Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tegelvloer welke hebben jullie?

<<

Anoniem15

Bericht 02 Sep 2013 15:01

Tegelvloer welke hebben jullie?

Hallo,

Volgend jaar willen wij een tegelvloer laten leggen (43 vierkante meter) en ik vroeg me af wat jullie voor tegelvloer hebben?
Laatst gewijzigd door Anoniem15 op 10 Okt 2013 10:54, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem11

Bericht 02 Sep 2013 18:23

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Ik heb vorig jaar deze tegelvloer gelegd in mijn vorige woning;
Afbeelding

Ik was toen 320 euro voor de tegels zelf kwijt. Heb ze via een veilingsite (bva-auctions). Ben toen zo stom geweest om zakken met voegsel en lijm niet daar te bestellen, want in de winkel gaan die zakken weg voor meer dan 50 euro, terwijl ze daar voor 5 euro werden verkocht. Verder heb ik de tegels zelf gelegd en was het niet nodig te egaliseren
Al met al ben ik 600 euro kwijt geweest. Ook voor 43m2.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 02 Sep 2013 18:26

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Wij hebben nu 60x60 tegels liggen, beetje antraciet achtig. Was iets van 40 euro per vierkante meter. Omdat wij een nieuwbouwhuis hebben was de vloer al aardig egaal, dat hebben we niet verder geëgaliseerd. Vriend en ik hebben hierbij hulp gehad van mijn vader, dus aan legkosten waren we verder niets kwijt.
Ik geloof dat wij iets van 35 m2 hebben, reken ook iets meer voor je snijverlies he!
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:15

Bericht 02 Sep 2013 19:58

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Wij hebben sinds kort een keramisch parket liggen (oftewel tegel met houtlook).
Merk is marazzi treverk en kleur castagno.
Wij hebben de hele dekvloer eruitgehaald, vloerverwarming erin, toen geëgaliseerd.
Alles is in de beuntijd gebeurd. Al met al waren wij voor 70m2 ongeveer €7000,- kwijt. Dat is inclusief alles.
Maar het ligt natuurlijk heel erg aan de prijs van de vloer en hoeveel geld de arbeiders vragen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Nilou

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 368

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:10

Bericht 02 Sep 2013 20:38

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Wij hebben antraciete tegels 30 x 60 met grijze voeg. We hebben een oud huis waarvan de muren allemaal scheef zijn. Dus daarom hebben we voor een ongelijke tegel gekozen en verspringend motief.
32m2 egaliseren kostte ons 450 euro. De tegels hebben we zelf gelegd dus daar geen kosten aan gemaakt.
Zoon van mei 2011
Dochter van juni 2014
<<

-Ieniemienie-

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1477

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:23

Bericht 04 Sep 2013 10:08

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

**
Laatst gewijzigd door -Ieniemienie- op 03 Nov 2014 10:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Insta: klippies_haarspeldjes

♡ 2009 ♡ & ♡ 2011 ♡
<<

Anoniem186

Bericht 04 Sep 2013 10:12

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Rioolspook, heb je ook een foto van het geheel als het af is met je meubels er op?
<<

Anoniem11

Bericht 04 Sep 2013 14:52

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Euhm,
Ja, ik heb deze foto.
Afbeelding
Maar daar was het echt pas net af en ook niet echt een goede overzichtsfoto..
En er zit daar nog zon witte waas overheen.
Afbeelding
En dit is hoe de vloer er tegenwoordig uit ziet. Heb niet echt goede foto's ervan. Kan wel eens vragen of broertje een foto wil maken. Die woont er nu.

Ik moet heel eerlijk zeggen. Zolang de vloer net schoongemaakt is ziet het er leuk uit. Maar met huisdieren is het eigenlijk niet te doen. Je zou ieder uur opnieuw kunnen gaan schoonmaken. Ziet er alles op. Heb wat dat betreft de verkeerde tegels uitgekozen.
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 04 Sep 2013 15:51

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Wij krijgen over een paar weken licht grijze (beton kleur) tegels in onze aanbouw. Ik zal dan ook foto's plaatsen :-) de maat is 60x60 en ze zijn niet helemaal glad. Zover als ik in de showroom kon zien, zie je er niets op. De verkoper heeft zelfs express gemorst voor ons etc haha
2016
<<

Anoniem186

Bericht 04 Sep 2013 20:08

Re: Tegelvloer welke hebben jullie?

Rioolspook, het ziet er wel echt mooi uit! Jammer dat je er zoveel op ziet.

Ik zit zo te dubben wat we hier in de woonkamer moeten gaan leggen. Plavuizen, pvc of parket.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers