Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

<<

Anoniem301

Bericht 07 Mei 2018 21:56

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ah, lief van jou Harri. En jouw vriend noemt jou Jannie ja? De mijne ook :D

Oh en Lot, herkenbaar ja. Ik stel het ook zo vaak uit omdat ik geen zin heb in het ritueel.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Mei 2018 22:12

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Toilet, tanden stoken en poetsen, bij kids op kamer kijken, nachtjurk aan en dan lig ik er in. Soms nog een handcreme die ik ook met een voor mn voeten gebruik..
Ik gebruik alleen mascara, soms met oogpotlood. Daar doe ik Savonds niks aan. Met oogschaduw ook niet. Kan daar niet de tijd voor nemen, heel slecht. Daarom gebruik ik ook geen foundation ofzo. Zo'n mylene party is dan ook niks voor mij.

Maar als ik dan in bed lig is t eerst nog ff op mn telefoon en/of lezen. Dat maakt t dat ik uiteindelijk nog veel tijd kwijt ben ;)
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 07 Mei 2018 22:26

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Carrie schreef:Ah, lief van jou Harri. En jouw vriend noemt jou Jannie ja? De mijne ook :D

Oh en Lot, herkenbaar ja. Ik stel het ook zo vaak uit omdat ik geen zin heb in het ritueel.

Haha wat grappig!
<<

ChiQ

Bericht 07 Mei 2018 22:43

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Nah ik kan gerust een uur aanklooien. Ik ga altijd eerst bij Julian kijken, hem toestoppen (heel zinloos want hij ligt meer op de dekens dan eronder. Dan haal ik de droger leeg en haal was van de lijn en breng dit naar beneden zodat ik dat morgen meteen even doe anders blijft het 7 jaar liggen. Haal mijn makeup eraf, verzorg mijn gebit, bestudeer porieen (knijp er niet meer in, maar vroeger wel toen kon ik echt lang volhouden). Kleed me om, ga plassen. Loop 4x naar beneden voor vergeten zaken. En dan ga ik liggen.
<<

Anoniem231

Bericht 08 Mei 2018 06:30

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Plassen en tanden poetsen dus met 5 minuten ben ik klaar.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Mei 2018 08:23

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik doe het hele ritueel meestal als ik de kids naar bed heb gebracht:
- 6 minuten tandenpoetsen
- reageren
- make-up verwijderen
- gezicht reinigen en afspoelen met water
- nachtcrème

Als ik dan naar bed ga hoef ik of niks meer te doen of heel kort even mijn tanden te poetsen omdat ik nog iets gegeten of gedronken heb.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 08 Mei 2018 08:28

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik zag trouwens gisterenavond op mijn moisturizer dat je hem ook 's nachts kunt gebruiken. Dat heb ik maar gelijk gedaan haha! Kijken of ik verschil ga merken.

Aaahh Harrison. Dat is echt wel heel lief haha. Huidverzorging in bed.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 08 Mei 2018 09:18

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik doe er ook zo 20 minuten over. Heel irritant, want dan denk ik om half ten 'oh het is nog vroeg, ik ga zo lekker op tijd naar bed'. En dan ga ik naar boven, ga ik alles doen wat ik moet doen en dna is het zo weer half 11. Ik snap dat nooit. De klok is raar.

Iig:
Tandenstoken
Poetsen +/- 3 minuten
Lenzen uit
Ogen schoonmaken
Gezicht reinigen
Nachtcrème erop

En soms moet ik ook 's avonds mijn haren wassen, en dan doe ik bovenstaande allemaal onder de douche. Dan doe ik wel zo weer 20 minuten langer over het naar bed gaan want dan moet ik ook mijn haren föhnen enzo.
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 08 Mei 2018 09:51

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Haha wow, Lady, 6 minuten?! Ik heb een programma op mijn tandenborstel van 3 minuten en dat vind ik al lang haha.
Wel lekker schone tanden dan. En waar reageer je dan op :smile: ?

Ja, klopt, Frankie. In principe is alle dagcrème ook prima 's nachts te gebruiken. In dagcrème zit vaak een spf die je 's nachts niet nodig heb maar dat is in feite het enige verschil. In mijn nachtcrème is iets dikker en meer voedend maar dat hoeft niet perse.
<<

Soleil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4074

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:06

Bericht 08 Mei 2018 10:09

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik dacht dat ik de enige was die soms naar bed gaan uitstelt omdat ik opzie tegen het hele ritueel. (Wat helemaal niet zo lang duurt). Ik kan ook echt blij zijn als ik geen make-up op heb gehad, want dan hoef ik het er ook niet af te halen :laughcry: .
Mijn ritueel:
Lenzen uit
Make-up eraf halen
Washandje over gezicht heen
Tanden poetsen
Nachtcrème op
Vaseline op lippen
Plassen
Bril op zetten en naar bed gaan

Ik doe het hele ritueel zonder bril of lenzen in, dat is een soort gewoonte geworden en ik bedenk me dan iedere avond dat ik blij ben dat ik niet in de middeleeuwen leef, anders was ik toch aardig blind geweest.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 08 Mei 2018 10:13

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik heb het nog nooit getimed maar ik denk 10-15min? In ieder geval doe ik het volgende:
- Wc-bezoek
- Omkleden
- Gezicht reinigen want mijn make-up (foundation, poeder, mascara, eyeliner en wenkbrauwpotlood) moet eraf. Dat doe ik met olie, water, lotion en nachtcreme
- Tanden poetsen
Wat als het lukt
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Mei 2018 11:02

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Wow ik snap niet hoe mensen vier tot zes minuten hun tanden kunnen poetsen! Ik vind twee minuten al erg lang. Ik ben vijf tot tien minuten bezig in totaal denk ik:
- lenzen uit
- make-up eraf met zo'n doekje
- gezicht wassen
- Nivea soft erop
- tanden poetsen
- plassen

En als ik in bed lig, moet ik er vaak nog een keer uit om te plassen. Soms zelfs twee keer als ik nog een poosje met m'n vriend lig te kletsen. Zo irritant!
❤ 7 juni 2018
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 08 Mei 2018 11:35

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Tanden poetsen, plassen, omkleden en naar bed.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem250

Bericht 08 Mei 2018 12:42

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Als ik eenmaal zit, dan wil ik nergens meer voor opstaan en zie ik op tegen elke activiteit. Dus nadat de kinderen in bed liggen, de vaatwasser draait, het huis is opgeruimd, de was is weggewerkt, ga ik meteen onder de douche, haal ik mijn make-up eraf, poets ik mijn tanden en doe ik nachtcrème op. Dan hoef ik voor het naar bed gaan alleen nog maar te plassen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 08 Mei 2018 13:32

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Als we geen bezoek krijgen dan ga ik ook altijd direct de badkamer in nadat ik T in bed heb gestopt.
Het is dan tegen 20.00u. Ik haal mijn make-up eraf en maak mijn gezicht schoon. Crème er op.
Tandenpoetsen doe ik soms direct en soms als ik echt ga slapen. Ligt er aan of ik nog iets ga eten of drinken.
Ik vind het fijn als ik moe ben dan ik direct kan gaan slapen en niet dat hele badkamer ritueel nog hoef te doen.
2016
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 08 Mei 2018 13:34

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik ben vaak een kwartier bezig. Wat ik doe verschilt wel eens, maar make-up afhalen, gezicht reinigen en nachtcrème, vaak wel. Maar net als sommige anderen, doe ik een groot deel van het ritueel vaak aan het begin van de avond. Anders kan ik op bed gaan ook heel erg uitstellen en als ik het ritueel al eerder heb gedaan, lig ik er in 5 minuten in.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 17 Mei 2018 21:20

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Slim joh! Moet ik ook eens proberen, gewoon om 20u al zorgen dat je klaar bent (op tanden poetsen na).
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 19 Mei 2018 07:19

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik doe inderdaad ook douchen zodra T op bed ligt. Anders ga ik zitten en wil ik echt niet meer opstaan... Douchen is dan inclusief creme-pje en pyjama enzo. En soms kleren voor volgende dag alvast even uitzoeken. Dan 's avonds alleen nog koffie voor de volgende dag klaar zetten in het apparaat :laughcry: en tandenpoetsen.

Bliss, met de hand vond ik 2 min wel het minimale, maar heb nu zo'n elektrische en dan heb ik niet het idee dat ik met 2 min alles gehad heb. Dus dan ook wel zeker 4 min!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem321

Bericht 19 Mei 2018 11:30

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Douchen, nachtcreme op, kleding voor de volgende dag klaarleggen, in bed nog even lezen.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 19 Mei 2018 11:32

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

5 minuten? Make up afhalen, tandenpoetsen en naar de wc.
<<

Isabel_

Major Yipyapper

Berichten: 3624

Geregistreerd: 08 Sep 2013 09:40

Bericht 26 Mei 2018 21:58

Re: Verzorgingsritueel voor het slapen gaan

Ik denk 20 minuten:
- Medicatie 1 inhaleren en neusspray.
- Oudste dochter laten plassen en instoppen.
- Zelf naar het toilet gaan.
- Gezicht reinigen, toner, serum, crème.
- Medicatie 2 inhaleren.
- Mond spoelen, stokeren en tandenpoetsen.
- handcrème en indien nodig nagelriemolie.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers