Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Verkeerde Monchou gekocht

<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Mei 2018 07:20

Verkeerde Monchou gekocht

Mannen :12: Gisteren mijn vriend op pad gestuurd voor de boodschappen, komt hij thuis met Monchou zacht & luchtig in plaats van die kleine verpakkingen. Kan ik deze ook gebruiken voor Monchoutaart of is hij te slap? Lekker duur foutje, grrrr.
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mei 2018 07:22

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Nee hoor kan prima. Vind het juist fijner mengen ook.
<<

Anoniem244

Bericht 19 Mei 2018 13:00

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Mengt idd prettiger dan dat harde blok. Kan heel goed
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 19 Mei 2018 13:15

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Ga je hem nu ook vertellen dat hij juist de betere gehaald heeft? :smile:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 19 Mei 2018 14:37

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Whatever schreef:Ga je hem nu ook vertellen dat hij juist de betere gehaald heeft? :smile:



NOOIT DOEN, NOOIT DOEN! :smile:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 19 Mei 2018 22:20

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Hahahaha de schat stond alweer in de supermarkt om nieuwe te halen en toen belde hij.. Dus zei ik nee het hoeft niet meer, volgens het yesforum kan je dat ook gebruiken :smile: Maar dat het beter is, nee dat krijgt hij zeker niet te horen hoor :angel: Is veel te goed voor zijn ego hahaha.
<<

Anoniem246

Bericht 20 Mei 2018 04:29

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Ik vind de Monchou Luchtig en nog wat, beter te gebruiken. Maar ik vind het wel minder van smaak. Maar ik verwerk het dan ook nergens in en ik denk dat dit echt wel een verschil maakt voor het eindresultaat.
<<

Anoniem336

Bericht 21 Mei 2018 15:28

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Idd, deze is stuk fijner.

Ik koop overigens vaak die van de aldi, verse roomkaas. Stukje goedkoper, prima spul!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 21 Mei 2018 16:46

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Ik vond hem iets minder stevig en dat kwam de taart niet ten goede. Voor de volgende keer gebruik ik dus weer de normale Monchou. Smaak was prima, maar er zat ook nog witte chocola en fruit in/op dus dan is het al minder overheersend.
<<

Anoniem298

Bericht 21 Mei 2018 17:10

Re: Verkeerde Monchou gekocht

Lady schreef:
Whatever schreef:Ga je hem nu ook vertellen dat hij juist de betere gehaald heeft? :smile:



NOOIT DOEN, NOOIT DOEN! :smile:


:lol:

Jammer dat de taart uiteindelijk toch niet is geworden zoals je hoopte, Scandic. Volgende keer beter!

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers