Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2018 12:31

Re: Temptation Island.

Wie kijkt Temptation hype op youtube met Goedele? Ik zag het ineens staan en ga zo even kijken of het de moeite waard is.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 04 Apr 2018 20:55, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem304

Bericht 04 Apr 2018 12:32

Re: Temptation Island.

Op ad.nl staat het ook wel!
<<

Anoniem249

Bericht 04 Apr 2018 15:01

Re: Temptation Island.

Amandine schreef:Ik ben het even kwijt welke aflevering ik nu wel of niet heb gezien. Is 11 al ergens te zien?
Sinds afgelopen donderdag kun je aflevering 11 online kijken.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2018 15:17

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:
Amandine schreef:Ik ben het even kwijt welke aflevering ik nu wel of niet heb gezien. Is 11 al ergens te zien?
Sinds afgelopen donderdag kun je aflevering 11 online kijken.


Dat is wat wij ons beide afvroegen. Ik kan het nergens zien.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2018 15:20

Re: Temptation Island.

Heb net dat stukje gezien van Danielle bij Goedele. Wat is D. toch sloom en nee ik heb het niet over haar accent.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2018 20:15

Re: Temptation Island.

Het is toch elke donderdag? Alle afl. heb ik toe nu toe vooruit gekeken. Ik zie het niet staan voor vanavond op de online tv gids.
<<

Anoniem244

Bericht 04 Apr 2018 20:36

Re: Temptation Island.

Het is vandaag ook pas woensdag ;)
Morgen vanaf 7.30 komt afl 12 op bundavids online

Hier staat afl 11
https://bundavids.com/temptation-island-s10e11-2018/
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2018 20:53

Re: Temptation Island.

Radler schreef:Het is vandaag ook pas woensdag ;)
Morgen vanaf 7.30 komt afl 12 op bundavids online

Hier staat afl 11
https://bundavids.com/temptation-island-s10e11-2018/


Jezus zeg ik word dement whahaha. Via die link kan ik het nooit zien,maar via die van Axed heb ik er meerdere gezien alleen blokkeren ze het nu...........heel raar!
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Apr 2018 21:44

Re: Temptation Island.

Zit nu TT te kijken en pfff wat ziet Rosanne eruit zeg ze gaat er met de dag nepper uitzien...............zonde. Ze lijkt ook wat aangekomen. Ze beweegt amper net een etalagepop. Ze zegt ook net iets te vaak hoe gek ze op elkaar zijn. Er zou eigenlijk zo'n ping geluidje met de aantallen bij moeten telkens wanneer ze dat zegt Die vragen over met name haar uiterlijk of ze onzeker is vind ik niet zo vreemd.

Niels zegt dat je iets moet bewijzen als je eraan mee doet en hij zei het alsof hij en Rosanna dat niet hadden. Zij doet het af als gratis lekker op vakantie...........sure!

Wat hebben die belgen toch met huisje, tuintje, kindje, Jolien zei dat. Het is huisje, boompje, beestje.

Dat gelul over dat 2 stellen het vorig seizoen het overleefd hebben nou vraag niet hoe!
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 05 Apr 2018 22:14, in totaal 3 keer gewijzigd.
<<

Anoniem280

Bericht 05 Apr 2018 21:56

Re: Temptation Island.

Net aflevering 12 gezien :wtf:
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Apr 2018 22:07

Re: Temptation Island.

Caramba schreef:Net aflevering 12 gezien :wtf:



Spoiler, spoiler, spoiler! :banaan:
<<

Anoniem244

Bericht 05 Apr 2018 22:53

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Wat hebben die belgen toch met huisje, tuintje, kindje, Jolien zei dat. Het is huisje, boompje, beestje.

Dat gelul over dat 2 stellen het vorig seizoen het overleefd hebben nou vraag niet hoe!


Volgens mij zeggen Belgen het op die manier.
Net zoals Belgen wel vaker andere uitspraken / woorden hebben ;-)
Poepen betekend daar ook wat anders :-p
<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2018 06:32

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:
Caramba schreef:Net aflevering 12 gezien :wtf:



Spoiler, spoiler, spoiler! :banaan:

Spoiler: weergeven
Fabrizio gaat met Danielle mee haar appartement in.Volgens hem zijn daar dingen gebeurd.
Megan duikt weer met Joshua de badkamer in.
Deborah en Gino weet ik niet, maar Gino glipt ook sneaky het appartement van Deborah binnen.
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 06 Apr 2018 09:36

Re: Temptation Island.

Radler schreef:
caribbeanlover schreef:Wat hebben die belgen toch met huisje, tuintje, kindje, Jolien zei dat. Het is huisje, boompje, beestje.

Dat gelul over dat 2 stellen het vorig seizoen het overleefd hebben nou vraag niet hoe!


Volgens mij zeggen Belgen het op die manier.
Net zoals Belgen wel vaker andere uitspraken / woorden hebben ;-)
Poepen betekend daar ook wat anders :-p
Haha nou inderdaad!
In België wordt er vaak "huisje, tuintje, kindje" gezegd en in Nederland zeggen ze weer wat anders.
2012 & 2016
<<

Anoniem280

Bericht 06 Apr 2018 09:38

Re: Temptation Island.

Zeker en vast, vast en zeker :wink:
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 06 Apr 2018 12:29

Re: Temptation Island.

caribbeanlover schreef:Zit nu TT te kijken en pfff wat ziet Rosanne eruit zeg ze gaat er met de dag nepper uitzien...............zonde. Ze lijkt ook wat aangekomen. Ze beweegt amper net een etalagepop


Echt he! Dat viel mij ook al op, haar hele gezicht is uit verhouding lijkt wel.

En over aflevering 12:
Spoiler: weergeven
Ik vraag mij ook af wat er is gebeurd tussen Fabrizio en Danielle.. Megan en Joshua was te verwachten haha! Stiekem ben ik fan van hun :palm: En dan die geluiden van Kevin en Chloe in bed wat je hoorde in het voorstukje :shock:
Wat als het lukt
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Apr 2018 12:38

Re: Temptation Island.

Pannetoet schreef:
caribbeanlover schreef:Zit nu TT te kijken en pfff wat ziet Rosanne eruit zeg ze gaat er met de dag nepper uitzien...............zonde. Ze lijkt ook wat aangekomen. Ze beweegt amper net een etalagepop


Echt he! Dat viel mij ook al op, haar hele gezicht is uit verhouding lijkt wel.

En over aflevering 12:
Spoiler: weergeven
Ik vraag mij ook af wat er is gebeurd tussen Fabrizio en Danielle.. Megan en Joshua was te verwachten haha! Stiekem ben ik fan van hun :palm: En dan die geluiden van Kevin en Chloe in bed wat je hoorde in het voorstukje :shock:


Zo zonde denk dat ze voor al die ingrepen best mooi was. Ze lijkt wel zo'n trekpop, totaal geen emotie.
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 06 Apr 2018 13:50

Re: Temptation Island.

Spoiler: weergeven
ik vond het vooral erg dat Tim zo onverschillig doet. Zo van ik voel mij zo en als Deborah mij daardoor een eikel vind is dat haar probleem. Ik voel dit en dit is mijn leven ik kan het niet tegen houden.
Die gast moet echt met een psycholoog gaan praten.
Je wacht dan toch en maakt het dan netjes uit met je vriendin ipv all the way the gaan met een ander op nationale televisie.

Verder ben ik ook benieuwd naar Deborah en Gino en Fabrizio met Danielle
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25111

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Apr 2018 13:58

Re: Temptation Island.

Spoiler: weergeven
Ik denk dat die 'stroomstoring' ook gewoon in scène is gezet door de programmamakers, kwam wel heel goed uit met al die mensen die ineens met elkaar naar hun kamer gingen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem301

Bericht 06 Apr 2018 16:39

Re: Temptation Island.

Ik vind het van Tim zo erg dat hij gisteren zei ja beter nu dan over 10 jaar als we al kinderen hadden. Jeetje gast kom op, hij doet echt alsof hij er geen invloed op heeft, dus zelfs als hij kinderen had dan had hij het niet tegengehouden? Man man man. Dat is toch het leven, er komen altijd verleidingen, de kunst is hoe je daarmee omgaat. Slappe zak.
<<

Anoniem249

Bericht 07 Apr 2018 22:18

Re: Temptation Island.

Bliss schreef:
Spoiler: weergeven
Ik denk dat die 'stroomstoring' ook gewoon in scène is gezet door de programmamakers, kwam wel heel goed uit met al die mensen die ineens met elkaar naar hun kamer gingen!

Ja en de camera's werken wel....
<<

Anoniem249

Bericht 08 Apr 2018 19:34

Re: Temptation Island.

Heeft iemand die afleveringen met Goedele weleens gekeken? Als je van spoilers houdt is dat wel een aanrader...
<<

Anoniem257

Bericht 08 Apr 2018 23:41

Re: Temptation Island.

Ik heb er inderdaad een paar gekeken. Kwam het per toeval tegen, inderdaad spoilers haha!
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Apr 2018 08:58

Re: Temptation Island.

Ik dacht altijd dat ze niks mogen zeggen tot wanneer het programma eindigt.
<<

Spunks

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 14 Sep 2017 19:24

Bericht 09 Apr 2018 09:38

Re: Temptation Island.

Claire**** schreef:
Bliss schreef:
Spoiler: weergeven
Ik denk dat die 'stroomstoring' ook gewoon in scène is gezet door de programmamakers, kwam wel heel goed uit met al die mensen die ineens met elkaar naar hun kamer gingen!

Ja en de camera's werken wel....
Ik dacht precies het zelfde.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron