Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeveel aangekomen tijdens zwangerschap?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Apr 2018 18:10

Re: Hoeveel aangekomen tijdens zwangerschap?

Oh gelukkig was ik niet de enige haha.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem304

Bericht 09 Apr 2018 21:06

Re: Hoeveel aangekomen tijdens zwangerschap?

Ja klopt die placenta wond is gewoon aanwezig.
<<

Anoniem286

Bericht 09 Apr 2018 21:16

Re: Hoeveel aangekomen tijdens zwangerschap?

Je wond is even groot maar tijdens de ks zuigen ze al wel veel bloed weg bij het schoonmaken van de baarmoeder waardoor je wel minder verliest dan bij een normale bevalling had ik begrepen.
<<

Anoniem301

Bericht 10 Apr 2018 19:47

Re: Hoeveel aangekomen tijdens zwangerschap?

Highway schreef:Je wond is even groot maar tijdens de ks zuigen ze al wel veel bloed weg bij het schoonmaken van de baarmoeder waardoor je wel minder verliest dan bij een normale bevalling had ik begrepen.

Ja dit heb ik ook ooit gehoord van een vriendin die een ks is ondergaan.
<<

Elska

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1489

Geregistreerd: 11 Okt 2015 19:55

Bericht 10 Apr 2018 19:54

Re: Hoeveel aangekomen tijdens zwangerschap?

dat maakt dan vooral verschil in de eerste dag/dagen lijkt me? want de totale duur ligt meer aan de wond die moet genezen.
Afbeelding
<<

Anoniem304

Bericht 11 Apr 2018 10:11

Re: Hoeveel aangekomen tijdens zwangerschap?

Ja ze maken je baarmoeder schoon (baarmoederslijmvlies) dus het kan zijn dat je wat minder slijm/stolsels verliest, maar de wond en het bloedverlies daarvan is gewoon hetzelfde. En dat verschilt uiteraard weer per vrouw.

Maar ik vond het kraamverband iig wel heel veilig voelen. En die netbroekjee zijn idd erg fijn, maar met m'n wond durfde ik niet meer die broekjes aan toen de pleister eraf was haha.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers