Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Temptation Island.

<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2018 11:13

Re: Temptation Island.

Ze hebben allemaal een geheimhoudingsplicht, maar ondertussen kan je wel allerlei dingen lezen waaruit blijkt of sommige nog bij elkaar zijn of niet.

Op aex.nl had ik gedacht dat 10 er al zou staan, want al die anderen werken niet bij mij.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 22 Mrt 2018 11:36

Re: Temptation Island.



Dat kon je in afgeleveirng 9 ook heel goed zien, elke keer als hij tegen haar aan ligt te zeveren hoe leuk hij haar vindt geeft ze hem maar gauw een kus om er vanaf te zijn. Brrr ik zou ook echt de kriebels krijgen van zo'n vent.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8475

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 22 Mrt 2018 12:04

Re: Temptation Island.

Ik heb van dit seizoen alleen aflevering 8 gezien, maar ik snap de kandidaten echt niet. Je weet toch dat de verleiders en verleidsters de taak hebben om jou in te pakken en in bed te krijgen. Ze worden daartoe aangezet door het programma en er wellicht zelfs extra voor betaald of op een andere manier beloond. Hoe dom ben je dan om A. mee te doen en B. te denken dat die mensen oprecht in je geïnteresseerd zijn.

Ergens intrigeert het programma me maar ik kan tegelijk niet goed kijken naar hoe relaties bewust kapot worden gemaakt en gevoelens aan alle kanten worden gekrenkt en vervolgens voor de camera's breed worden uitgemeten. Enige nazorg zal er ook wel niet inzitten.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2018 12:45

Re: Temptation Island.

Teun schreef:Ik heb van dit seizoen alleen aflevering 8 gezien, maar ik snap de kandidaten echt niet. Je weet toch dat de verleiders en verleidsters de taak hebben om jou in te pakken en in bed te krijgen. Ze worden daartoe aangezet door het programma en er wellicht zelfs extra voor betaald of op een andere manier beloond. Hoe dom ben je dan om A. mee te doen en B. te denken dat die mensen oprecht in je geïnteresseerd zijn.

Ergens intrigeert het programma me maar ik kan tegelijk niet goed kijken naar hoe relaties bewust kapot worden gemaakt en gevoelens aan alle kanten worden gekrenkt en vervolgens voor de camera's breed worden uitgemeten. Enige nazorg zal er ook wel niet inzitten.



Eens met je 1e stuk. Van het 2e logisch dat er geen nazorg is ze kiezen er immers zelf voor toch?!
<<

Anoniem242

Bericht 22 Mrt 2018 13:08

Re: Temptation Island.

Idd Teun ik snap dat ook niet. Ik vind het bijna leed vermaak om te zien hoe ze hun eigen relatie kapot maken. Zo triest gewoon. Ik zou nooit zo bewust mijn relatie op het spel zetten om met een dergelijk programma mee te gaan doen.
Wat wil je nou bewijzen hiermee?

Ik heb net aflevering 10 gezien. :palm:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2018 13:09

Re: Temptation Island.

Het is echt leedvermaak ja. Ik durf 10 bijna niet te kijken omdat ik het te erg en zielig vind eigenlijk, maar toch heb ik stiekem zin om er vanavond even goed voor te gaan zitten. Mixed feelings!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem242

Bericht 22 Mrt 2018 13:25

Re: Temptation Island.

Hoe maak ik een spoiler?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2018 13:34

Re: Temptation Island.

Tekst tussen [ spoiler ] en [ / spoiler ] (zonder spaties) zetten!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem242

Bericht 22 Mrt 2018 13:51

Re: Temptation Island.

Spoiler: weergeven
Ik ben echt verbaasd over Tim. Hoe gemakzuchtig hij Deborah aan de kant schuift alsof het niks is. Ergens ook wel weer verwacht gezien zijn overdreven gedrag. Maar man man man wat een ezel dat hij er zo intrapt. Alsof die blonde serieus op hem valt. Afl 10 arme arme Deborah haar gegil ging wel even door merg en been. Normaal raakt mij dat niet maar ik had echt plaatsvervangend medelijden met haar.
Mezdi liegt de boel bij elkaar om zijn hachje wellicht te redden. Al zag ik in het voorstukje naar aflevering 11 toe dat hij mee doet aan het leugen detector test en daar niet vlekkeloos doorheen komt. En Daniella , ik weet niet goed wat ik van haar moet denken. Dat overdreven sexy dansen naar jan en alleman. Ik snap wel dat Fabrizio dat respectloos vind. Ik zou er ook niet van gecharmeerd zijn.


Yeah gelukt
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2018 17:30

Re: Temptation Island.

Sensatie.................heerlijk ga nu 10 kijken ben benieuwd! Krijg een zwart veld met een tekst blablabla en dat het geblokkeerd is...........................shit!

Tim met zijn huisje, tuintje, kindje blijkt maar weer eens dat hij het verkeerd zegt.
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 22 Mrt 2018 17:56

Re: Temptation Island.

Aflevering 10 gezien! :palm:

Spoiler: weergeven
Echt, die Tim krijgt zoooooo de deksel op z'n neus. Heb bijna mee zitten huilen met Deborah, wat ontzettend pijn moet dat doen om je vriend dit te zien zeggen en doen. Volgens een foto op Instagram lijken Cherish en Gino trouwens een stelletje te zijn.

Die Danielle irriteert me mateloos. Ze praat zo sloom. En dat respect gedoe de hele tijd...
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

Anoniem242

Bericht 22 Mrt 2018 19:34

Re: Temptation Island.

Islandgirl, heb je een linkje van insta??
<<

Islandgirl

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1155

Geregistreerd: 08 Aug 2017 07:14

Bericht 22 Mrt 2018 20:00

Re: Temptation Island.

@Stuiterbal: Ik kan de foto niet goed hier krijgen, zag hem via Twitter voorbij komen.

Spoiler: weergeven
overigens bij het zoeken er achter gekomen dat ze toch geen stel zijn. Zie link:https://www.rtlnieuws.nl/rtlboulevard/gino-en-cherish-gaan-ervandoor-met-verlovingsring-tim. Daar staat ook een deel van de foto die ik voorbij zag komen.
11-4-2018
Instagram

Afbeelding
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 22 Mrt 2018 20:24

Re: Temptation Island.

Mezdi is ook niet helemaal goed bezig momenteel... Ik geloof dat dit bij ons om de hoek is! Levensgevaarlijk.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... tion-mezdi
08/2018
05/2021
<<

caribbeanlover

Bericht 22 Mrt 2018 20:44

Re: Temptation Island.

MissEnergy schreef:Mezdi is ook niet helemaal goed bezig momenteel... Ik geloof dat dit bij ons om de hoek is! Levensgevaarlijk.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... tion-mezdi


Wat een sukkel en het nog filmen ook. Hij is best dom, want hij snapt niet dat hij gepakt wordt. Gaat hij eronder zetten wereldnieuws oftewel men moet zich niet druk maken.................idioot! Laat me maar flink boeten en iig zijn rijbewijs innemen!
<<

Anoniem242

Bericht 22 Mrt 2018 21:16

Re: Temptation Island.

Islamdgirl thnxx. Walgelijk om dat te lezen. Trots erop zijn dat je een koppel uit elkaar hebt weten te krijgen. Maar goed anderzijds het is het spel en zij kiezen om hier aan mee te doen.
<<

Anoniem304

Bericht 22 Mrt 2018 21:27

Re: Temptation Island.

MissEnergy schreef:Mezdi is ook niet helemaal goed bezig momenteel... Ik geloof dat dit bij ons om de hoek is! Levensgevaarlijk.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... tion-mezdi

Bij Hveen lijkt me? Aangezien De Knipe een afslag van de snelweg is.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 22 Mrt 2018 22:00

Re: Temptation Island.

Spoiler: weergeven
Oooh wat vreselijk, deze aflevering! Heb echt met Deborah te doen. Wat een ontzettende LOSER is die Tim toch! Alsof ze daadwerkelijk een relatie hebben ineens en dan heeft hij het ook nog over trouwen met Cherish. Pff hij maakt zich sowieso niet geliefd in België en NL door aan dit programma mee te doen. Blegh.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem280

Bericht 22 Mrt 2018 22:12

Re: Temptation Island.

Danielle woont in Heerenveen.
<<

Anoniem249

Bericht 22 Mrt 2018 22:37

Re: Temptation Island.

Spoiler: weergeven
Oh mijn god. Ik vond het echt onmenselijk dat Deborah nog moest antwoorden op al die domme vragen van de presentatrice. En dan nog dat 3e beeld... Ging echt door merg & been haar verdriet. Wat is die Tim een eikel zeg.

Ik vind die Fabrizio juist een zeikerd met z'n respect. Danielle is hem helemaal niks verschuldigd, ze zijn gewoon vrienden.
Zij mag toch lekker dansen met wie ze wil? Ik vind hem echt een aansteller.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 19:18

Bericht 22 Mrt 2018 22:58

Re: Temptation Island.

Nou het is dit jaar wel echt Timtation :lol:
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023
<<

MissEnergy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:46

Woonplaats: Friesland

Bericht 23 Mrt 2018 07:58

Re: Temptation Island.

Cotton schreef:
MissEnergy schreef:Mezdi is ook niet helemaal goed bezig momenteel... Ik geloof dat dit bij ons om de hoek is! Levensgevaarlijk.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... tion-mezdi

Bij Hveen lijkt me? Aangezien De Knipe een afslag van de snelweg is.


Borden waren lastig te lezen. Heerenveen zei mijn vriend ook al! Ik vind danielle overigens niet echt Fries overkomen qua accent...
08/2018
05/2021
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11563

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 23 Mrt 2018 10:30

Re: Temptation Island.

MissEnergy schreef:
Cotton schreef:
MissEnergy schreef:Mezdi is ook niet helemaal goed bezig momenteel... Ik geloof dat dit bij ons om de hoek is! Levensgevaarlijk.

https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... tion-mezdi

Bij Hveen lijkt me? Aangezien De Knipe een afslag van de snelweg is.


Borden waren lastig te lezen. Heerenveen zei mijn vriend ook al! Ik vind danielle overigens niet echt Fries overkomen qua accent...


Hahahaha dat jij die opmerking maakt ;) jij hebt zelf toch ook geen Fries accent
2015 💙
<<

Anoniem304

Bericht 23 Mrt 2018 10:34

Re: Temptation Island.

Haha Minx, ik dacht precies hetzelfde :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Mrt 2018 11:00

Re: Temptation Island.

Qua accent dacht ik dat ze uit het oosten kwam, Twente bijvoorbeeld!
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers