Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Anoniem257

Bericht 22 Apr 2018 15:28

Re: Temptation Island.

Ja nieuw seizoen is in de maak. Yolanthe gaat het presenteren met Kaj Gorgels
<<

Japie

Major Yipyapper

Berichten: 3667

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 22 Apr 2018 18:35

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:
Japie schreef:Ja en ik vind het jammer. Kijk er graag naar, maar wij hebben geen videoland.

Dat is natuurlijk ook waarom ze het doen, zodat je wel videoland gaat nemen. RTL moet ook met de tijd mee.


Dan kijk ik niet. Want neem er geen abonnement voor.
Geluk hoef je niet te verdienen, je hebt er recht op.
<<

Anoniem244

Bericht 22 Apr 2018 18:47

Re: Temptation Island.

Je kan via je airmiles 2 maanden een abonnement aanschaffen :-)
Of een proefabonnement van 2 weken, maar zal ook wel weer op bundavids online komen
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Apr 2018 21:01

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Oh cbl, wat ben je toch ongeduldig. Er is toch geen bal meer aan als je steeds al precies weet wat er gebeurt?
Als je echt zo nieuwsgierig bent, neem je toch gewoon een abonnement op Videoland? Dat is de eerste twee weken gratis, dus je kunt ook gewoon de laatste afleveringen nog even kijken en het dan weer opzeggen.


Waar slaat dat op? Ik ben lang niet de enige vandaar al die eerdere spoilers! Nee ik ga mij op niks abbonneren gratis of niet
<<

Anoniem248

Bericht 22 Apr 2018 21:06

Re: Temptation Island.

Je ‘eist’ gewoon spoilers. Ik denk dat Bliss daarop doelt.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2018 08:06

Re: Temptation Island.

Maple schreef:Je ‘eist’ gewoon spoilers. Ik denk dat Bliss daarop doelt.


Ik eis helemaal niks en vraag het alleen meer niet!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2018 08:27

Re: Temptation Island.

Ik geef je gewoon een tip. Kun je ook netjes voor bedanken bijvoorbeeld.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2018 09:17

Re: Temptation Island.

Ik bedank vaak zat en ga dat niet doen omdat jij dat zo graag wilt. Moet ik zeker ook voor je buigen en wapperen met een waaier als je in de zon zit.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2018 09:25

Re: Temptation Island.

Oké is goed.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem244

Bericht 23 Apr 2018 09:49

Re: Temptation Island.

Zo dat zou wel chill zijn Bliss, ik zou dat aanbod aannemen ;-)
<<

kerel

Lady-post-a-lot

Berichten: 1384

Geregistreerd: 11 Sep 2013 12:24

Bericht 23 Apr 2018 11:51

Re: Temptation Island.

Het zou wel boeiende TV opleveren denk ik :) maar CBL, misschien moet je je bedenken dat niet heel de wereld tegen je is? Neem wat afstand, neem wat rust? En ja, je toon kan dwingend overkomen, dan kun je ook kortere reacties krijgen zeg maar.
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2018 19:35

Re: Temptation Island.

Deze week de laatste aflevering oftewel een dubbele.
<<

Anoniem244

Bericht 23 Apr 2018 19:53

Re: Temptation Island.

Volgens mij maar 1 afl
Zijn 16 afl in totaal en er komen nog 2 afleveringen op donderdag op Videoland online en 3 op tv
Maar een dubbelaflevering zou leuk zijn :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2018 20:28

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Volgens mij maar 1 afl
Zijn 16 afl in totaal en er komen nog 2 afleveringen op donderdag op Videoland online en 3 op tv
Maar een dubbelaflevering zou leuk zijn :-)


Hoezo zou leuk zijn? Blijkbaar geloof je me niet. Waarom zou ik liegen?
Blijkbaar zijn er dus géén 16, maar 15! Was net een aankondiging dat het een dubbele was met het laatste kampvuur erbij dus 15 denk ik dan. Vraag me af of ze aansluitend na de dreamdates het kampvuur in 1 afl. doen, dan is dat 1 afl. Denk het wel, want neem aan dat ze niet een hele aflevering gaan wijden aan het kampvuur.
Als dat zo is, dan komt die dat ze bij hun thuis langs gaan erachter aan en dat is dan de 15e.
Als ze het in 2 uitzendingen doen en dan volgende week bij ze langs gaan is dat dus de 16e.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 23 Apr 2018 20:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2018 20:30

Re: Temptation Island.

Na het laatste kampvuur is er altijd nog een aflevering waarin ze laten zien hoe het nu met de deelnemers gaat.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2018 20:40

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Na het laatste kampvuur is er altijd nog een aflevering waarin ze laten zien hoe het nu met de deelnemers gaat.


Dat zei ik toch.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2018 20:42

Re: Temptation Island.

Dan zijn het er dus 16.
❤ 7 juni 2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2018 20:44

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Na het laatste kampvuur is er altijd nog een aflevering waarin ze laten zien hoe het nu met de deelnemers gaat.


Dat zei ik toch.


Lang leve de edit-functie.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2018 20:47

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:
caribbeanlover schreef:
Bliss schreef:Na het laatste kampvuur is er altijd nog een aflevering waarin ze laten zien hoe het nu met de deelnemers gaat.


Dat zei ik toch.


Lang leve de edit-functie.


Ik heb mijn reactie aangepast misschien is het dan duidelijker. Deze week zou toch 14 komen? Misschien doen ze de dreamdate en kampvuur in 1 en dan de 2e dat ze bij hun thuis langs gaan.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 23 Apr 2018 20:56

Re: Temptation Island.

Het houdt je wel bezig hè? 14 = dreamdate, 15 = kampvuur en 16 = thuis. Volgens mij zit het zo en komen er dus nog twee afleveringen op VL en drie op tv.
❤ 7 juni 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 23 Apr 2018 21:28

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:Het houdt je wel bezig hè? 14 = dreamdate, 15 = kampvuur en 16 = thuis. Volgens mij zit het zo en komen er dus nog twee afleveringen op VL en drie op tv.


Het houd jou meer bezig om te zeiken tegen mij en het houd jou net zo goed bezig aangezien je blijft reageren! Lees mijn uitleg even terug zou ik zeggen. Zoals jij het zegt zou goed kunnen, maar 14 en 15 zijn dan samen te zien deze week en volgende week 16.
Wacht maar totdat je op tv de aankondiging ziet dat het deze week dubbel is. Lijkt wel of je me niet gelooft!
Ik weet toch wat ik gehoord heb!
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 23 Apr 2018 21:41

Re: Temptation Island.

volgens de gids zijn donderdag aflevering 14 en 15 op tv
Afbeelding
<<

Anoniem249

Bericht 23 Apr 2018 21:45

Re: Temptation Island.

In de promo zeggen ze "extra lange uitzending". Volgens mij zenden ze de saaie afl uit + de kampvuur aflevering zodat TV en online weer gelijk lopen.
<<

Anoniem244

Bericht 23 Apr 2018 22:25

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Radler schreef:Volgens mij maar 1 afl
Zijn 16 afl in totaal en er komen nog 2 afleveringen op donderdag op Videoland online en 3 op tv
Maar een dubbelaflevering zou leuk zijn :-)


Hoezo zou leuk zijn? Blijkbaar geloof je me niet. Waarom zou ik liegen?
Blijkbaar zijn er dus géén 16, maar 15! Was net een aankondiging dat het een dubbele was met het laatste kampvuur erbij dus 15 denk ik dan. Vraag me af of ze aansluitend na de dreamdates het kampvuur in 1 afl. doen, dan is dat 1 afl. Denk het wel, want neem aan dat ze niet een hele aflevering gaan wijden aan het kampvuur.
Als dat zo is, dan komt die dat ze bij hun thuis langs gaan erachter aan en dat is dan de 15e.
Als ze het in 2 uitzendingen doen en dan volgende week bij ze langs gaan is dat dus de 16e.


Rare conclusie trek jij?
Het enige wat ik zeg is dat een dubbelaflevering leuk zou zijn en jij leest dat meteen dat ik jou niet geloof?
Oke bijzonder.... maar nee zo bedoelde ik dat niet dus.

Maar goed ik begrijp dus dat afl 14 en 15 aanstaande donderdag worden uitgezonden en dan de week daarna afl 16
Dus op Videoland en online komende do afl 15 kampvuur en de week daarna bij de koppels thuis
<<

Anoniem244

Bericht 23 Apr 2018 22:26

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:In de promo zeggen ze "extra lange uitzending". Volgens mij zenden ze de saaie afl uit + de kampvuur aflevering zodat TV en online weer gelijk lopen.



De dreamdate aflevering duurde op Videoland ook maar 39min... korter dan de rest van de afleveringen.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron