Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 30 Mrt 2018 13:53

Re: Temptation Island.

Ik heb ook dat Temptation Talk gezien, (schaamteloos) en ik had het idee dat die Tim hartstikke onder invloed was.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:58

Bericht 30 Mrt 2018 15:35

Re: Temptation Island.

SoGood schreef:Ik heb ook dat Temptation Talk gezien, (schaamteloos) en ik had het idee dat die Tim hartstikke onder invloed was.


Idd, dat dacht ik dus ook. Hij zag er in ieder geval heel slecht uit en ik denk dat hij zeker hulp nodig heeft. (En daar tegen z'n zin was)
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Anoniem280

Bericht 30 Mrt 2018 15:38

Re: Temptation Island.

Zijn houding liet zeker zien dat het niet helemaal goed met hem ging en ook dat hij er liever niet dan wel zat.
Vind het wel sneu.
Ik vond hem ook erg onverstaanbaar.
Er had wel een tolk mogen zitten voor de ondertiteling.
<<

Anoniem316

Bericht 30 Mrt 2018 15:40

Re: Temptation Island.

Inderdaad. Het leek wel de grote Tim pest show. Ja, hij heeft bijzonder gedrag vertoond maar voor hem is dit al een paar maanden geleden. Wie weet wat er in tussen tijd is gebeurd.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2018 16:04

Re: Temptation Island.

SoGood schreef:Ik heb ook dat Temptation Talk gezien, (schaamteloos) en ik had het idee dat die Tim hartstikke onder invloed was.


Nou dat dacht ik dus ook dat hij wat op had.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2813

Geregistreerd: 19 Okt 2013 10:39

Bericht 30 Mrt 2018 17:25

Re: Temptation Island.

Dee schreef:Inderdaad. Het leek wel de grote Tim pest show. Ja, hij heeft bijzonder gedrag vertoond maar voor hem is dit al een paar maanden geleden. Wie weet wat er in tussen tijd is gebeurd.


Ja vond jij het pestgedrag? Waarom? Hij werd wel een beetje uitgelachen, maar ik vond dat er niet lullig tegen hem werd gedaan. Wel vond ik hem er slecht uitzien, ik dacht aan drugs.
Overigens vind ik niet dat ze hem daar niet hadden moeten laten zitten. Het is een volwassen vent die zelf de keuze heeft gemaakt om aan hetprogramma mee te doen. En hij verdient ook gewoon door de publiciteit. Daarbij heeft hij gisteren toch ook niets stoms gedaan? Dat was al eerder.
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2018 20:01

Re: Temptation Island.

Waarom al die medelijden met hem? Het is zijn eigen schuld hoor! We kunnen beter meeleven met Deborah, want hij verdiend geen hulp ed. Niks zieligs aan.
<<

Anoniem242

Bericht 30 Mrt 2018 20:20

Re: Temptation Island.

Mmmm daar zou ik niet zo stellig in zijn cb. Als ik zie hoe gemakzuchtig hij van de ene vriendin, met nota bene trouwplannen, zo overstapt op een ander en enorm claimgedrag vertoont, dan denk ik oprecht dat er iets goed mis met je is.
Eerder in een talkshow verkondigde hij het zelfs met 250+ vrouwen te hebben gedaan. Dat vond ik al vrij bizar. Een player vind ik het al haast niet meer dan. Ziekelijk gedrag is dat. En daar is enig hulp wel wenselijk.
<<

Jada

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1739

Geregistreerd: 19 Apr 2015 15:48

Bericht 30 Mrt 2018 20:36

Re: Temptation Island.

Ik hoop vooral dat hij na de uitzending nog even alleen met de psycholoog heeft kunnen praten en dat zij hem verder gaat helpen of hem doorverwijst naar een collega. Want wat ze al zei, dit is niet de eerste keer dat hem dit gebeurd. Dus blijkbaar is dit een patroon en het lijkt mij voor hem goed dat hij gaat kijken wat daar achter zit. Zodat hij in de toekomst wel een gezonde relatie met iemand kan opbouwen en deze in stand kan houden.
<<

Anoniem280

Bericht 30 Mrt 2018 21:36

Re: Temptation Island.

Ik bedoelde met sneu dat je kon zien dat hij niet happy is/was.
Verder vond ik het geen 'pesterij'.
Hij is volwassen.
Het gedrag in TI keur ik niet goed.
Net als wat Deborah al zei, hoe kun je in 3 dagen verliefd worden? Hoe kun je zo snel van al je toekomstplannen af stappen? Was hij wel serieus genoeg (nee dus).
Ik zou het ook benauwend vinden als iemand zulk claimend gedrag vertoonde.
Wat de psycholoog ook zegt, dan zit er iets niet goed.
En daar heb je een lange sessie voor nodig om dat allemaal weer op de rit te krijgen.
<<

Anoniem280

Bericht 30 Mrt 2018 21:38

Re: Temptation Island.

Ik bedoelde met sneu dat je kon zien dat hij niet happy is/was.
Verder vond ik het geen 'pesterij'.
Hij is volwassen.
Het gedrag in TI keur ik niet goed.
Net als wat Deborah al zei, hoe kun je in 3 dagen verliefd worden? Hoe kun je zo snel van al je toekomstplannen af stappen? Was hij wel serieus genoeg (nee dus).
Ik zou het ook benauwend vinden als iemand zulk claimend gedrag vertoonde.
Wat de psycholoog ook zegt, dan zit er iets niet goed.
En daar heb je een lange sessie voor nodig om dat allemaal weer op de rit te krijgen.

Spoiler: weergeven
ik vond het wel grappig klinken in aflevering 11 dat Kevin op laatst zegt, sorry mama
<<

caribbeanlover

Bericht 30 Mrt 2018 22:46

Re: Temptation Island.

Stuiterbal schreef:Mmmm daar zou ik niet zo stellig in zijn cb. Als ik zie hoe gemakzuchtig hij van de ene vriendin, met nota bene trouwplannen, zo overstapt op een ander en enorm claimgedrag vertoont, dan denk ik oprecht dat er iets goed mis met je is.
Eerder in een talkshow verkondigde hij het zelfs met 250+ vrouwen te hebben gedaan. Dat vond ik al vrij bizar. Een player vind ik het al haast niet meer dan. Ziekelijk gedrag is dat. En daar is enig hulp wel wenselijk.


Dat is wat ik op de vorige pagina zei dat hij een kronkel in zijn kop heeft. Debora had dan toch allang iets moeten merken als hij echt want mankeert?
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 31 Mrt 2018 06:16

Re: Temptation Island.

Ik zag bij RTL boulevard een stukje waarin Olcay hem geïnterviewd had en zij zei later dat hij aangeschoten was.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 31 Mrt 2018 06:54

Re: Temptation Island.

In temptation talk kan hij natuurlijk ook niet teveel zeggen, omdat er nog afleveringen volgen. Hij was vandeweek nog dolgelukkig met cherise in de aflevering, maar tijdens temptation talk was t al klaar en was hij verlaten door cherise (neem ik aan). Dan kan hij niet zo enthousiast gaan doen natuurlijk
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem244

Bericht 31 Mrt 2018 06:58

Re: Temptation Island.

Deborah heeft ook in een interview met Goedele aangegeven dat er wel het nodige mis was in hun relatie maar dat zijn zo verliefd was... liefde maakt blind.
Ook zegt ze dat die 500a700 vrouwen waar Tim seks mee gehad zegt te hebben behoorlijk overdreven is en Tim van overdrijven houdt.
<<

Stanley

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1313

Geregistreerd: 25 Jan 2014 17:24

Bericht 31 Mrt 2018 14:36

Re: Temptation Island.

Ik vind Tim z'n gedrag fascinerend. Komt niet over alsof hij alles op een rijtje heeft voor zichzelf.
Ach zonder hem zou t maar een saaie tempation island zijn.
<<

Anoniem253

Bericht 31 Mrt 2018 17:30

Re: Temptation Island.

Ik vind het wel ver gaan dat hij met dood bedreigd wordt. Ik vraag me ook nog steeds af of dit niet allemaal van te voren afgesproken is en dit dus in scene is gezet.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:42

Bericht 31 Mrt 2018 19:34

Re: Temptation Island.

Nou dat denk ik niet. Als je zag hoe Deborah haar handen trilden bij het kampvuur. Zo sneu.
Ik denk dat het voor Tim nog wel ff erg blijft wat betreft commentaar. Dat hij nog bij zijn moeder woont verbaasd mij wel zeg, top ga op je eigen benen staan, wordt volwassen
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4567

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:35

Bericht 02 Apr 2018 16:56

Re: Temptation Island.

Ik ben het even kwijt welke aflevering ik nu wel of niet heb gezien. Is 11 al ergens te zien?
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Apr 2018 20:06

Re: Temptation Island.

Dat vroeg ik mij ook af,maar al die sites zijn geblokkeerd.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 04 Apr 2018 11:01

Re: Temptation Island.

MissEnergy schreef:Mezdi is ook niet helemaal goed bezig momenteel... Ik geloof dat dit bij ons om de hoek is! Levensgevaarlijk.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... tion-mezdi



Op de site van Omrop Fryslân staat dat hij z'n rijbewijs kwijt is.
Voor de Friezen onder ons: https://www.omropfryslan.nl/nijs/802150 ... jes-op-a32
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 04 Apr 2018 11:03

Re: Temptation Island.

Ik zag dat net op nu.nl langskomen. Voor de gewone mens. ;)
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 04 Apr 2018 11:12

Re: Temptation Island.

Whatever schreef:Ik zag dat net op nu.nl langskomen. Voor de gewone mens. ;)


Beter leesbaar idd :lol:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 04 Apr 2018 11:18

Re: Temptation Island.

Haha ja sorry, ik kan het nu na je berichtje nog steeds niet op nu.nl vinden.
<<

caribbeanlover

Bericht 04 Apr 2018 11:28

Re: Temptation Island.

Joey schreef:
MissEnergy schreef:Mezdi is ook niet helemaal goed bezig momenteel... Ik geloof dat dit bij ons om de hoek is! Levensgevaarlijk.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... tion-mezdi



Op de site van Omrop Fryslân staat dat hij z'n rijbewijs kwijt is.
Voor de Friezen onder ons: https://www.omropfryslan.nl/nijs/802150 ... jes-op-a32


Net goed!
Dacht dat hij wel ouder was is eigenlijk echt zo'n jochie nog! Te weinig levenservaring vooral op relatiegebied vind ik om hieraan mee te doen. Ik zie liever oudere stellen en dan niet dat ze 1 jr bij elkaar zijn ofzo.
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 04 Apr 2018 11:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers