Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


cd's kopen en downloaden

<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 24 Mei 2018 06:50

cd's kopen en downloaden

Voor mijn vakantie wil ik meer variatie aan muziek op mijn MP3 speler zetten.
De laatste keer heb ik een cd gekocht en deze op mijn computer geribt en op mijn MP3 gezet. Ik verwacht eigenlijk dat het gemakkelijker kan.

Omdat het echt om een mp3 gaat is het niet handig om iTunes te gebruiken en ik spotify is ook niet echt een optie aangezien ik mijn telefoon niet gebruik om muziek te luisteren.

Wie heeft nog een tip waar ik een cd kan kopen en dan kan downloaden?
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 24 Mei 2018 06:54

Re: cd's kopen en downloaden

Bij Amazon kun je digitale muziek kopen. Je kunt ook muziek van YouTube halen. Bibliotheken hebben ook cd’s, mocht je iemand kennen met een abonnement of zelf een abonnement hebben.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers