Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

<<

Anoniem247

Bericht 12 Mei 2018 19:51

Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik moet sowieso iedere dag een kopje koffie hebben in de ochtend want anders word ik niet wakker :smile:
Later op de dag soms nog eentje. Ik kom dus op 1-2 kopjes per dag. Jullie?

Drinken jullie het zwart of met melk/suiker/zoetstof?
En wat is je favoriet? (Espresso, koffie, cappuccino, Latte etc)

Ik drink gewone koffie met een beetje melk en een zoetje.
En een Latte Macchiato is toch wel mijn favoriet. Het liefst met een smaakje zoals caramel.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3164

Geregistreerd: 13 Apr 2014 09:04

Bericht 12 Mei 2018 19:54

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik lust geen koffie, vind het echt heel jammer. Heb van alles geprobeerd maar alles wat maar een beetje naar koffie smaakt staat me tegen.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem249

Bericht 12 Mei 2018 19:55

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink het liefst flat white, maar dat hebben ze vaak niet. Dan drink ik gewoon zwarte koffie. Meestal 2 per dag.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 12 Mei 2018 19:57

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink geen koffie. Heb het laatst weer geprobeerd maar vind het zo bitter/vlak als je het doorslikt.

Nu hoor ik van veel mensen dat ik een capuccino of latte moet proberen. Dat wil ik dan wel eens doen. Maar voor nu dus een theeleut haha.
<<

Anoniem247

Bericht 12 Mei 2018 19:58

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Gijs. schreef:Ik lust geen koffie, vind het echt heel jammer. Heb van alles geprobeerd maar alles wat maar een beetje naar koffie smaakt staat me tegen.


Ik heb dat dus met wijn haha. Dat staat altijd zo gezellig maar ik lust het gewoon echt niet. Alleen Hugo kan ik een paar slokjes aan maar echt super lekker vind ik het niet.

Mijn vriendin lustte ook geen koffie en die wilde het wel leren. Ze is toen met cappuccino met suiker begonnen en zo langzaam naar gewone koffie gegaan.
<<

Patsy

Bericht 12 Mei 2018 20:00

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink meestal 2á3 koppen koffie per dag, sowieso één kop bij mijn ontbijt en één als ik net op mijn werk ben. Vaak drink ik in de middag ook nog koffie.

Thuis en op het werk mijn koffie
drink ik mijn koffie zwart met een zoetje. Maar cappuccino vind ik het aller lekkerste.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 16:13

Bericht 12 Mei 2018 20:00

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Maar er suiker ingooien vind ik het dan weer niet waard. Die tip kreeg ik ook van iemand.
Als ik koffie leer drinken dan wil ik het ook 'gezond' drinken. Niet met een lading suiker.
<<

Nan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2502

Geregistreerd: 26 Mei 2016 18:46

Bericht 12 Mei 2018 20:08

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Maximaal 1 kopje per dag. Gemiddeld 4 kopjes per week ongeveer.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 12 Mei 2018 20:24

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink 2-4 kopjes per dag. Ik drink het meestal met suiker en melk, of maak ik een cappuccino of latte. Ik lust eigenlijk alle koffie wel want ik drink het ook wel eens zwart, dan komt de echte koffiesmaak zo goed uit :heart: Ik heb een zwak voor de caramelsiroop van Monin, dat is ook zo lekker in mijn cappu/latte!
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mei 2018 20:25

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

2 of 3.
<<

Anoniem246

Bericht 12 Mei 2018 20:30

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Meestal 2 kopjes 's ochtends (08.00u) en 2 kopjes 's avonds (19.00u). Koffie drink ik zwart.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 12 Mei 2018 20:32

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink wel 6 koffie per dag. Het liefst gewoon koffie of espresso. En ook gewoon zwart, lekker makkelijk. Koffie met melk en smaakjes vind ik niet te hachelen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 12 Mei 2018 20:40

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink zeker 4 koppen koffie op een ochtend. Meestal met melk. Vaak wel meer.
#teammaple🍁
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mei 2018 20:51

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Gijs. schreef:Ik lust geen koffie, vind het echt heel jammer. Heb van alles geprobeerd maar alles wat maar een beetje naar koffie smaakt staat me tegen.

Same here.
<<

ChiQ

Bericht 12 Mei 2018 20:53

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik haal makkelijk 4 kopjes per dag. Ik hou echt van koffie. Die eerste slok smorgens.. :dance:
Oja en altijd zwart. Héél soms cappuccino.
<<

Anoniem294

Bericht 12 Mei 2018 21:02

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Teveel naar mijn zin. En dan omdat ik hem niet zwart drink. Het was 3 per dag en dan thuis cappuccino met een cupje in sterkte 12 en buiten een extra sterke cappuccino.

Laatste mooie weken en nu tijdens de vakantie zit ik vrijwel dagelijks wel ergens op het terras of ergens voor ontbijt of indoor en dan heb ik al voor 13u 3 grote extra sterke cappuccino's op. Dan vaak eind vd middag nog 1 en in de avond. Maar heb gisteren besloten wat vaker thee of gewoon spa blauw met citroen te nemen als ik ergens wat bestel. Moet echt van die melk af en met andere soorten vind ik het echt niet lekker.
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Mei 2018 21:26

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Op het moment niet zo veel meer, want het gewone apparaat staat Op het aanrecht momenteel. Maar als de senseo er staat drink ik er rustig 6 op een morgen en s middags ook een stuk of 2 tot 4. En dan de extra strong variant.
Als ik koffie zet slaan de meeste mensen vaak stijl achterover van de sterkte.
De koffie op het werk vind ik niet lekker, dus daar drink ik thee.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem317

Bericht 12 Mei 2018 21:26

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik vind koffie niet lekker. Ik probeer het wel eens, maar het is gewoon m’n ding niet. Soms probeer ik wel eens van die “speciale” koffies en dan vind ik het wel te doen, totdat ik de echte koffiesmaak proef. Voor mij voorlopig dus nog thee. Soms vind ik het ook wel jammer dat ik het niet lekker vind.
<<

Anoniem245

Bericht 12 Mei 2018 22:02

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink in de ochtend twee kopjes om wakker te worden en op mijn werk in de pauze een latte. Heel soms in de middag /avond een kopje maar bijna nooit.
Drink de koffie het liefst zwart.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mei 2018 22:14

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

3 tot 5 koppen per dag. Gewoon zwart.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 12 Mei 2018 22:20

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik ook 3 tot 5 koppen, gewoon zwart. Meer wil ik eigenlijk niet en dat kost me soms best wel wat moeite. Heb er s ochtends al gauw 4op en kan het de hele dag door drinken.
<<

Anoniem328

Bericht 12 Mei 2018 22:26

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Thuis zeker wel 4 koppen per dag. Zwart!
Dat eerste kopje 's ochtends, true love!
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 15:20

Bericht 12 Mei 2018 22:33

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Ik drink geen koffie. Al vind ik chocolade met een koffie element erin wel lekker. Daarnaast vind ik de geur lekker.
<<

Anoniem252

Bericht 12 Mei 2018 23:29

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Gemiddeld 3/4 per dag. Ik ben s ochtends niets waard zonder.
Zelf maak ik wel eens late caramel met caramel siroop en gecondenseerde melk :love:
<<

Anoniem244

Bericht 12 Mei 2018 23:47

Re: Nav, hoeveel koffie drink je per dag?

Niks, ik lust geen koffie
Volgende

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers