Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Primer en concealer

<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 12:51

Primer en concealer

De laatste tijd is mijn huid erg rood geworden, vroeger gebruikte ik foundation maar echt mooi kreeg ik het bijna nooit. Nu ben ik filmpjes op you tube aan het bekijken om mooi egaal op te maken.
Alleen in het ene filmpje hebben ze het erover dat concealer ervoor is om oneffenheden weg te werken, bij een rode huid, groene concealer en dat primer is voor de kringen onder de ogen. Bij het andere filmpje is het net andersom.
Kan iemand mij uitleggen wat nu de juiste stappen zijn, en wat goede make up is wat dit betreft en niet al te duur?
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:25

Bericht 08 Nov 2013 13:09

Re: Primer en concealer

Concealer is idd om oneffenheden weg te werken. Er bestaat inderdaad groene concealer voor rode vlekjes.
Primer maakt je huid glad en kan over het hele gezicht gebruikt worden (of plaatselijk), het vult rimpeltjes en poriën op waardoor je huid een gladder geheel is. Als je er vervolgens foundation en/of concealer overheen doet, dan zal de foundation en/of concealer niet (of minder) in de poriën/deukjes/lijntjes gaan zitten. Uiteindelijk heb je dan een mooier effect.
Primer zorgt er over het algemeen ook voor dat foundation langer blijft zitten.
Primer en concealer zijn dus 2 heel verschillende dingen.
Make happy memories
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:26

Bericht 08 Nov 2013 16:27

Re: Primer en concealer

Ik gebruik de poeder en foundation uit de redness solution lijn van qlinique. Ik vind het hele fijne producten. Wel wat duurder maar je doet er lang mee.
<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 17:22

Re: Primer en concealer

Ik ben maar naar de ici paris gegaan inderdaad, zoals Valerie zei is het. Op YouTube noemen ze die producten dan toch echt verkeerd. Ik heb me daar laten opmaken. Vervolgens de primer, concealer en foundation gekocht, hopelijk krijg ik het hetzelfde effect als dat die mevrouw heeft gecreëerd.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers