Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Fiets (kleuter)

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 14 Mei 2018 10:57

Re: Fiets (kleuter)

Mijn dochter durfde heel lang niet zonder zijwieltjes te fietsen, en als zij iets niet meteen kan begint ze er ook liever niet aan, dus ze was er relatief laat mee. Toen ze het eenmaal probeerde kon ze het ook meteen goed, inclusief remmen en sturen. Haar eerste echte fiets was er eentje van Puky. We gaan nu binnenkort een grotere kopen.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11209

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 14 Mei 2018 11:59

Re: Fiets (kleuter)

Toffe fiets, Zora! Ik kan me nog herinneren dat mijn eerste echte fiets ook een Loekie was :wink:

Gefeliciteerd met T!!
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17368

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Mei 2018 13:06

Re: Fiets (kleuter)

Jaa die van ons allebei ook! Daarom waren we meteen verkocht :)

Dankjewel!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem243

Bericht 14 Mei 2018 14:18

Re: Fiets (kleuter)

Ohhhh wat een leuke!!! Die gaat ie vast prachtig vinden ja!
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Suus