Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Showbizz nieuws en foto's!

<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2018 13:16

Re: Showbizz nieuws topic!

Pannetoet schreef:Jaa ik vind real-life series ook te leuk! Maar die van hem heb ik 2 aflevering gezien, en vervolgens volledig afgeknapt op hem dat ik echt niet verder wou kijken haha! Naja dat hij veel weg is, is uiteindelijk altijd zijn eigen keus.. Doutzen Kroes bijv. en haar man zijn ook vaak weg maar die hebben echt contractueel vastgelegd dat ze maximaal 6 dagen van elkaar weg willen zijn. Zoiets kan hij ook doen denk ik dan.. maar goed wie zijn wij :P

Whaha ja die Tim...wat zal ik daar eens over zeggen? Niet mijn soort mensen :angel: Ik denk dat Famke (Heet ze nou Famke of Famke Louise?) in het echt een heel lief, verlegen meisje is maar dat ze een soort van masker opzet.


Ik vind het zwaar overdreven om een contract daarover op te stellen! Je bent toch elkaars partner, dan is dat niet nodig vind ik.
Snap ook geen zak van die namen van Famke. Je schrijft het met een A dus dan zou ik denken dat je het net zo uitspreekt als Famke Jansen, maar nee het is blijkbaar F.emke. Alsof je het op de engelse manier schrijft en dat uitspreekt (net alsof ze die naam veel kennen). Ik denk dat Louise haar 2e naam is en Famke dus haar roepnaam. Of ze heet als roepnaam zo net zoals Anne Fleur ofzo.
<<

ChiQ

Bericht 30 Apr 2018 13:33

Re: Showbizz nieuws topic!

Dat contract hebben ze niet met elkaar, he CBL. Dat contract laten ze opdrachtgevers tekenen.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2018 13:38

Re: Showbizz nieuws topic!

ChiQ schreef:Dat contract hebben ze niet met elkaar, he CBL. Dat contract laten ze opdrachtgevers tekenen.


Niet eens aan gedacht stom zeg!
<<

Anoniem239

Bericht 30 Apr 2018 15:58

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik heb net de docu van avicii gezien en ik ben er gewoon een beetje van uit mn doen. Dat er nou niemand is geweest die hem eerder heeft laten stoppen.

Vandaag zag ik een artikel van de vriendin van avicii. Als je doorklinkt naar haar insragram zie je mooie foto's. Jammer dat ook dat geluk hem niet heeft kunnen redden.

www.nu.nl/entertainment/5242598/vriendi ... -brief.amp
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2018 16:11

Re: Showbizz nieuws topic!

Keshi schreef:Ik heb net de docu van avicii gezien en ik ben er gewoon een beetje van uit mn doen. Dat er nou niemand is geweest die hem eerder heeft laten stoppen.

Vandaag zag ik een artikel van de vriendin van avicii. Als je doorklinkt naar haar insragram zie je mooie foto's. Jammer dat ook dat geluk hem niet heeft kunnen redden.

http://www.nu.nl/entertainment/5242598/ ... -brief.amp


Dat vertelde ik de pagina hiervoor ;)
<<

Anoniem239

Bericht 30 Apr 2018 16:32

Re: Showbizz nieuws topic!

Haha sorry! Dacht ook eens een scoop te hebben ;-)
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2018 16:46

Re: Showbizz nieuws topic!

Keshi schreef:Haha sorry! Dacht ook eens een scoop te hebben ;-)


Nee ik was eerder :^^:
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 30 Apr 2018 18:04

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik ben er nog steeds wel een beetje van ontdaan. Je ziet het gewoon helemaal fout gaan maar echt niemand grijpt in. Zelfs niet als hij echt om hulp roept... En dan zegt dat ie wel steun had verwacht omdat mensen zouden moeten weten hoe hij zich voelde.. Maar nee hoor, geld is belangrijker.

Die manager had ook gereageerd dat hij heel verdrietig was etc. En heeft nu al zijn socia media volledig op privé gezet. Zal wel te veel haatberichten hebben ontvangen. Wat ik in dit geal helemaal terecht vind. Ik las ook ergens dat hij misschien nog wel lang geld zal blijven ontvangen vanwege de muziekrechten...

CBL, ik had je bericht gezien! En sluit me daarin bij jou en Keshi aan. Het zijn mooie foto's. Leuk om hem zo blij te zien. Maar idd erg jammer dat hij ondanks dat geen andere uitweg meer zag..
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43577

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 30 Apr 2018 18:06

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik heb de docu gisteren ook gekeken en vond het heel erg verdrietig.
Let's discover the world together.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 30 Apr 2018 18:09

Re: Showbizz nieuws topic!

IK heb hem ook gekeken en wat ik eigenlijk het meest trieste vond, was dat hij duidelijk een grens had aangeven en dat zijn promoter nog bleef pushen om meer shows te geven.
Verder heeft de docu mij ook een beter beeld gegeven van hoe hard de muziek wereld is en dat je echt een slaaf bent van allerlei mensen. Je zag ook echt de plezier in zijn gezicht op het moment dat hij gewoon muziek mocht maken. Lekker in de studio werken en dat doen wat hij echt leuk vond.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem239

Bericht 30 Apr 2018 18:09

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik heb precies dezelfde gedachte fjell. Al bij zijn eerste ziekenhuisopname in Australië dacht ik, hallo! Stuur die jongen een paar weken naar huis. En ook na zijn rustperiode van 6/8 maanden hadden ze niet meteen alles moeten volboeken maar langzaam opbouwen. Dan was het ook minder gedoe geweest om het terug te draaien en hem verplicht nog laten doorgaan.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 30 Apr 2018 18:26

Re: Showbizz nieuws topic!

Silly-One schreef:IK heb hem ook gekeken en wat ik eigenlijk het meest trieste vond, was dat hij duidelijk een grens had aangeven en dat zijn promoter nog bleef pushen om meer shows te geven.
Verder heeft de docu mij ook een beter beeld gegeven van hoe hard de muziek wereld is en dat je echt een slaaf bent van allerlei mensen. Je zag ook echt de plezier in zijn gezicht op het moment dat hij gewoon muziek mocht maken. Lekker in de studio werken en dat doen wat hij echt leuk vond.


Ja, hij was zooo duidelijk. En je kunt ook gewoon aan hem zien hoe hij zich voelt. Maar dan nog waren dat blijkbaar niet genoeg signalen om te zeggen van stop..


En inderdaad Keshi, hij zat meer dood dan levend in die auto in Australië maar nee hoor, hij moest interview geven dat hij 'back on track' was en door.. En ja, hij leek weer beetje bijgekomen te zijn na die rustperiode maar door dat schema was hij gelijk weer terug bij af.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2018 18:31

Re: Showbizz nieuws topic!

Ik heb geen Netflix jammer, want ben erg benieuwd. Heb zo het idee dat het binnenkort op tv te zien is en wie weet kan ik het op youtube vinden.
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 30 Apr 2018 18:38

Re: Showbizz nieuws topic!

HIj was vorige week op TV, op RTLZ. Ik kan hem helaas zo niet terugvinden op 'uitzending gemist' pagina's. Weet niet of je misschien een TV abbonement hebt met terugkijken?

Verder staat die ook wel op allerlei andere sites maar weet daarin niet zo goed welke betrouwbaar zijn en welke niet.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem244

Bericht 30 Apr 2018 18:39

Re: Showbizz nieuws topic!

Volgens mij is de docu afgelopen week op rtlZ geweest
Weet niet of dat online terug te kijken is?

(Haha oeps bijna tegelijk ;-) )
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Apr 2018 19:19

Re: Showbizz nieuws topic!

Fjell schreef:HIj was vorige week op TV, op RTLZ. Ik kan hem helaas zo niet terugvinden op 'uitzending gemist' pagina's. Weet niet of je misschien een TV abbonement hebt met terugkijken?

Verder staat die ook wel op allerlei andere sites maar weet daarin niet zo goed welke betrouwbaar zijn en welke niet.



Heb geen abbo.

Radler, dat zou ik even na kunnen kijken. Dank je voor de tip.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mei 2018 09:06

Re: Showbizz nieuws topic!

A.ndre zei dat ze een break hadden dus de kans dat ze bij elkaar komen kan, maar zij gaat niet 6 mnd wachten zei ze.
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mei 2018 08:48

Re: Showbizz nieuws topic!

Van wat ik begrepen heb is Avicii dood aangetroffen toch? Zo ja, ik hoorde dat zijn broer net te laat was en dat hij toen al 1 uur overleden was. Dat is toch niet van toepassing als hij al dood is aangetroffen? Alleen als hij op het randje van de dood gevonden is. Hoe dan ook het is vreselijk.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 03 Mei 2018 09:05

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:Van wat ik begrepen heb is Avicii dood aangetroffen toch? Zo ja, ik hoorde dat zijn broer net te laat was en dat hij toen al 1 uur overleden was. Dat is toch niet van toepassing als hij al dood is aangetroffen? Alleen als hij op het randje van de dood gevonden is. Hoe dan ook het is vreselijk.


Die broer is op weg gegaan naar Avicii toen hij nog leefde, maar kwam aan toen hij al overleden was. In dat licht was hij ‘net te laat’. En of dat nou 1 minuut, 1 uur of 1 dag later is, dat maakt toch niet uit?
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

caribbeanlover

Bericht 03 Mei 2018 09:22

Re: Showbizz nieuws topic!

Tom schreef:
caribbeanlover schreef:Van wat ik begrepen heb is Avicii dood aangetroffen toch? Zo ja, ik hoorde dat zijn broer net te laat was en dat hij toen al 1 uur overleden was. Dat is toch niet van toepassing als hij al dood is aangetroffen? Alleen als hij op het randje van de dood gevonden is. Hoe dan ook het is vreselijk.


Die broer is op weg gegaan naar Avicii toen hij nog leefde, maar kwam aan toen hij al overleden was. In dat licht was hij ‘net te laat’. En of dat nou 1 minuut, 1 uur of 1 dag later is, dat maakt toch niet uit?


Dat zeg ik toch ook niet! Ik bedoel omdat hij zelfmoord heeft gepleegd was hij dus dood aangetroffen. Het is dus niet zo dat hij bijv. een auto ongeluk heeft gehad, bijna dood was en dat zijn broer net te laat kwam omdat hij inmiddels overleden was. Snap niet zo goed waarom ik het nog uitleg, want ik was vrij duidelijk dacht ik.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6220

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:32

Bericht 03 Mei 2018 09:33

Re: Showbizz nieuws topic!

caribbeanlover schreef:
Tom schreef:
caribbeanlover schreef:Van wat ik begrepen heb is Avicii dood aangetroffen toch? Zo ja, ik hoorde dat zijn broer net te laat was en dat hij toen al 1 uur overleden was. Dat is toch niet van toepassing als hij al dood is aangetroffen? Alleen als hij op het randje van de dood gevonden is. Hoe dan ook het is vreselijk.


Die broer is op weg gegaan naar Avicii toen hij nog leefde, maar kwam aan toen hij al overleden was. In dat licht was hij ‘net te laat’. En of dat nou 1 minuut, 1 uur of 1 dag later is, dat maakt toch niet uit?


Dat zeg ik toch ook niet! Ik bedoel omdat hij zelfmoord heeft gepleegd was hij dus dood aangetroffen. Het is dus niet zo dat hij bijv. een auto ongeluk heeft gehad, bijna dood was en dat zijn broer net te laat kwam omdat hij inmiddels overleden was. Snap niet zo goed waarom ik het nog uitleg, want ik was vrij duidelijk dacht ik.


Je stelt de vraag of het wel of niet van toepassing is en daar reageer ik op met mijn visie.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 04 Mei 2018 07:21

Re: Showbizz nieuws topic!

Wat het gerucht zegt is dat Avicii die dag of dag eerder naar huis had gebeld en zijn familie het gevoel had dat het heel slecht ging.. En zijn broer daarom zo snel mogelijk naar Oman is gevlogen om hem te 'redden'. Of het waar is weet ik niet, het komt wel van een Zweedse roddelpers website..

CBL, ik heb de docu gevonden op een Facebookpagina. Wel met Engelse ondertiteling maar dat is geen probleem hoop ik:
https://www.facebook.com/TimBergingAvicii/ en dan bij 18 april. De pagina zegt 'Official' te zijn. Dat is volgens mij niet zo maar je kunt zo in ieder geval de docu zien.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Mei 2018 09:05

Re: Showbizz nieuws topic!

Fjell schreef:Wat het gerucht zegt is dat Avicii die dag of dag eerder naar huis had gebeld en zijn familie het gevoel had dat het heel slecht ging.. En zijn broer daarom zo snel mogelijk naar Oman is gevlogen om hem te 'redden'. Of het waar is weet ik niet, het komt wel van een Zweedse roddelpers website..

CBL, ik heb de docu gevonden op een Facebookpagina. Wel met Engelse ondertiteling maar dat is geen probleem hoop ik:
https://www.facebook.com/TimBergingAvicii/ en dan bij 18 april. De pagina zegt 'Official' te zijn. Dat is volgens mij niet zo maar je kunt zo in ieder geval de docu zien.



Dank je voor de tip. Ik zag net een stukje van een van zijn laatste of laatste interview. Het begon met I never felt so good..................frappant.
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 20 Mei 2018 09:54

Re: Showbizz nieuws topic!

michaëlla krajicek heeft bekend gemaakt te gaan scheiden.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

caribbeanlover

Bericht 20 Mei 2018 13:06

Re: Showbizz nieuws topic!

Huppekee schreef:michaëlla krajicek heeft bekend gemaakt te gaan scheiden.


Dat was géén lang huwelijk volgens mij.
VorigeVolgende

Terug naar Nieuws & actualiteiten

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers