn ook dat er geen kinderhandjes bij het brood kunnen komen.


Die zijn dus echt veranderd! De laatste keren zei ik steeds dat ze niet lekker waren. Mijn man zei dat het onzin was, dat ze die echt niet veranderd hebben. Maar wel dus. Bedankt!


Zeker wel, het viel mij meteen op. Ze zien er ook viezer uit. Donker bruine/ zwarte kaas bovenop in plaats van een mooie goudgele korst. Toen hoopte ik dat het aan ons filiaal lag maar helaas. Ik ben in de vitamini tijd meerdere filialen langsgeweest om die knuffels compleet te krijgen en ze waren overal veranderd. Was in diezelfde periode.
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 31 Mei 2018 13:37

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Hier wel heel tevreden over het groente en fruit van de Lidl.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Anoniem317

Bericht 01 Jun 2018 18:53

Re: Lidl de beste in groenten en fruit

Ik ben ook tevreden over de groenten en het fruit van de Lidl. Ik kom er bijna wekelijks.
Vorige

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron