Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Bevrijdingsfestival

<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 04 Mei 2018 18:20

Bevrijdingsfestival

Wie van jullie gaat morgen naar een bevrijdingsfestival? En naar welke ga je? Zelf heb ik onwijs zin om naar een van de festivals te gaan. Heerlijk met dit weer! Ik zou met een vriend naar Zwolle, maar helaas is hij lastminute afgehaakt :thumbdown: Nu lijkt iedereen in mijn omgeving verder andere plannen te hebben en wordt dit feestje door mn neus geboord. Ik kan natuurlijk wel alleen gaan, maar dat vind ik niet zo gezellig. Iemand hier misschien zin in een spontane meeting? Of is dat raar als onbekende forummer haha! Ik hou op zich wel van spontane acties.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Mei 2018 18:45

Re: Bevrijdingsfestival

Wat leuk Juno. Ik ging vroeger altijd naar Zwolle. Dat was echt een leuk bevrijdingafestival. Hopelijk meldt iemand zich en anders zou ik zeker in je eentje gaan. Gewoon even rond lopen, concerten kan je toch niet echt bij kletsen dus kan prima in je eentje even kijken, ik zou dat zo doen hoor!
Let's discover the world together.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mei 2018 19:24

Re: Bevrijdingsfestival

Nee ga ik niet heen. Wel eens geweest in Utrecht en Leeuwarden. Normaal moet ik ook altijd werken.
Afbeelding
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 04 Mei 2018 20:34

Re: Bevrijdingsfestival

Vorig jaar was ik ook in Zwolle. Erg leuk! Eerder ben ik ook wel in Groningen en Rotterdam geweest. Daar heb ik me ook prima vermaakt. Ik vind t leuk dat dit al jaren landelijk georganiseerd wordt. Bij mijn huidige werkgever is 5 mei ook altijd een vrije dag. Dat is wel fijn! Alleen nu nog medestanders haha! Wat stoer dat je gewoon alleen zou gaan Marin. Ik weet niet of ik dat zie zitten, maar wie weet! En wat je zegt klopt. Tijdens een concert ben je toch niet aan t kletsen. Maar bij bevrijdingsfestival is t ook zo leuk om een beetje rond te slenteren. In t gras te chillen. Biertje drinken en gezellig kletsen.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 04 Mei 2018 20:41

Re: Bevrijdingsfestival

Nu ik erover nadenk zou ik het heeeerlijk vinden om weer eens echt alleen rond te zwerven over zo'n festival of iets dergelijks. 'Vroeger' deed ik zoveel alleen. Ik vond het heerlijk en mis het eerlijk gezegd wel eens.

Maar ik zou zeker kijken waar je morgen zin in hebt. Ik wilde het je alleen zeggen dat je je niet moet laten weerhouden omdat die vriend heeft afgezegd. Dat zou jammer zijn.
Let's discover the world together.
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 04 Mei 2018 20:50

Re: Bevrijdingsfestival

Eigenlijk doe ik dat dus nooit bedenk ik me nu. Alleen naar een festival, concert, film, museum oid. Reizen doe ik wel eens alleen. Misschien moet ik het gewoon eens doen. Binnenkort is er ook een concert waar ik heel graag heen wil, maar ook niemand die mee wil. Klinkt wel heel zielig zo he haha! Maar ik merk gewoon dat vrienden met jonge kinderen gewoon iets minder flexibel zijn en minder vaak zonder gezin op pad gaan. Ook niet meer zo van de spontane acties. Logisch natuurlijk! En dat neem ik ze ook niet kwalijk. Alleen soms mis ik die gekke onverwachtse uitjes wel.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 04 Mei 2018 21:02

Re: Bevrijdingsfestival

Wij gaan naar Wageningen elk jaar. Ik vind het altijd zo gezellig en het is ook nog eens heerlijk weer morgen. We gaan gelijk na de voetbal als mijn vriend klaar is.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 05 Mei 2018 09:22

Re: Bevrijdingsfestival

Ik ga denk ik naar het vrije westen hier in het westerpark.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4488

Geregistreerd: 11 Sep 2013 17:02

Bericht 05 Mei 2018 09:32

Re: Bevrijdingsfestival

Juno, alleen naar een concert is best chill hoor! Dat doe ik wel vaker. Iets anders wat ik heel graag alleen doe is lekker ergens ontbijten/lunchen/koffie drinken. Boek erbij, beetje mensen kijken.

Ik zou dan weer niet zo snel alleen naar een festival gaan maar dat is omdat ik het juist zo gezellig vind om met vrienden een biertje te doen in de zon i.p.v. alleen. Heb je geen facebook-groep waar je iemand mee kan vragen ofzo? DIe heb je hier vrij veel! Daardoor zijn er bij ons nu al 2 groepen gecombineerd en is er altijd wel iemand die zin heeft om mee te gaan.

Ga zo meteen koffie drinken met een vriendin en dan verzamelen we geloof ik in westerpark hier. Ga later op de dag naar andere vrienden met een boot om stuk te varen rond etenstijd. Leuke dag dus!
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 05 Mei 2018 11:06

Re: Bevrijdingsfestival

Wat toevallig, ik zat er over te denken om einde van de middag alleen naar Zwolle te gaan. Ik moet eerst ergens wat halen en dan rij ik over Zwolle, en kijk dan altijd of ik onderweg nog wat leuks kan doen.
<<

Juno

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 246

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 05 Mei 2018 11:17

Re: Bevrijdingsfestival

Leuke plannen allemaal! :cheering:

En dat heb ik dus ook Feline. Festival is juist zo gezellig om samen heen te gaan. Als het trouwens gewoon bij mij in de stad was, zou ik nog wel alleen gaan. Helaas wordt er in mijn hometown niets georganiseerd. Mn moeder belde net of ik zin had om zo even naar het terras te gaan, dus dat is nu mijn alternatief. Ook leuk haha! Er komen gelukkig nog genoeg leuke feestjes aan, dus mag niet zeuren. Alleen zo jammer als het lastminute niet doorgaat. Voor dat concert ga ik denk ik maar gewoon een kaartje halen. En eventueel alleen heen als niemand aanhaakt. Blaudzun in Paradiso! Dat wil ik eigenlijk niet missen.
And don't forget to live the dreams and dream...
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:56

Bericht 05 Mei 2018 12:30

Re: Bevrijdingsfestival

Whatever schreef:Ik ga denk ik naar het vrije westen hier in het westerpark.
Ah leuk. Als ik geen kinderen had was ik daar ook heengegaan denk ik. Wij van vanmiddag even in het Vondelpark koekeloeren.
#teammaple🍁

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron