Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Nov 2013 11:52

Re: Action topic

Kijk maar voor beiden soorten als je het niet erg vind. :) heb nu een gewoon klokje met wijzers maar die wekker kan je niet goed zetten.
<<

Nyx

Bericht 08 Nov 2013 12:04

Re: Action topic

Nee hoor, ze zullen wel bij elkaar staan als ze ze hebben. Kleine moeite. ;)

Nu even mijn lijstje maken en dan gaan met die banaan. :yes:
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Nov 2013 12:23

Re: Action topic

Heel erg lief en fijn alvast bedankt :)
<<

Nyx

Bericht 08 Nov 2013 13:14

Re: Action topic

Ik heb geen wekker gezien. :(
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 08 Nov 2013 13:24

Re: Action topic

Niet? Dacht dat ze die daar wel zouden hebben. Maar bedankt voor het kijken :)
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2013 14:23

Re: Action topic

Ik heb het huispak lekker ruim gekocht met het idee dat het kleiner valt dus het zat gelijk lekker.
Op het label staat dat het op 30 gr. gewassen moet worden en dat heb ik de 1e x gedaan. Omdat ik niet vaak kleding heb wat op 30 gr. gewassen moet worden vind ik het zonde om voor 1 kledingstuk te wasmachine te laten draaien. De 2e x heb ik het dan ook op 40 gr gewassen, het was niet gekrompen oid.
Dat gat wat er nu inzit komt daar toch niet door? Denk dat het komt omdat het geen superkwaliteit is en bovendien was het pak maar € 10,00.

Die ik heb is varkentjesroze, past dus perfect bij mijn postuur, dus ben nu helemaal compleet. Ze hadden ook nog aqua/turkoise achtige, grijs en rood. Behalve die rode zou ik opzich wel een andere kleur nemen mocht de roze er niet meer zijn, maar roze is gewoon mooier.
<<

Nyx

Bericht 08 Nov 2013 14:31

Re: Action topic

Ligt eraan waar hij is uitgescheurd, CBL. Is het gat ontstaan op de naad, dan heeft het te maken met de afwerking. Zit het gat in het stof, verre van de naad, dan zou dat gebeurd kunnen zijn in de wasmachine.
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Nov 2013 15:26

Re: Action topic

Het zit ongeveer 3 cm van de rits af. Hoe kan dat nou ontstaan door het wassen? Ik zie nu pas van al die keren dat ik op de site heb gekeken dat er een aparte kledingfolder is. Die roze op pag. 5-6 aan de linkerkant heb ik, maar dat joggingpak ernaast lijkt meer op een huispak.

Wel overzichtelijk en leuk zo alle kleding bij elkaar.
<<

Nyx

Bericht 08 Nov 2013 15:53

Re: Action topic

Met de joggingpak zou ik niet zo snel over straat gaan, dat zou ik ook als huispak aantrekken. Maar ik vind het er wel mooi uitzien. Ik had de folder trouwens ook nog nooit gezien. Zie net dat ik qua kleding niets over het hoofd heb gezien. Ik heb net wel een basic zwarte longsleeve gehaald. Die waren me net even te duur bij de H&M en dat klopt dan ook weer, zit 6,50 euro verschil in. Ik heb er nu twee voor de prijs van één en nog drie euro over. :cheering:
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Nov 2013 13:07

Re: Action topic

:thumbup:
<<

Anoniem 41

Bericht 10 Nov 2013 07:05

Re: Action topic

Isis schreef:Niet? Dacht dat ze die daar wel zouden hebben. Maar bedankt voor het kijken :)


Hier zag ik van de week wel een digitale wekker maar stond bij de decoratie?
Stond te twijfelen of ik hem moest kopen want die van mij doet het ook maar half. Dus ze zijn er wel.
<<

Nyx

Bericht 10 Nov 2013 17:01

Re: Action topic

Daar ben ik nog meerdere malen doorheen gelopen, omdat ze op een deel ook weer decoratieve klokken hebben en ik vond het wel logisch als ze dat bij elkaar hadden gezet, maar ze stonden hier niet. Maar kan heel goed zijn dat het bij andere vestigingen wel staat. Ik kwam in het verleden weleens in de Action hier 20 km vanaf en daar is het assortiment een stuk uitgebreider. En dat terwijl ze elkaar qua oppervlakte niets maken.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:12

Bericht 10 Nov 2013 17:59

Re: Action topic

Ik zag vandaag bij de action dat ze decopatch papier hebben, €0,69 per 3 vellen. Heb gelijk een paar meegenomen!
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 11 Nov 2013 18:12

Re: Action topic

Isis schreef:Weet iemand of ze wekkers hebben bij de action en heel misschien de prijs? Moet gewoon een simpele hebben (van degene die ik nu heb gaat het alarm niet meer af :S)


Bij de hema zijn ze volgens mij ook niet zo duur.
<<

Nyx

Bericht 11 Nov 2013 18:33

Re: Action topic

Ik ben vandaag alweer bij de Action geweest. Heb onderzetters gekocht voor 85 cent. En een koffiemok. Want had in het verleden vier koffiemokken van de Action en één bleek lek, dus had er nog maar drie. Vanaf vandaag weer vier. 1,50 euro lichter.

Die met de hartjes vond ik wel zoetsappig, dus die zijn het geworden.

Afbeelding

De zwarte;

Afbeelding
<<

Anoniem185

Bericht 11 Nov 2013 19:34

Re: Action topic

Die onderzetters heb ik ook! Maar dan de achterste (dus de minder zoetsappige)
<<

Nyx

Bericht 11 Nov 2013 19:52

Re: Action topic

Lampenkapje schreef:Die onderzetters heb ik ook! Maar dan de achterste (dus de minder zoetsappige)


Ik wilde ze voor die 85 cent per vier beiden meenemen. Toen ik halverwege de winkel was dacht ik ineens; Wat moet ik in hemelsnaam met 8 onderzetters? Dus ik heb de achterste, die ik ook leuk vond, maar weer teruggebracht. Mocht ik ooit toch nog 8 onderzetters nodig zijn, kan ik ze altijd nog halen. Ik vind ze leuk. :)
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Nov 2013 20:27

Re: Action topic

die onderzetters heb ik ook beide varianten, vorig jaar al gekocht
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 11 Nov 2013 21:09

Re: Action topic

Ik heb vandaag een kleine letterbak gekocht voor €3 ze hebben ze in het wit en grijs!
<<

Nyx

Bericht 11 Nov 2013 21:15

Re: Action topic

Bolus26 schreef:Ik heb vandaag een kleine letterbak gekocht voor €3 ze hebben ze in het wit en grijs!


Die zag ik ook, daar word ik dus officieel hebberig van. Maar ik kon ze nergens kwijt, dus dan ook maar niet doen. :)
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2013 09:56

Re: Action topic

Kan ik met dat nu al kapotte huispak ook naar een andere vestiging gaan dan waar ik het gekocht heb?
<<

Anoniem12

Bericht 12 Nov 2013 10:25

Re: Action topic

Nyx die koffiemokjes hebben wij ook!
<<

Anoniem123

Bericht 12 Nov 2013 10:32

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Kan ik met dat nu al kapotte huispak ook naar een andere vestiging gaan dan waar ik het gekocht heb?


Ja dat kan, als je de bon nog maar hebt.
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Nov 2013 10:34

Re: Action topic

Heb ik gelukkig nog. Ga eerst bij de ene kijken of ik een nieuwe kan krijgen, maar ik neem aan dat ze niet moeilijk doen aangezien het gewoon kan. Kan het niet, dan ga ik naar een andere. Wellicht koop ik er nog een bij omdat die 2 huispakken die ik ooit van Kruidvat heb gekocht niet zo warm zijn en een beetje strak zitten.
<<

Anoniem123

Bericht 12 Nov 2013 10:54

Re: Action topic

Dan doen ze niet moeilijk. Ik heb ook wel eens iets hier geruild (kop van noord-holland) wat ik in Nunspeet (gelderland) gekocht had. Geen probleem. Zelf deden wij er ook niet moeilijk mee toen ik er nog werkte.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers