Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Trampoline in de tuin

<<

Druifje

Kwebbel

Berichten: 437

Geregistreerd: 23 Okt 2017 13:39

Bericht 03 Mei 2018 17:51

Trampoline in de tuin

Wij hebben nu een aantal jaren een trampoline in de tuin, met een net erom.
Maar waar ik mij aan stoor is dat het naast een hoop speelplezier het altijd veel kabaal is op dat ding..
Schreeuwen, gillen, heel hard lachen, aan elkaar trekken en duwen en rare spelletjes..

Nu is het net al behoorlijk op zn eind, en we twijfelen dus om het hele ding gewoon op te ruimen.. kijken of het meer rust geeft in de tuin.

Hoe is dat bij jullie?
<<

Sneeuwwitje

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1342

Geregistreerd: 05 Sep 2013 18:33

Bericht 03 Mei 2018 18:22

Re: Trampoline in de tuin

De redenen die jij aangeeft, daar waren wij ook ‘bang’ voor.
We hebben er dan ook niet voor gekozen vorig jaar.
Zoon 08.2010 Zoon 02.2013
Dochter 03.2016 Zoon 06.2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 03 Mei 2018 18:37

Re: Trampoline in de tuin

Bij ons geeft het ook herrie maar het is een heerlijke uitlaatklep voor de kinderen en ze beleven er een hoop plezier aan. Wel beperken we de tijd dat ze er op mogen een beetje als ze erg veel herrie maken want ik wil ook niet dat de buren er te veel last van hebben.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 03 Mei 2018 19:11

Re: Trampoline in de tuin

Hier is het vooral veel plezier en uitleven. Alleen gillen corrigeer ik wel ivm buren maar dat is niet zo vaak nodig gelukkig
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6805

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:33

Bericht 03 Mei 2018 19:15

Re: Trampoline in de tuin

Het gelach en (als het niet hysterisch is)gegil vind ik niet echt vervelend.
Het is meer dat geluid van de trampoline zelf. Die veren bedoel ik dan. Sjoef sjoef sjoef
Beide buren hebben een trampoline en die kinderen slapen niet meer s’ middags.
Als ik dan mijn uurtje rust heb in tuin vind ik het wel irritant ja :palm:
Voel mij dan wel een oud wijf dus wil er niet om klagen. Maar ik zou dus zelf niet zo’n ding in mijn tuin willen.
Oja diezelfde buurman vindt het geloof ik ook irritant want de bladblazer gaat dan ook altijd aan :eyes:
Ik denk dat het mij vooral opvalt omdat mijn kind dus wel in bed ligt dan.
2016
<<

Anoniem294

Bericht 03 Mei 2018 19:42

Re: Trampoline in de tuin

Wij hadden er 1 bij ons vorige huis. Geplaatst toen de tweeling twee was en toen was het ook echt een enorm succes en nog niet zo'n kabaal. Maar naarmate ze ouder werden, vriendjes kregen spelen werd het voor mij echt een last en ik werd gek van de herrie en het geruzie er om. Daarom hebben we er hier geen 1 aangeschaft en het is echt een ware opluchting. Alleen voor dochter van 3 vind ik het wel een gemis. Maar haar laat ik elke week bij speeltuinen springen nu. Zij kon er echt nog urenlang rustig op spelen als de anderen op school zaten.
<<

Maan

Kletskop

Berichten: 794

Geregistreerd: 29 Jul 2016 12:50

Bericht 03 Mei 2018 20:35

Re: Trampoline in de tuin

Ik heb die ervaring helemaal niet eigenlijk. Met z’n tweeën spelen ze er altijd heel leuk op. Alleen aan het einde van de dag, als ze moe zijn, dan worden de spelletjes harder en komt er om de haverklap één huilend vanaf. Maar dat gebeurt evengoed als ze op dat tijdstip wat anders doen; 17:00 is ruzietijd geloof ik.

Met verjaardagen, als er heel veel kinderen zijn, dan gaat het allemaal wel wat moeizamer zoals jij beschrijft. Maar gewoon mijn eigen kinderen en af en toe een vriendje erbij gaat prima.
<<

Ikknutsel

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 185

Geregistreerd: 17 Aug 2017 06:47

Bericht 04 Mei 2018 06:10

Re: Trampoline in de tuin

Hier mag er maar 1 op de trampoline. Ook als er een vriendinnetje is niet met 2 tegelijk.
Dan gillen en krijsen ze ook niet.
Met 2 is gevaarlijk. Als de een spingt en ander staat net op haar voet..
En alle botsingen.
2010☆☆☆☆☆☆20162017 2017
<<

Travel

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 694

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:28

Bericht 17 Mei 2018 13:04

Re: Trampoline in de tuin

De trampoline is bij ons echt het beste speelgoed ever!
Ze/we springen erop, lunchen erop, spelen erop(met playmobil-barbies etc), maken tentjes erin, hangen ballonnen eraan etc.
We hebben er ontzettend veel plezier van. Wel staat hij bij ons in de voortuin.
https://www.instagram.com/handmade_by_linn/?hl=nl

20 januari 2013 Knuffelkont
14 april 2015 Draakje
24 april 2017 Deugniet
<<

ChiQ

Bericht 17 Mei 2018 14:51

Re: Trampoline in de tuin

Doe het niet. Je buren zijn je dankbaar. Mijn buren hebben er een en omg. De hele buurt springt daar, maar wát een herrie. Het is soms zo erg dat wij soms naar binnen gaan. Het gaat maar door. Het gepiep, die gillende meiden, gehuil als ze zich pijn doen. Ze worden niet gecorrigeerd, ligt er ook aan natuurlijk maar continu erop zitten letten doe je als ouder ook niet.
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 17 Mei 2018 15:04

Re: Trampoline in de tuin

Wij hebben ook een trampoline in de tuin staan, maar daar wordt niet op geschreeuwd of gegild, omdat dat niet mag van ons.
2011 2012 2017
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 17 Mei 2018 15:44

Re: Trampoline in de tuin

Hier hebben we ook een trampoline in de tuin. Word bijna dagelijks gebruik van gemaakt. Gillen en schreeuwen mag niet, dat word gecorrigeerd.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 17 Mei 2018 21:32

Re: Trampoline in de tuin

ChiQ schreef:Doe het niet. Je buren zijn je dankbaar. Mijn buren hebben er een en omg. De hele buurt springt daar, maar wát een herrie. Het is soms zo erg dat wij soms naar binnen gaan. Het gaat maar door. Het gepiep, die gillende meiden, gehuil als ze zich pijn doen. Ze worden niet gecorrigeerd, ligt er ook aan natuurlijk maar continu erop zitten letten doe je als ouder ook niet.


Dit inderdaad! Ben blij dat mijn buren geen trampoline hebben, maar wie weet komt het nog want ze zijn nog jong :laughcry: Vind het eigenlijk ook wel gek om zo’n ding in je tuin te plaatsen zonder overleg met buren want het geeft gewoon écht overlast voor omwonenden.

Wij hebben trouwens een bepaald huis niet gekocht omdat de buren daar een trampoline in de tuin hadden staan :silent:
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 17 Mei 2018 22:15

Re: Trampoline in de tuin

Ik heb een trampoline echt nog nooit als overlast ervaren, maar snap het wel als ik alles hierboven lees. Hier is de trampoline onze beste aankoop ooit, ze hebben er ontzettend veel plezier op en ik hoef niet vaak in te grijpen.
Ze lachen wel als ze erop springen, maar gillen gebeurt hier eigenlijk nauwelijks, omdat ze weten dat ze rekening moeten houden met de buren. In hun spel vergeten ze dat heus wel eens, maar voor zover ik weet vinden de buren het alleen maar leuke dat ze zo fijn samen kunnen spelen. Onze trampoline maakt trouwens ook nauwelijks geluid als ze erop springen, geen piepende veren of zo.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Indigo

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1935

Geregistreerd: 23 Apr 2015 09:55

Bericht 18 Mei 2018 06:23

Re: Trampoline in de tuin

Als je echt overlast ervaart van een trampoline van de buren dan heeft dat volgens mij meer te maken met je buren dan met de trampoline zelf.
2011 2012 2017
<<

Meg

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1750

Geregistreerd: 20 Sep 2013 10:14

Bericht 18 Mei 2018 07:00

Re: Trampoline in de tuin

Wij hebben om een trampoline in de tuin, maar ik weet zeker dat onze buren dat geen last van hebben. Het ding maakt geen herrie en mijn kind ook niet extra. Ja, ze 'zingt vaak hard liedjes als ze er op staat, maar dat doet ze ook op andere momenten. (En wij geven sowieso altijd aan dat ze wat zachter moet doen.)
Ik denk dat ze nog meer last moeten hebben van onze schommel die een beetje kraakt en wat mijn dochter vaak hard op lacht/ kraait van plezier.

De buren vinden het alleen maar leuk om te horen hoeveel plezier ze heeft, maar misschien verandert dat als ze wat ouder is. (Ze is nu pas twee.)
🩷 jan '16
💙 nov '18

instagram.com/draag_handgemaakt

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder