Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


(poep)vlekken

<<

Anoniem106

Bericht 05 Nov 2013 21:08

(poep)vlekken

Die zijn toch goed te verwijderen met gele dasty?
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 05 Nov 2013 21:14

Re: (poep)vlekken

Mijn zoontje had gisteren de hele witte broek onder gepoept, heb hem meteen in een emmer water met bio tex gedaan, dag laten staan en vanmorgen gewassen op 60 graden en hij is gelukkig weer schoon.
Dasty schijnt idd goed te zijn.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 05 Nov 2013 21:15

Re: (poep)vlekken

Op de rompers smeer ik hier een laag groene zeep op de vlekken voor ik het bij de rest gooi. Bijna alles is er tot nu toe mee uitgegaan
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:20

Bericht 06 Nov 2013 13:51

Re: (poep)vlekken

Ik gebruik ook altijd een sopje met biotex om even te laten weken, en dan wassen. Het gaat er niet altijd perfect uit mar vaak wel. Sowieso scheelt het ook om witte rompers in de zon te laten drogen, vlekken die ik eerst nog zag waren dan alsnog weg.Helaas deze week niet zo veel zon :(
<<

sonly

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 533

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 06 Nov 2013 23:43

Re: (poep)vlekken

Ik zou geen dasty op je kleding spuiten, als je het te lang laat zitten dan "vreet" het er in. Zal misschien ook aan de soort stof zitten, maar op mijn katoenen shirt werkte het niet geweldig. (Dat was wel een ander soort vlek)
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 06 Nov 2013 23:44

Re: (poep)vlekken

Ossegal zeep! Werkt voor alle vlekken.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 07 Nov 2013 13:17

Re: (poep)vlekken

sonly schreef:Ik zou geen dasty op je kleding spuiten, als je het te lang laat zitten dan "vreet" het er in. Zal misschien ook aan de soort stof zitten, maar op mijn katoenen shirt werkte het niet geweldig. (Dat was wel een ander soort vlek)


heb ik bij een grijze joggingbroek daardoor zit er nu een hele lichte plek


ontopic: zit spul werkt goed! op de vlek gelijk doen en laten inwerken en uitspoelen/wassen
Afbeelding
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 07 Nov 2013 13:37

Re: (poep)vlekken

Dat spul is echt agressief! Ik kreeg een keer een beetje op mijn hand en ondanks afspoelen, bleef het de hele dag branden.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 07 Nov 2013 13:39

Re: (poep)vlekken

Ze hebben nu heel veel verschillende schoonmaakmiddelen van Dasty, ook speciaal vlekkenspul om je was mee voor te bewerken. Ik heb ook de badkamerreiniger, dat ruikt zo lekker.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 07 Nov 2013 19:01

Re: (poep)vlekken

Surya schreef:Dat spul is echt agressief! Ik kreeg een keer een beetje op mijn hand en ondanks afspoelen, bleef het de hele dag branden.


je moet er wel mee opletten, ik kreeg wittige plekjes op mijn handen en wist maar niet waarvan, van dat spul dus haha
maar werkt wel!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 07 Nov 2013 19:56

Re: (poep)vlekken

Ik deed de kleding of romper gelijk uitspoelen, een flinke scheut handzeep erop (had ik toevallig in de badkamer staan) even goed boenen met zo'n nagelborsteltje (zo heet dat volgens mij) en daarna wassen. Het was er helemaal uit. Sindsdien heb ik dat zo iedere keer gedaan.
<<

Anoniem112

Bericht 07 Nov 2013 19:58

Re: (poep)vlekken

Het is jammer dat de zomerzon weg is want die deed wonderen! Na t wassen een middag in t zonnetje en weg was het!

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers