Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Nov 2013 10:55

Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Waneer doen jullie die er weer in? Of hebben jullie hem er al in zitten?
2012
2016
2020

Instagram
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 07 Nov 2013 11:05

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Ik heb hem er al in, maar ik doe Ravi dunne kleertjes aan als hij er in gaat.
R. 2013
D. 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:45

Bericht 07 Nov 2013 11:09

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Doe van Y. Zit er al zeker een paar weken in.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:20

Bericht 07 Nov 2013 11:14

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Ik heb hem er al in! Ik bekijk per keer of ik hem wel/niet dicht rits. Als ze een dik vest en dikke slofjes aan heeft gaat de voetenzak er nog niet overheen (dan vouw ik de "klep" eronder). Ik vind het wel lekker zacht liggen voor haar :)
<<

Anoniem57

Bericht 07 Nov 2013 11:34

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Hier zit hij er sinds deze week in, was ze eerst een draak in de wagen, nu wil ze er niet meer uit.
Ik ben echt jaloers als ik haar zo lekker zie chillen, heerlijk!
<<

Anoniem112

Bericht 07 Nov 2013 12:01

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Nog niet maar mijn dochter is al 1 jaar en 7 maanden.. Ze loopt al veel.
Vorig jaar had ik hem er al vanaf september in zitten.
<<

Anoniem124

Bericht 07 Nov 2013 12:37

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Ik had m enkele weken terug uitgepakt en toen werd t ineens zo bizar benauwd, dus weer opgeborgen. Nu nog niet gebruikt.
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 07 Nov 2013 13:32

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Voorlopig nog even niet. Ik trek haar wel warme kleertjes aan in de wagen. Als de temp zakt onder 0, ga ik m van zolder halen.
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Nov 2013 15:34

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Ik heb hem er ook nog niet inzitten.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 07 Nov 2013 15:47

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Ik heb alleen de onderste helft er in. De bovenkant heb ik er afgehaald toen het weer mooi weer werd.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem16

Bericht 07 Nov 2013 20:55

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Ik heb hem er sinds deze week in. N draagt vrijwel alleen maar jurkjes en rokjes en zo met dat maillotje vond ik het toch wel koud worden. Ik ben ook jaloers op dr met die kou haha. Zij zit heerlijk in zo'n lekkere warme zak en ik mag door de kou lopen ;)

maar ik vind kou/ sneeuw/ regen/ winter dan ook vreselijk.
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:19

Bericht 07 Nov 2013 21:56

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Wij hebben 'm er nog niet in. Sterker nog, ze hebben sinds een paar dagen pas de winterjas aan. Ik vind het bij elkaar wel erg warm worden.
En stiekem vind ik het ook weer even een gedoe, om die tuigjes weer los te halen en de zak erin te doen :shame:.
Morgen ga ik ze toch maar even van zolder halen en wassen.
Afbeelding
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 07 Nov 2013 22:02

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Nog niet. We halen alleen maar boodschappen met de wagen en dat is een klein stukje en meestal 's middags, dus dan is het al wat 'warmer' dan 's ochtend. Zijn winterjas heeft Y. ook nog niet aan. Nog steeds zijn Z8 borgvest.
Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:09

Bericht 07 Nov 2013 22:07

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Annie24 schreef:Nog niet. We halen alleen maar boodschappen met de wagen en dat is een klein stukje en meestal 's middags, dus dan is het al wat 'warmer' dan 's ochtend. Zijn winterjas heeft Y. ook nog niet aan. Nog steeds zijn Z8 borgvest.


Ga jij hem er weer in doen? Ik twijfel hier omdat M. nog nauwelijks in de buggy zit. Hij loopt bijna alles.
M:21072011
J :08012014
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 07 Nov 2013 22:20

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Ik heb hem er in gedaan om te proberen en toen had ik geen zin om 'm er weer uit te halen dus ik heb hem laten zitten. Ik laat hem meestal opengeritst en opengeslagen.

Hij was vandaag in de wagen in slaap gevallen toen we net binnen waren. Hij had zijn jasje dus nog aan en de voetenzak zit natuurlijk wel om hem heen. 't arme kind was drijfnat, vooral zijn haartjes en zijn nek. Was helemaal doorgeslagen naar de buitenkant van zijn winterjas.
Hij krijgt voortaan maar weer gewoon een dik vest aan haha!
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 07 Nov 2013 22:21

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Happydobby schreef:
Annie24 schreef:Nog niet. We halen alleen maar boodschappen met de wagen en dat is een klein stukje en meestal 's middags, dus dan is het al wat 'warmer' dan 's ochtend. Zijn winterjas heeft Y. ook nog niet aan. Nog steeds zijn Z8 borgvest.


Ga jij hem er weer in doen? Ik twijfel hier omdat M. nog nauwelijks in de buggy zit. Hij loopt bijna alles.


Niet in de buggy, want die gaat hooguit mee als we ff naar de stad gaan hier. Vorig jaar heeft hij in de buggy nooit in de zak gezeten.

In de wagen gaat hij waarschijnlijk wel zolang we hem nog gebruiken. We gaan zoals het er nu naar uitziet het laatste weekend van december verhuizen en dan wil ik de kinderwagen op marktplaats zetten.
Afbeelding
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:43

Bericht 08 Nov 2013 06:55

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Hier ook nog geen voetenzak, heb nog niet het idee gehad dat het nodig is, vorig jaar lag hij nog in de wagenbak en had ik een gehaakt dekentje met lakentje erin.
December 2009
juli 2012
<<

Anoniem123

Bericht 08 Nov 2013 08:46

Re: Waneer voetenzak weer in de wandelwagen?

Wij hebben hem al wel van zolder gehaald (meer om te kijken of we er nog 1 hadden) maar de voetenzak gaat er nog niet in. Vind het nog niet koud genoeg. Scheelt dat S heel veel zelf loopt. Wel heb ik nu zijn borgvest uitgewassen en boven gelegd en nu heeft hij zijn ouder winterjas aan. Die is niet zo dik als zijn nieuwe jas.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers