Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Anoniem244

Bericht 04 Mei 2018 13:59

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:André had tijdens de opnames allerlei optredens



Aha oke duidelijk. Ga jij het volgen?


Ja ik ga het wel volgen denk ik :-)
<<

Anoniem301

Bericht 04 Mei 2018 14:02

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Inderdaad. Misschien moeten de linkjesmensen gewoon een linkjestopic openen ofzo.

Dat vind ik nog geneens zo’n slecht idee!
<<

Anoniem244

Bericht 04 Mei 2018 14:20

Re: Temptation Island.

Ik stoor mij eerlijk gezegd niet echt aan linkjes...
Zou een apart topic daarvoor ook beetje nutteloos vinden.

Dat het topic niet heel erg liep kwam denk toch echt voornamelijk omdat Videoland / online een week voor liep.
Dan had een spoilertopic en een gewoon topic denk de oplossing geweest.
Omdat spoiler niet meer tussen de knopjes hier boven staat had ik vaak geen zin om de spoilercode in te typen en zo spoilers te plaatsen (over lui gesproken :-D)
<<

Anoniem304

Bericht 04 Mei 2018 15:00

Re: Temptation Island.

Haha das echt lui! Mobiel staan die knopjes er sowieso al niet.
<<

Anoniem244

Bericht 04 Mei 2018 18:40

Re: Temptation Island.

Hehe zo lui ben ik nou dus :-p
(Ik vergeet die code altijd en dan geen zin om op te zoeken)
Echt niet nee? Hm ik forum altijd alleen maar mobiel Haha

Michella Kox heeft de eerste namen onthuld voor Temptation Island VIPS. En dat doet ze op haar eigen lichtelijk hysterische manier in een vlog…

Zo weet ze te vertellen dat Ruud en Rowena uit Utopia gaan meedoen en ook een oud-deelneemster (haar naam begint met een T) aan Holland’s Next Top Model. En nou is de hamvraag: heeft Michella gelijk?

Die T uit HNTM gaat om tessa (die iet wat ordinaire meid) wordt gezegd
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2018 19:50

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Hehe zo lui ben ik nou dus :-p
(Ik vergeet die code altijd en dan geen zin om op te zoeken)
Echt niet nee? Hm ik forum altijd alleen maar mobiel Haha

Michella Kox heeft de eerste namen onthuld voor Temptation Island VIPS. En dat doet ze op haar eigen lichtelijk hysterische manier in een vlog…

Zo weet ze te vertellen dat Ruud en Rowena uit Utopia gaan meedoen en ook een oud-deelneemster (haar naam begint met een T) aan Holland’s Next Top Model. En nou is de hamvraag: heeft Michella gelijk?

Die T uit HNTM gaat om tessa (die iet wat ordinaire meid) wordt gezegd


Onthullen betekend toch dat het klopt of ben ik nou zo suf?

Oh Tessa wat een schreeuwlelijk zeg. Was ook nog te zien met allemaal anderen meiden toen gingen ze naar Nepal weet niet meer hoe dat programma heet. Daar had ze ook een attitude.
Allemaal B bners, oh nee zeg maar Z.
<<

Anoniem257

Bericht 04 Mei 2018 20:13

Re: Temptation Island.

Er is ook gezegd dat pom en fabrz mee doen maar dat blijkt volgens fabriz niet zo te zijn
<<

Anoniem244

Bericht 04 Mei 2018 20:18

Re: Temptation Island.

Cbl, was ook mijn gedachte Haha (over onthullen)


Hm Oke Betty... ik verwacht ergens wel een (oud) TI koppel
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2018 20:51

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Cbl, was ook mijn gedachte Haha (over onthullen)


Hm Oke Betty... ik verwacht ergens wel een (oud) TI koppel


Ik ook of zo'n ander koppel van Ex on the beach of zo'n ander waardeloos programma.
Misschien iemand van Oh oh Cherso ofzo.

Hoe weet Michella dat eigenlijk?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 05 Mei 2018 11:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem257

Bericht 04 Mei 2018 23:22

Re: Temptation Island.

Ondanks ik denk dat het een enorme flop wordt ben ik toch nieuwsgierig haha.
<<

Anoniem249

Bericht 05 Mei 2018 15:14

Re: Temptation Island.

In Belgie hebben ze wel een "normale" laatste aflevering dat ze de stellen met elkaar laten praten in NL/BE.
<<

Anoniem316

Bericht 05 Mei 2018 16:19

Re: Temptation Island.

Sowieso vind ik Yolanthe een hele slechte presentatrice dus ben benieuwd of het wat wordt.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2018 16:22

Re: Temptation Island.

Dee schreef:Sowieso vind ik Yolanthe een hele slechte presentatrice dus ben benieuwd of het wat wordt.



Hahaha ze is idd niet zo goed. Ze kan het beter bij shoppen houden.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2018 16:27

Re: Temptation Island.

Michella zegt dat Donny Roelvink ook mee doet. Vind het nogal een verschil in leeftijden van de koppels mocht het zo zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mei 2018 17:48

Re: Temptation Island.

Wie weet maakt dat juist het verschil wel CBL :D
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mei 2018 17:55

Re: Temptation Island.

Zou kunnen idd. Dat stukje toen Mezdi Denise confronteerde vond ik haar zo nep. Huilen en vervolgens haar tranen wegvegen die er niet waren.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mei 2018 20:31

Re: Temptation Island.

OMFG Joshua doet mee aan Adam zoekt Eva. Duidelijk dat ze een blik Z sterren hebben opgetrokken. Voorheen deed Belgie niet mee. Snap niet waarom. Ook met anderen programma's. Wat mij betreft doen we het zonder hun.
<<

Anoniem257

Bericht 07 Mei 2018 22:26

Re: Temptation Island.

Misschien wel om zn willy. Haha
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2018 08:42

Re: Temptation Island.

Betty schreef:Misschien wel om zn willy. Haha


:good:
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 11:19

Bericht 08 Mei 2018 08:51

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:OMFG Joshua doet mee aan Adam zoekt Eva. Duidelijk dat ze een blik Z sterren hebben opgetrokken. Voorheen deed Belgie niet mee. Snap niet waarom. Ook met anderen programma's. Wat mij betreft doen we het zonder hun.

Je bent wel echt anti programma's waarin Belgen meedoen he :smile:

Ik vind die diversiteit wel leuk, Belgen en Nederlanders door elkaar, dus ik vind het prima zo. Al ga ik Adam zoekt Eva niet kijken.
2012 & 2016
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 08 Mei 2018 10:06

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Hehe zo lui ben ik nou dus :-p
(Ik vergeet die code altijd en dan geen zin om op te zoeken)
Echt niet nee? Hm ik forum altijd alleen maar mobiel Haha

Michella Kox heeft de eerste namen onthuld voor Temptation Island VIPS. En dat doet ze op haar eigen lichtelijk hysterische manier in een vlog…

Zo weet ze te vertellen dat Ruud en Rowena uit Utopia gaan meedoen en ook een oud-deelneemster (haar naam begint met een T) aan Holland’s Next Top Model. En nou is de hamvraag: heeft Michella gelijk?

Die T uit HNTM gaat om tessa (die iet wat ordinaire meid) wordt gezegd


Onthullen betekend toch dat het klopt of ben ik nou zo suf?

Oh Tessa wat een schreeuwlelijk zeg. Was ook nog te zien met allemaal anderen meiden toen gingen ze naar Nepal weet niet meer hoe dat programma heet. Daar had ze ook een attitude.
Allemaal B bners, oh nee zeg maar Z.


Ik las ook ergens dat Donny Roelvink mee zou doen.. Als je op zijn insta kijkt zou dat heel goed kunnen want hij heeft in die periode geen foto geplaatst (Tussen 16 april en 1 mei), en mijn vriend zag gelijkenissen in een foto van Donny en Kaj die ze geplaatst hadden haha.. En idd Ruud en Boer Tom zag ik ook voorbij komen! Die ken ik allebei vrijwel niet.. Maar Tessa, mijn god dat is me het type wel inderdaad, ze is het type er wel voor haha en ook van haar kan het gezien haar instagram :P
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 08 Mei 2018 10:58

Re: Temptation Island.

Dat Donny mee zou doen had ik hierboven al geplaatst.
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2018 11:03

Re: Temptation Island.

Ik heb ook ergens gelezen dat Famke Louise mee heeft gedaan?

Ben wel benieuwd hoor wie het zijn haha!
<<

Anoniem304

Bericht 08 Mei 2018 11:07

Re: Temptation Island.

Filmpje van koppel 2 staat op de FB van Videoland. Rosanna en Niels zijn het.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Mei 2018 11:10

Re: Temptation Island.

Dus omdat die eerder mee hebben gedaan, zijn het ineens VIPs? Wat een onzin zeg. De overige mensen die hier genoemd worden ken ik ook nauwelijks, zoals ik al dacht. Alleen boer Tom, maar kan me niet voorstellen dat hij echt meedoet eigenlijk.
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers