Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekend! Wat ga jij doen?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Mei 2018 07:09

Weekend! Wat ga jij doen?

Wat staat er dit weekend voor jou op de planning?
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 12 Mei 2018 07:16

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik ben op vakantie dus ik heb dat heerlijke ik-weet-niet-welke-dag-van-de-week-het-is-gevoel.
Gisteravond zijn onze vrienden gearriveerd. Vandaag gaan we chillen aan het zwembad, misschien even lunchen aan de boulevard en vanavond tapas eten in het oude stadje.
Morgen gaan we een wandeling maken naar een strandje en bij een hippe strandtent eten.
En dan is het weekend weer voorbij maar de vakantie gelukkig nog niet.
Let's discover the world together.
<<

Saga

Major Yipyapper

Berichten: 5349

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:12

Bericht 12 Mei 2018 07:21

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vandaag moet ik om 14.00 werken, van te voren gaan we nog even boodschappen doen en naar de bouwmarkt.

Morgen ben ik vrij maar heb ik nog geen plannen. Als mijn ouders terug zijn uit het noorden gaan we daar misschien even langs.
10.04.17
<<

Anoniem335

Bericht 12 Mei 2018 07:21

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

We vliegen vanmiddag naar huis na 2,5e week Sri Lanka. Zin om naar huis te gaan. Nu chillen bij het zwembad.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3476

Geregistreerd: 11 Apr 2017 10:46

Bericht 12 Mei 2018 07:25

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Hele weekend werken.. woehoe.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 12 Mei 2018 07:41

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Zometeen boodschappen doen.
Daarna met z'n allen naar een brocante markt. En vanmiddag naar mijn ouders alvast voor moederdag.
Morgenochtend bij mijn schoonouders op de koffie. Verder geen plannen morgen.
2012
2016
2020

Instagram
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mei 2018 07:50

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

mijn wekker ging vanochtend om 5 uur. Moest mijn ouders wegbrengen die lopen vandaag een stukje elfstedentocht en mag ze vanmiddag ook weer ophalen

morgen moederdag dan gaan ik naar mijn ouders toe
Afbeelding
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 12 Mei 2018 07:54

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

We hebben familiedag vandaag, rond 11u komt iedereen hier voor koffie en wat lekkers. Dan vertrekken we rond half 1 naar Dwingeloo. Daar hebben we een lunch, dan bosgolf, dan weer koffie en thee, dan boogschieten en uiteindelijk nog een bbq.

Morgenochtend eerst relaxen en 's middags komen Jordana en vriend op visite!
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

minoessepoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5873

Geregistreerd: 02 Sep 2013 05:56

Bericht 12 Mei 2018 08:01

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vanmorgen gaat mijn man met onze oudste zoon boodschappen doen voor mijn Moederdag ontbijt en de jongste slaapt dus ik ga even uitgebreid douchen. Vanmiddag gaan we even de stad in en eten bij een klein foodtruck festival waar een collega van mijn man staat. Vanavond ga ik de ensuitsdeur in de lak zetten.

Morgen Moederdag, ik heb de zelfgeknutselde cadeautjes al meerdere keren moeten bewonderen, dus ik ben heel benieuwd wat ik krijg ;) en dus een ontbijtje. Verder hebben we weinig plannen, eten voor maandag en dinsdag voorbereiden en ik ga de plafonds afkitten heb ik bedacht.
25-11-2014 & 09-06-2017
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Mei 2018 08:09

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik had donderdag en gisteren ook vrij, dus een heerlijk lang weekend!
Donderdag niet veel bijzonders gedaan. Gisteren boodschappen gehaald, bij de gamma voor nieuwe rolgordijn gekeken, wat spulletjes voor de baby gehaald en nieuwe goudvisjes gehaald voor in het aquarium. 's Avonds leker rustig op de bank gehangen.
Nu zit ik lekker te ontbijten, ik ga zo douchen. Vanmiddag op bezoek bij mijn ouders en de ouders van mijn man, daarna ga ik naar vriendinnen en gaan we samen eten en Songfestival kijken inclusief Songfestival bingo. :smile:
Morgen nog niet echt plannen. Even naar de Gamma om de gordijnen te bestellen in elk geval. En bij mooi weer gaan we vast een rondje wandelen en misschien ergens wat drinken of zo.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3718

Geregistreerd: 01 Jan 2015 12:05

Bericht 12 Mei 2018 08:34

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Hemelvaart: high teaen met vriendinnen.
Vrijdag: klussen bij een vriendin en daarna met een andere vriendin series gekeken.
Vandaag: ontbijten met een vriendin, klussen en vanavond naar mijn schoonouders.
Morgen: geen plannen, beetje rommelen in huis.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:43

Bericht 12 Mei 2018 10:23

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Leuke plannen komen er voorbij!

Mizz_S die Songfestival bingo klinkt leuk! :smile:

Ik had donderdag en gister ook vrij, heerlijk! Vanavond gaan we uit eten met de familie van mijn vriend en erna wil ik het Songfestival kijken. Morgen geen plannen, gewoon een rustig dagje.
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 12 Mei 2018 10:39

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Ik ga straks lunchen met Carra. Daarna een middagdutje doen denk ik :angel: en vanavond date night met m'n vriend, we gaan uit eten. Nu kan het nog! Daarna nog even het laatste deel van het Songfestival kijken.

Morgenmiddag gaan we naar m'n schoonouders voor Moederdag en dan ook even bij de oma van m'n vriend langs.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem281

Bericht 12 Mei 2018 11:13

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vanmiddag gaan we denk ik nog een stuk fietsen en knutselwerkjes voor de oma's maken, omdat ik 't zo leuk vind :smile:

Morgenochtend ga ik uitslapen! En dan naar m'n schoonmoeder en 's middags naar mijn moeder.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 12 Mei 2018 11:27

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vanmorgen zijn we even naar de stad gelopen en naar de markt geweest. Dochter slaapt nu en ik rij zo naar de vuilstort. Vanmiddag fietsen we naar de kinderboerderij en speeltuin.
Morgen gaan we misschien naar Artis. En even naar schoonmoeder. Mijn eigen moeder is op vakantie.
<<

Anoniem247

Bericht 12 Mei 2018 11:30

Re: Weekend! Wat ga jij doen?

Vandaag niks bijzonders. Onze salontafel komt hopelijk vandaag. We hebben een set van twee en de kleinste is steeds niet goed. We zijn daarvoor al 4x bij de winkel geweest en vandaag wordt ie bezorgd tussen 11.00 en 15.00. Ik hoop echt dat ie nu wel goed is want we zijn er al 3,5 maand op aan het wachten. Daarna moet ik nog wat boodschappen halen. En vanavond lekker thuis met wat hapjes op tafel. Mijn man heeft de afgelopen tijd heel veel gewerkt en dan is een rustige avond wel fijn.

Morgenochtend gaan we naar mijn schoonmoeder, dan gaan we nog een stuk wandelen met z’n viertjes en nog wat in de achtertuin doen. Later in de middag gaan we naar mijn ouders en blijven daar eten.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers