Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

<<

Anoniem301

Bericht 31 Mei 2018 08:46

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Ik vind niks leuk. Maar als ik moet kiezen dan is het de weekboodschappen doen. Doe ik al sinds ze baby is samen met Bo, is echt een momentje voor ons.
<<

ChiQ

Bericht 31 Mei 2018 08:58

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Haha ik ben zo’n oen die zo dwijlt dat ik eindig bij de wc en dan de wc doe. By the time I am ready is de vloer droog. Maar wat ik ok vind om te doen is eerst opruimen, dan stofzuigen. Resultaat zie je direct.
<<

Anoniem304

Bericht 31 Mei 2018 09:24

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Ja ik dweil mezelf altijd de bijkeuken in en dan 'moet' ik verplicht de deur uit.
<<

ChiQ

Bericht 31 Mei 2018 09:46

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Cotton schreef:Ja ik dweil mezelf altijd de bijkeuken in en dan 'moet' ik verplicht de deur uit.


Haha! Vergeet je baby niet! Maar wat is dat lekker thuiskomen he?
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 31 Mei 2018 10:02

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Nu bukken pijn doet vind ik even niks leuk, maar normaal haal ik wel voldoening uit de was doen, opruimen, de vaatwasser in- en uitruimen en boodschappen doen.

Aan dingen met sop en doekjes heb ik echt een hekel.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 31 Mei 2018 11:59

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Stofzuigen, de wc schoonmaken, de was doen heb ik totaal geen problemen mee. Stofzuigen vind ik zelfs best leuk haha.
<<

Anoniem317

Bericht 01 Jun 2018 18:58

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Ik vind het huishouden doen niet zo erg. Heb dus alleen een hekel aan stofzuigen en de andere taken vind ik prima om te doen. Stofzuigen doe ik overigens ook gewoon, maar ben altijd blij als m’n vriend dat doet.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 01 Jun 2018 20:27

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Echt leuk, niets. Maar ik vind het niet erg om boodschappen te doen (als het droog is) en de was vind ik ook wel oké, soms rustgevend ook als je de was opvouwt :-p
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Jun 2018 00:52

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Ramen zemen/lappen, afwassen en strijken doe ik graag.
Koken doe ik trouwens ook erg graag.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Markymark

Noob

Berichten: 5

Geregistreerd: 11 Jun 2018 10:27

Woonplaats: Breda

Bericht 11 Jun 2018 11:09

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Ik kan niet zeggen dat ik iets echt leuk vindt maar als ik iets moet kiezen dan ga ik voor stofzuigen. Lekker actief bezig zijn doet mij wel goed.
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 11 Jun 2018 11:21

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Ik vind boodschappen en koken leuk om te doen. Word altijd ontspannen als ik groenten sta te snijden.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem243

Bericht 16 Jun 2018 22:22

Re: Welke huishoudelijke taak vind je wel leuk?

Wolfinschaapskleren schreef:Ik vind niets echt leuk om te doen, maar huishoudelijke taken waarbij je daarna echt verschil ziet geven mij wel het meeste voldoening.
Strijken vind ik ook niet zo erg.


Dit. Stofzuigen als het een paar dagen niet gedaan is, heerlijk. Of ramen lappen na pak m beet een half jaar. Maar strijken vind ik dan wel weer de hel.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers