Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Aankleden

<<

Anoniem186

Bericht 07 Nov 2013 08:46

Re: Aankleden

Filoria schreef:Om 7 uur gaat de wekker van mijn zoon. Dan kleedt hij zichzelf aan en komt hij naar beneden voor het ontbijt :cheering: It gets better!


Ik kan niet wachten!! :cheering:

Hier begint de volgende fase: ik wil die broek niet aan, ik wil die rok aan!!
<<

Anoniem272

Bericht 07 Nov 2013 09:24

Re: Aankleden

Die 4 jaar vliegen voorbij :angel:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Nov 2013 10:37

Re: Aankleden

Wees maar blij dat je geen meisje hebt. ..L kan echt zo hoog gillen op de commode! Of tijdens het haren wassen, nog leuker want in de badkamer galmt het zo lekker! :yes:
2012
2016
2020

Instagram
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 07 Nov 2013 12:14

Re: Aankleden

Krijsen gebeurde hier niet gelukkig het draaien en willen gaan staan wel. Dit was een tijdje rond zijn 1e verjaardag en is al een poosje voorbij gelukkig. Als ik hem nu een boekje o.i.d. in zijn handen geef blijft hij liggen.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Anoniem83

Bericht 07 Nov 2013 12:22

Re: Aankleden

Haha Filoria!

Oudste was altijd heel makkelijk en nog steeds.

Jongste gilt moord en brand en wurmt net zolang tot het klaar is. Al sinds dat hij een half jaar was. Ik probeer hem vaak af te leiden met de Teletubbies oid of stukje speelgoed, maar dat werkt maar tijdelijk. Het gaat ooit over, hoop ik.
<<

Artemis

Bericht 07 Nov 2013 12:23

Re: Aankleden

Magenta schreef:Oo die discussies om moe van te worden. Ligt het aan het weer ofzo? Vandaag drama in de apotheek, mevrouw had dr regenlaarzen uitgedaan en deed ze echt niet aan! Schoenen, kleding altijd drama!

Ik heb die van mij weleens op zijn sokken naar huis laten lopen, omdat hij zijn schoenen niet aandeed. Op sokken naar de auto, op sokken in de auto, op sokken naar de flat, op sokken in de lift.

Vond hij níet leuk. Daarna is het nooit meer een probleem geweest. Ik had hem een keer of drie gewaarschuwd dat hij zijn schoenen moest aandoen, en dat vertikte hij. Dan maar op sokken. Hij krijgt koude voeten, niet ik :angel:
<<

Artemis

Bericht 07 Nov 2013 12:24

Re: Aankleden

En ook hier is het antwoord verder weer duct tape.

Het antwoord op al uw opvoedingsvragen.
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:55

Bericht 07 Nov 2013 12:48

Re: Aankleden

Ik moet mijn dochter ook gewoon eens in haar blote benen meenemen naar buiten of zo. Want aankleden is altijd echt een drama.
<<

Anoniem124

Bericht 07 Nov 2013 12:58

Re: Aankleden

Hier geen gegil echt maar ze trappen wel, zo irritant! En dan ligt de een in de poep, overal poep, gaat de ander erin graaien of er vandoor met de vieze luier of met de bus talkpoeder. M'n dochter had laatst toen ik 5 sec met zoon bezig was de halve tube zinkzalf in d'r kruis gespoten...en ze had dus nog een broek aan.
<<

Artemis

Bericht 07 Nov 2013 13:00

Re: Aankleden

Cheese schreef:Hier geen gegil echt maar ze trappen wel, zo irritant! En dan ligt de een in de poep, overal poep, gaat de ander erin graaien of er vandoor met de vieze luier of met de bus talkpoeder. M'n dochter had laatst toen ik 5 sec met zoon bezig was de halve tube zinkzalf in d'r kruis gespoten...en ze had dus nog een broek aan.

:heart:

Dat is zo grappig.


Als het een ander overkomt


:angel:
<<

Anoniem124

Bericht 07 Nov 2013 13:03

Re: Aankleden

:khaha:
<<

Anoniem162

Bericht 07 Nov 2013 13:04

Re: Aankleden

Artemis schreef:En ook hier is het antwoord verder weer duct tape.

Het antwoord op al uw opvoedingsvragen.


:thumbup:

inderdaad een rol behang werkt niet genoeg gewoon duct tape!
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1224

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:24

Bericht 07 Nov 2013 13:30

Re: Aankleden

Aankleden is hier ook dramatisch! Sowieso is het een dramaqueen aan het worden, maar fatsoenlijk aankleden, laat staan op de commode is echt hel! Om nog maar te zwijgen over het uitkammen van haar krullen...
3 dochters van 11, 9 en 7 jaar 🖤
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2382

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:09

Bericht 07 Nov 2013 13:37

Re: Aankleden

Jans schreef:Hier begint de volgende fase: ik wil die broek niet aan, ik wil die rok aan!!


Oh, daar heeft mijn oudste ook al een tijd last van! Aankleden vindt ze sowieso niet leuk, maar als het dan ook nog iets is wat ze niet in gedachten had, is het helemaal feest ;-) Over het algemeen kan ik haar 's ochtends wel paaien met een filmpje op tv en dan kleed ik haar tijdens het kijken aan. Soms moeten we compromissen sluiten om het volume in huis een beetje draaglijk te houden :angel:

De jongste daarentegen maakt van aan-/omkleden geen enkel probleem. Heel gek, want zij is op alle andere vlakken veel pittiger dan de oudste ooit is geweest.
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers