Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 09 Apr 2018 08:41

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:Heeft iemand die afleveringen met Goedele weleens gekeken? Als je van spoilers houdt is dat wel een aanrader...


ik heb er naar gezocht maar vind het niet :palm: Heb je een linkje?
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2018 09:18

Re: Temptation Island.

Rose. schreef:
Claire**** schreef:Heeft iemand die afleveringen met Goedele weleens gekeken? Als je van spoilers houdt is dat wel een aanrader...


ik heb er naar gezocht maar vind het niet :palm: Heb je een linkje?



Als je op youtube temptation hype typt, dan zie je het ook.
<<

Anoniem249

Bericht 09 Apr 2018 12:46

Re: Temptation Island.

https://www.vijf.be/goedele-on-top
Ze mogen inderdaad niks zeggen, maar zij is natuurlijk psychologe dus ze stelt de vragen veel beter. Vind het in elk geval een stuk interessanter dan het oppervlakkige gekakel in Temptation Talk.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Apr 2018 13:15

Re: Temptation Island.

Zij stelt echt goeie vragen.
De kandidaat denkt dan geen antwoord gegeven te hebben, of probeert de vraag te ontwijken, terwijl zij dan eigenlijk al haar antwoord heeft.
Is idd veel leuker dan TT.
<<

Anoniem249

Bericht 09 Apr 2018 13:28

Re: Temptation Island.

En zij is dus 55....!! Dacht dat ze begin 40 was.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2018 13:36

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Zij stelt echt goeie vragen.
De kandidaat denkt dan geen antwoord gegeven te hebben, of probeert de vraag te ontwijken, terwijl zij dan eigenlijk al haar antwoord heeft.
Is idd veel leuker dan TT.


Niet zo gek aangezien dat bij haar beroep hoort!
<<

Anoniem249

Bericht 09 Apr 2018 13:44

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Caramba schreef:Zij stelt echt goeie vragen.
De kandidaat denkt dan geen antwoord gegeven te hebben, of probeert de vraag te ontwijken, terwijl zij dan eigenlijk al haar antwoord heeft.
Is idd veel leuker dan TT.


Niet zo gek aangezien dat bij haar beroep hoort!

Dan kan ze er nog wel goed in zijn. Ze is beter dan anderen waarvan het hun beroep is. Is toch leuk? Vind het een leuke vrouw om naar te kijken en luisteren. Ze zet sommigen ook echt een beetje te kakken zonder dat ze het zelf door hebben.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Apr 2018 17:03

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:
caribbeanlover schreef:
Caramba schreef:Zij stelt echt goeie vragen.
De kandidaat denkt dan geen antwoord gegeven te hebben, of probeert de vraag te ontwijken, terwijl zij dan eigenlijk al haar antwoord heeft.
Is idd veel leuker dan TT.


Niet zo gek aangezien dat bij haar beroep hoort!

Dan kan ze er nog wel goed in zijn. Ze is beter dan anderen waarvan het hun beroep is. Is toch leuk? Vind het een leuke vrouw om naar te kijken en luisteren. Ze zet sommigen ook echt een beetje te kakken zonder dat ze het zelf door hebben.


Precies wat ik dus bedoel te zeggen :yes:
Die psychologen die bij TT zitten, voegen niet veel toe, vind ik.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2018 18:22

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:
Claire**** schreef:
caribbeanlover schreef:
Niet zo gek aangezien dat bij haar beroep hoort!

Dan kan ze er nog wel goed in zijn. Ze is beter dan anderen waarvan het hun beroep is. Is toch leuk? Vind het een leuke vrouw om naar te kijken en luisteren. Ze zet sommigen ook echt een beetje te kakken zonder dat ze het zelf door hebben.


Precies wat ik dus bedoel te zeggen :yes:
Die psychologen die bij TT zitten, voegen niet veel toe, vind ik.


Ik kijk het nooit helemaal, maar die man die er afgelopen week zat was ook bij Gordon gaat trouwen, maar met wie? We weten allemaal dat hij kritisch kan zijn en niet zomaar de eerste de beste wil. Deze man zal vast goed zijn, maar het ligt misschien ook aan de situatie dwz losgeslagen jongeren die zonder goed na te denken hieraan mee doen.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Apr 2018 19:47

Re: Temptation Island.

Ik kijk eigenlijk nooit geen TT.
Heb het hooguit 2x15 minuten gekeken e toen zat er beide keren een psycholoog.
En Gordon gaat trouwen kijk ik al helemaal niet, vind werkelijk waar niets aan Gordon.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2018 20:11

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Ik kijk eigenlijk nooit geen TT.
Heb het hooguit 2x15 minuten gekeken e toen zat er beide keren een psycholoog.
En Gordon gaat trouwen kijk ik al helemaal niet, vind werkelijk waar niets aan Gordon.


Je begrijpt mijn punt toch wel?! Het doet er niet toe of je Gordon mag of niet. Het idee achter trouwen met een wildvreemde kan psychisch veel met zich mee brengen dus dan neem ik aan dat ze en goede psycholoog hebben uitgezocht voor hem.
<<

Anoniem280

Bericht 09 Apr 2018 20:22

Re: Temptation Island.

Je hebt het over Gordon gaat trouwen en een psycholoog die ook bij TT heeft gezeten, weet ik veel wie van de zoveel Gordon tot zijn cliënt heeft.
En ja, snap je punt, maar verder ook niet.
Weet niet wat het is, Goedele is al jaren bij de tv, haar doen en laten 'ken' je dan wel een beetje.
Die bij RTL in programma's zitten, dat zijn er zo vele, die boeien mij minder.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Apr 2018 15:47

Re: Temptation Island.

https://www.youtube.com/watch?v=8iMV0MHcQKA

Rosanna heeft een nieuwe reet! Veel reacties van mensen die vinden dat ze teveel aan zichzelf laat sleutelen. Ze is gewoon een 2e Genevieve en heb het idee dat het voor een deel door haar komt.
<<

Anoniem249

Bericht 10 Apr 2018 15:48

Re: Temptation Island.

Wie is Genevieve?
<<

Anoniem280

Bericht 10 Apr 2018 16:38

Re: Temptation Island.

Van Oh oh daar gaan we weer.

Wat mij wel opvalt, Samantha (Barbie) bekend van tv, heeft veel aan haarzelf laten veranderen.
Genevieve, of hoe je het svhrijft, bekend van tv, heeft veel aan haarzelf laten veranderen.
Nu Rosanne, bekend van TT, laat veel aan haarzelf veranderen.
En alle 3 wonen in Den Haag
<<

caribbeanlover

Bericht 12 Apr 2018 20:44

Re: Temptation Island.

Kevin is echt nog een jochie wat een irritante gozer! Zegt in alle zinnen zowat sowieso en de hele tijd sorry mama zeggen. Hij komt net kijken.

Ze kunnen er beter een ander presentatieduo inzetten. Rick vind zichzelf volgens mij helemaal de shit! Het lijkt wel alsof hij de jongens als vrienden ziet en zegt Kev en Jer. Bovendien lacht hij regelmatig dat terwijl er relaties kapot gaan hou je in denk ik dan. Wacht maar totdat zijn relatie over is, dan lacht hij niet meer.
Hij heeft deze baan alleen door pappie!
Annelien vind ik ook niks. Van die domme vragen stellen en dan aan de huilende Deborah dingen vragen terwijl haar hoofd wel ergens anders naar staat.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 12 Apr 2018 22:53

Re: Temptation Island.

Aflevering 13 was ook weer spectaculair :smile: lang leve de stroomstoring :popcorn:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 12 Apr 2018 22:54

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Van Oh oh daar gaan we weer.

Wat mij wel opvalt, Samantha (Barbie) bekend van tv, heeft veel aan haarzelf laten veranderen.
Genevieve, of hoe je het svhrijft, bekend van tv, heeft veel aan haarzelf laten veranderen.
Nu Rosanne, bekend van TT, laat veel aan haarzelf veranderen.
En alle 3 wonen in Den Haag


Jij denkt dat er in andere grote steden geen verbouwde barbiepopjes wonen?
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Anoniem280

Bericht 12 Apr 2018 23:07

Re: Temptation Island.

Ow jawel, maar valt mij bij deze 3 gewoon op.
Alle 3 bekend van rtl5 programma's, alle 3 wonende in Den Haag.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 13 Apr 2018 06:22

Re: Temptation Island.

Oh wat vind ik die gino nep! Hij lacht constant, alsof hij er niks van meent (Wat hij ook niet doet). En als hij met deborah aan t praten is lijkt hij constant om zich heen. Hopelijk voelt deborah zich niet extra dom als ze dit later terug ziet.

Vraag me dan trouwens sowieso af, hoe kan t dat de kandidaten naar de vrijgezellen trekken, ipv medekandidaten? Een deborah is dan mss toch veel meer gebaat bij vanessa?

En waarom speelt cherish t spelletje eigenlijk nog mee? Ze heeft hem gewonnen, t kan nu wel weer over toch ;)

Was trouwens ook wel benieuwd naar de reactie van tim, toen Kevin bij t kampvuur zei dat er niet zo snel nieuwe gevoelens kunnen komen, en zeker niet op temptation en blabla
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem249

Bericht 13 Apr 2018 16:36

Re: Temptation Island.

Ik vond de aflevering eigenlijk een beetje saai. Had wel wat meer verwacht van de stroomstoring.
<<

Anoniem304

Bericht 13 Apr 2018 17:37

Re: Temptation Island.

Ik vind Gino echt een beetje gay eigenlijk.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Apr 2018 17:41

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:Ik vind Gino echt een beetje gay eigenlijk.


Haha ik ook ja.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem257

Bericht 13 Apr 2018 18:02

Re: Temptation Island.

Ja ik ook!!

Ik vond aflevering 13 niet heel spannend.
<<

Anoniem244

Bericht 13 Apr 2018 18:06

Re: Temptation Island.

Was ook mijn gedachte ja
Vond afl 13 ook weinig bijzonder
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers