Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kiddyboo 360 antiknoeibeker

<<

Anoniem124

Bericht 19 Okt 2013 20:55

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Printje schreef:
Cheese schreef:Wij hebben er twee, fantastisch. Veel beter dan tuitbekers voor de mondmotoriek ook.



Dus tuitbeker eruit en deze erin? Hoe leer je ze zoiets aan, of wijst dat vanzelf?

Zoon snapte het meteen, dochter na een week. Scheelt dat ze nooit tuit hebben gehad. Zuigen zat er nog in van de fles qua automatisme dus dat wees zich idd vanzelf.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 30 Okt 2013 15:30

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

even een update;

Ik heb net de Avent 360 gekocht, is het iets? R. kan al aardig uit haar difrax oefenbeker drinken, maar met het zelf-doen vliegt er natuurlijk het nodige door het huis.
<<

Anoniem121

Bericht 30 Okt 2013 15:50

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Jade schreef:even een update;

Ik heb net de Avent 360 gekocht, is het iets? R. kan al aardig uit haar difrax oefenbeker drinken, maar met het zelf-doen vliegt er natuurlijk het nodige door het huis.


Opzich zijn het goede bekers. Het nadeel van de avent beker is dat de kindjes met hun bovenlip op een randje moeten drukken en te gelijkertijd licht aan moeten zuigen. Dit vonden mijn kinderen erg lastig, de bekers van kiddyboo hebben het randje niet.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 30 Okt 2013 16:10

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Pluis schreef:
Jade schreef:even een update;

Ik heb net de Avent 360 gekocht, is het iets? R. kan al aardig uit haar difrax oefenbeker drinken, maar met het zelf-doen vliegt er natuurlijk het nodige door het huis.


Opzich zijn het goede bekers. Het nadeel van de avent beker is dat de kindjes met hun bovenlip op een randje moeten drukken en te gelijkertijd licht aan moeten zuigen. Dit vonden mijn kinderen erg lastig, de bekers van kiddyboo hebben het randje niet.


Hoef je bij de Kiddyboo beker helemaal niet te zuigen? En is die beker ook anti lek?
<<

Anoniem162

Bericht 30 Okt 2013 16:13

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Bij de kiddyboo zuigt je kindje gewoon aan de rand, bij de avent heb je nog dat middenstuk wat ingedrukt moet worden.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 30 Okt 2013 16:18

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Mirthe schreef:Bij de kiddyboo zuigt je kindje gewoon aan de rand, bij de avent heb je nog dat middenstuk wat ingedrukt moet worden.

Bedankt! Ik probeer het gewoon. Als het niet lukt probeer ik die andere wel uit.
<<

Anoniem121

Bericht 30 Okt 2013 16:33

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Jade schreef:
Pluis schreef:
Jade schreef:even een update;

Ik heb net de Avent 360 gekocht, is het iets? R. kan al aardig uit haar difrax oefenbeker drinken, maar met het zelf-doen vliegt er natuurlijk het nodige door het huis.


Opzich zijn het goede bekers. Het nadeel van de avent beker is dat de kindjes met hun bovenlip op een randje moeten drukken en te gelijkertijd licht aan moeten zuigen. Dit vonden mijn kinderen erg lastig, de bekers van kiddyboo hebben het randje niet.


Hoef je bij de Kiddyboo beker helemaal niet te zuigen? En is die beker ook anti lek?


Bij de Kiddyboo moet je nog wel iets aanzuigen. Ze zijn ook antilek maar als je ze op de grond gooit lekken ze iets bij de val daarna niet meer.
<<

Anoniem26

Bericht 31 Okt 2013 21:28

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Vandaag ook de kiddybkoo gekocht. Ze heeft er gelijk perfect uit gedronken, fijn ding!
<<

Anoniem166

Bericht 31 Okt 2013 21:41

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Waar hebben jullie hem gekocht? Ik zit nu op internet te kijken, maar dan komt er gelijk een bedrag van € 4,95 overheen aan verzendkosten. Dan haal ik hem liever in de winkel, maar ik heb hem nog nergens gezien.
<<

Anoniem85

Bericht 31 Okt 2013 21:42

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

En in welke winkels zijn ze te koop? Niet via internet. Wordt enthousiast van deze beker!
<<

Anoniem166

Bericht 31 Okt 2013 21:44

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Sun, ik heb hem inmiddels gevonden zonder verzendkosten bij Babypark.
Daar is hij wel 50 cent duurder dan in andere winkels.

En bij Babydump verkopen ze hem ook.
<<

Anoniem26

Bericht 31 Okt 2013 21:49

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Ik heb hem in de winkel bij babypark gekocht. 10,50 was hij.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 31 Okt 2013 21:53

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Ik heb 'm bij een winkel hier in de buurt gekocht.
Hij bevalt hier ook heel erg goed! Vooral dochter vindt 'm echt lekker drinken. Voor zoon gaat het even wat te langzaam soms, haha.
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 31 Okt 2013 22:10

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Thnx, ga m bestellen, lijkt mij ideaal. Hij snapt het prima om uit een beker of glas te drinken, alleen het vasthouden en gedoseerd slokjes nemen kan hij niet, dus gebruiken we voornamelijk de tuitbekers,nvan difrax, onding van het jaar, was op zoek naar een alternatief, dit lijkt mij perfect.
<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 13:11

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Beker inmiddels bijna een week in gebruik, maar mijn zoontje drinkt vanuit de bovenkant. Deden meer kindjes dit en hoe breng ik hem bij dat aan de onderkant drinken veel handiger is? Voordoen heb ik al geprobeerd.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Nov 2013 13:15

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

In het begin bracht ik de beker even naar hun mond en hield de beker omhoog, zodat ze snapten wat de bedoeling was. Omdat ze een rietjesbeker gewend waren. Toen hadden ze het meteen door.

Dus zelf naar zijn mond brengen? Hoe oud is je zoontje?
Afbeelding
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Nov 2013 13:26

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Ik heb de kiddyboo beker deze week ook gekocht maar vind het vervelend dat die niet anti-lek is. Al diverse keren in een plas gaan staan omdat F zijn beker dan op de grond legt en deze dan lekt.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 08 Nov 2013 15:12

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Daar heb ik geen last van met de bekers. Ik leer trouwens wel dat ze 'm netjes op de tafel moeten zetten, zoals een echte beker.
Afbeelding
<<

Anoniem85

Bericht 08 Nov 2013 15:59

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

Als ik hem vasthoud dan drinkt hij niet of slaat de beker weg haha. Kwestie van blijven oefenen denk ik.
Ik baal er ook best van dat als hij m weggooit de beker veel lekt, maar ja, later dan zullen er ook heel wat gewone bekers omgaan schat ik zo, dus dan valt dit nog mee haha
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 08 Nov 2013 16:25

Re: Kiddyboo 360 antiknoeibeker

De avent lekt ook :). R. kan er ook nog niet echt goed uit drinken, we blijven oefenen!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers