Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geen allergie!!!

<<

Anoniem186

Bericht 05 Nov 2013 16:38

Geen allergie!!!

Nou breekt m'n klomp...

Ik heb zojuist de kinderarts gesproken. We hebben onlangs een dubbele blinde provocatietest in het ziekenhuis gedaan.
De eerste keer hebben we totaal niks aan hem gemerkt, hij had nergens last van. En laat dat nou net de keer zijn dat hij de melkeiwitten binnen heeft gekregen!
Dat zou dus betekenen dat onze zoon geen allergie heeft! En dat zou dus ook betekenen dat ik met m'n dieet kan stoppen. Bizar... Ik kan het nog steeds niet echt geloven!

Nu rijst overigens wel de vraag wat hij dan mankeert. Maar daar hebben we volgende week woensdag een afspraak over.
<<

Anoniem162

Bericht 05 Nov 2013 16:39

Re: Geen allergie!!!

Wat bijzonder deze uitkomst.
Stop je nu ook met het dieet of wacht je het gesprek af?
<<

PiP

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1578

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:43

Bericht 05 Nov 2013 16:40

Re: Geen allergie!!!

Wat fijn!
Maar toch.. wat is het dan? Hopelijk krijgen jullie snel meer duidelijkheid.
December 2009
juli 2012
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 05 Nov 2013 16:40

Re: Geen allergie!!!

Jeetje, dat zal zeker wel voor wat verwarring zorgen zeg! Wat fijn dat er geen allergie geconstateerd is. Wel brengt het weer andere vragen met zich mee.
<<

Vancity_girl

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 543

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:33

Bericht 05 Nov 2013 16:41

Re: Geen allergie!!!

Wat fijn dat je met je dieet kan stoppen! Wel vervelend dat jullie nu nog niet weten wat E heeft. Hopelijk komt er wat uit het gesprek.
14-01-2011
01-04-2013
<<

Anoniem19

Bericht 05 Nov 2013 16:41

Re: Geen allergie!!!

Nah!!! Wel fijn zeg, maar wel bizar! Ik hoop dat jullie er snel achterkomen wat er dan is, maar ik snap dat je echt met je mond vol tanden staat.

Wat ga je als eerste eten? :P
<<

ChiQ

Bericht 05 Nov 2013 16:42

Re: Geen allergie!!!

Denk je, of laat ik 't zo vragen, zegt je moedergevoel dat hem iets 'mankeert' want ik weet nu na ongeveer 10 maanden moeder zijn dat het in Julians karakter zit niet zo'n makkelijke te zijn en stiekem hoop ik dat dat hem bij blijft als hij ouder is. Want enige 'mankement' is dat hij niet doorslaapt en last heeft van pap maar daar meoten eigenlijk bijna alle baby's doorheen, die darmen moeten wennen. Wij als volwassenen reageren ook niet overal goed op.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Nov 2013 16:47

Re: Geen allergie!!!

Wat fijn dat je kan stoppen met diëten! Ik hoop wel dat jullie snel weten wat er wel scheelt.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 05 Nov 2013 16:54

Re: Geen allergie!!!

Wat fijn! Maar ook wel gek! Ik hoop dat er duidelijkheid komt over wat er dan wel mis is en dat als jij weer zuivel gaat gebruiken hij daar inderdaad geen last van krijgt!
<<

meisjesmama

Kletskop

Berichten: 547

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:30

Bericht 05 Nov 2013 16:56

Re: Geen allergie!!!

Dat hadden wij dus ook met de jongste test gehad bleek ze het niet meer te hebben. Toch hebben lopen we nu nog steeds aan te modderen tot 2 weken terug nu heeft ze nu ze 3,5 is in een keer refluxmedicijnen gekregen en het gaat hier wel 10x beter.
Succes met de afspraak van volgende week woensdag.
<<

Anoniem97

Bericht 05 Nov 2013 17:02

Re: Geen allergie!!!

Wat fijn maar ook vreemd denk ik voor jullie, want nu ben je denk ik opnieuw in onzekerheid wat er dan is?
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 05 Nov 2013 17:08

Re: Geen allergie!!!

Wat fijn! Maar kan me voorstellen dat het vervelend is dat je dan nog steeds niet weet wat er dan wel is. Hopelijk komen jullie dat snel achter!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Teddyaapje

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 509

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:50

Bericht 06 Nov 2013 09:35

Re: Geen allergie!!!

Wat fijn zeg, maar lijkt me ook raar te zijn voor jezelf. Stop je per direct met t dieeet of bouw je t langzaam op? Lijkt me een knop die om moet in je hoofd omdat t zolang niet heeft gemogen.

Ben wel benieuwd wat er dan aan de hand zou kunnen zijn!
Afbeelding Afbeelding

*20-7-2012*
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 07 Nov 2013 08:19

Re: Geen allergie!!!

Oe, dat lijkt me dubbel... Aan de ene kant is het uiteraard heeellll fijn dat er geen allergie is aangetoond, dat je weer alles kan eten... Maar ja wat dan..? Ik hoop dat het gesprek nog wat nuttigs oplevert. Hoe is het nu met hem trouwens?
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem186

Bericht 07 Nov 2013 08:29

Re: Geen allergie!!!

Ik moet m'n eten langzaam opbouwen. Hij is al die eiwitten niet gewend en dat zijn best heftige eiwitten. Hij heeft ook echt gevoelige darmen, dus we moeten wat voorzichtig zijn.
Als ik weer alles normaal eet dan kunnen we ook weer met bijvoeding beginnen.

Ik heb wel al roomboter, taart en chocolade op. :cheering:

Morgen hebben we om 08.00 uur een afspraak bij de osteopaat, hopelijk kan hij nog iets betekenen.

Afgelopen nacht is het voor zijn doen echt goed gegaan. Ik vraag me zelfs af of de bv misschien licht verteerbaar was door m'n dieet.
<<

Anoniem19

Bericht 07 Nov 2013 09:35

Re: Geen allergie!!!

:cheering:
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Nov 2013 10:06

Re: Geen allergie!!!

Daar zeg je wat Jans, misschien zaten er wat weinig vullende stoffen in de bv en gaat het van af nu alleen nog maar beter. Ik hoop het heel erg voor jou/jullie!!
R. 2013
D. 2016
<<

_Lana_

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 07 Nov 2013 10:51

Re: Geen allergie!!!

Jans schreef:Ik moet m'n eten langzaam opbouwen. Hij is al die eiwitten niet gewend en dat zijn best heftige eiwitten. Hij heeft ook echt gevoelige darmen, dus we moeten wat voorzichtig zijn.
Als ik weer alles normaal eet dan kunnen we ook weer met bijvoeding beginnen.

Ik heb wel al roomboter, taart en chocolade op. :cheering:

Morgen hebben we om 08.00 uur een afspraak bij de osteopaat, hopelijk kan hij nog iets betekenen.

Afgelopen nacht is het voor zijn doen echt goed gegaan. Ik vraag me zelfs af of de bv misschien licht verteerbaar was door m'n dieet.


Wat fijn dat hij geen allergie heeft!!
Je laatste zin zit wel iets in denk ik. Omdat hij ook minder eiwitten binnen kreeg. Hopelijk gaan de nachten ook snel weer beter. En geniet jij van de dingen die je gemist hebt ;).
Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 07 Nov 2013 13:00

Re: Geen allergie!!!

Eet smakelijk jans :popcorn:
M:21072011
J :08012014

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers