Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


iOS Screenshot functie

<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Apr 2018 12:24

iOS Screenshot functie

Ligt het aan mijn telefoon of is die functie opeens veranderd? Na de laatste grote update kreeg je een mini screenshotje in de linkeronderhoek en kon je die direct bewerken. Dat is dus weg bij mij. Enorm irritant, want ik weet niet eens of er nu een screenshot is gemaakt of niet.

Ligt dit aan mij? Of mijn telefoon? Ik wil gewoon dat die functie weer werkt! En ja, heb al gegoogled maar kom nergens iets tegen over een verandering aan die functie.
<<

Anoniem301

Bericht 23 Apr 2018 12:29

Re: iOS Screenshot functie

Ik heb daar ook last van! Het lijkt eerder een bug te zijn want als ik nu een screenshot maak zie je niet zo'n flitsachtig gebeuren dat je eerst wel zag. Snap je wat ik bedoel? En dan kijk ik tussen mijn foto's en dan zie ik dat er wel degelijk een print screen is gemaakt maar dat is niet te merken op het moment zelf.

En soms heb ik ineens wel weer dat kleine schermpje onderin na het maken van een screenshot. Stom he?
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Apr 2018 12:30

Re: iOS Screenshot functie

Ja! Herken het! Dat flitsgebeuren heb ik idd ook niet. Snappen die mensen dan niet dat we die functie nódig hebben?

Ik wil dat die bug even opdondert.
<<

Anoniem313

Bericht 23 Apr 2018 12:42

Re: iOS Screenshot functie

Ik krijg dat kleine screenshotje links onderin nu weer wel, maar dat flitsgebeuren is bij mij ook weg. De eerste keer heb ik wel 30 foto's gemaakt omdat ik dacht dat er niets gebeurde :wtf:
<<

Anoniem271

Bericht 23 Apr 2018 14:02

Re: iOS Screenshot functie

Bij mij werkt het gewoon zoals het hoort.
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 23 Apr 2018 14:07

Re: iOS Screenshot functie

Bij mij werkt het ook gewoon zoals het hoort.
D. 💙14-01-2019💙
<<

ChiQ

Bericht 23 Apr 2018 14:13

Re: iOS Screenshot functie

Je moet je telefoon 1x per dag herstarten!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 23 Apr 2018 14:14

Re: iOS Screenshot functie

Dit heb ik gelukkig niet maar wel veeeeel andere bugs. STOM!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anoniem301

Bericht 23 Apr 2018 14:25

Re: iOS Screenshot functie

ChiQ schreef:Je moet je telefoon 1x per dag herstarten!

He, net gedaan en hij doet het weer! Zou niet moeten mogen op die manier, maar toch fijn!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 23 Apr 2018 14:29

Re: iOS Screenshot functie

Ja bij mij ook! Vind ik alsnog stom. Dat hoefde juist nooit bij Apple. Stom gedoe.
<<

Anoniem244

Bericht 23 Apr 2018 14:42

Re: iOS Screenshot functie

Hier idd ook noet meer, ga ook opnieuw opstarten

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers