Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nachtmerries bij peuter

<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 03 Sep 2013 21:41

Nachtmerries bij peuter

Hoelang duurt die (hele erge) periode? Ze heeft ze voor een paar weken terug elke nacht gehad, en vannacht slaakte ze weer zo'n gil/schreeuw dat ik haar zonder nadenken uit bed plukte en bij mij in bed nam. Het arme kind schrok zich echt kapot. :( en ik vind het zó sneu.
<<

Anoniem115

Bericht 04 Sep 2013 07:59

Re: Nachtmerries bij peuter

Dromen is iets heel normaals, en het ene kind heeft er meer last van als het andere kind.
Praat je ook over de dromen.
Mijn zoon vertelde dat hij over enge monsters of draken droomde en toen heb ik hem uitgelegd dat ze niet echt waren en dat hij ze maar moest uitlachen. Na een tijdje ging het beter
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 04 Sep 2013 10:44

Re: Nachtmerries bij peuter

Ze is pas 2 dus vertellen wat ze droomt kan ze nog niet...
<<

Anoniem144

Bericht 04 Sep 2013 10:55

Re: Nachtmerries bij peuter

D. heeft er ook al een week extreem last van. Zielig is dat he .
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 04 Sep 2013 10:59

Re: Nachtmerries bij peuter

Hmmm.. hier is het volgens mij geen periode. Het blijft. Minimaal 1 keer in de week wordt ze wel wakker van een droom. Het is fijn nu ze zo goed kan praten, dus dan kunnen we het erover hebben. (haha, en hard lachen, zoals laatst: het hek van de olifanten stond open :o )
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem115

Bericht 04 Sep 2013 19:08

Re: Nachtmerries bij peuter

Ja met 2 jaar is het lastig.
Maar probeer haar toch gerust te stellen, lieve zachte woorden.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 04 Sep 2013 19:14

Re: Nachtmerries bij peuter

Mijn dochter is nog wel wat jonger. Maar vaak als we een drukke dag gehad hebben (zoals vorige week naar de dierentuin) wordt ze wel 1 of 2 keer gillend wakker 's nachts. Als ik dan bij haar kom heeft ze haar ogen nog dicht.
2012
2016
2020

Instagram
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 04 Sep 2013 21:20

Re: Nachtmerries bij peuter

Randall schreef:Ja met 2 jaar is het lastig.
Maar probeer haar toch gerust te stellen, lieve zachte woorden.


Ja dat doe ik indd ook, en ze blijft bij mij liggen tot ze weer slaapt.
Jezzie het is niet erger of meer als we een drukke dag hebben gehad, voor mij komt het uit het niks.

D. van star is indd van dezelfde leeftijd, misschien dat ze dingen nu meer beseffen en dus ook echt eng dromen? Ze is laatste tijd wel overal "bang" voor. Niet altijd en niet altijd voor hetzelfde, vandaar de aanhalingstekens. ;)

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Thunder