Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Een nieuwe week! (week 12)

<<

Anoniem247

Bericht 19 Mrt 2018 10:40

Een nieuwe week! (week 12)

Wat brengt jullie deze week?

Ik heb een hele rare week. Ik heb net mijn beide kinderen naar school gebracht. Mijn jongste heeft vandaag zijn allereerste echte schooldag. En ik heb het er een partij moeilijk mee.. :( Zelf stuurde hij mij half uit de klas dus ik hem meer last van deze dag dan hij :laughcry:

Verder heb ik deze week een weekje vrij, ben ik morgen jarig, ga ik eindelijk weer eens na maanden weer eens lekker lunchen en shoppen met mijn man, weten we vrijdag of we gaan verhuizen of verbouwen en weet ik misschien ook of ik ga stoppen met mijn huidige werk en ergens anders (en iets totaal anders) ga werken. Kortom best veel spannende dingen dus!
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mrt 2018 10:43

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Spannende week Ava met een paar grote beslissingen.

Naast mijn werk deze week begin ik deze week ook bij HSK ( psychologen praktijk). We gaan beginnen met cognitieve gedragstherapie. Ik ben benieuwd wat het gaat brengen. Ik vind het spannend, maar ik heb er ook wel zin in in de hoop dat het mij verder gaat brengen.

Verder nog wel wat leuke afspraken buiten de deur die zorgen voor de nodige afleiding.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem304

Bericht 19 Mrt 2018 10:44

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Ah wat een spannende dag Ava, gelukkig werd je weggestuurd haha, dan heeft hij het daar wel fijn!

Ik heb niet echt een bijzondere week. Zometeen (nu) even naar m'n werk, koffie drinken en vanmiddag misschien met een vriendin thee drinken en macarons eten (mjammie). En dat is het eigenlijk, verder helemaal geen plannen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43718

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 19 Mrt 2018 10:45

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Een beste mijlpaal Ava. Wel fijn dat hij het er minder moeilijk mee had, dat is wel een geruststelling. Alvast gefeliciteerd met je verjaardag en succes met alle andere spannende dingen. Kan me voorstellen dat het als een drukke en belangrijke week voelt.

Hier een redelijk rustig weekje.
Vandaag boodschappen doen.
Morgen babygym.
Woensdag en donderdag ben ik alleen thuis (met zoon) want man is weg voor z'n werk. Waarschijnlijk vroeg naar bed. Lekker enerverend klinkt dit tot nu toe he.
Donderdag Spaanse les.
Zaterdag lunchen met een vriendin.
Zondag feestje van een vriend.

Oh ja ergens wil ik de moestuin planten en ik wil m'n kledingkast uitruimen.
Laatst gewijzigd door Marin op 19 Mrt 2018 11:08, in totaal 1 keer gewijzigd.
Let's discover the world together.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 19 Mrt 2018 11:06

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Aah spannende week Ava! En sterkte nog vandaag. Goed teken dat hij je wegstuurde.

Ik heb ook best een spannende week voor de boeg. Deze week horen we of onze woning definitief verkocht is. Woensdag is officicieel de dag dat de kopers alles rond moeten hebben. Spannend!

Verder niet echt bijzondere plannen. Gewoon werken enz.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 19 Mrt 2018 11:27

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Ik heb geen heel bijzondere week voor de boeg.
Vandaag: zwemmen en fysio
Morgen: werken en 's avonds zwangerschapscursus
Woensdag: werken
Donderdag: werken
Vrijdag: geen plannen, maar ik denk dat ik nog even naar de bioscoop ga (wil nog naar Bankier van het verzet)
Zaterdag: feestje van m'n schoonmoeder, ze wordt donderdag 65. We gaan bowlen, karten en lasergamen, maar helaas kan ik geen enkele activiteit meedoen. :laughcry: Gelukkig gaan we daarna ook nog eten.
Zondag: m'n vader en z'n vriendin komen op bezoek en ze nemen m'n 'stiefzusje' mee, zij woont nu in Spanje en ik heb haar al een paar jaar niet gezien geloof ik! Wel leuk om weer even bij te kletsen, ze vliegt 's avonds weer terug.
❤ 7 juni 2018
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 19 Mrt 2018 12:16

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Ik heb een medium drukke week maar wel met allemaal leuke dingen.

Vandaag: net gesport, hardgelopen met personal trainer, was lekker al was ik steeds misselijk. Zo even douchen en dan traktaties maken voor Lu. die morgen jarig is en dan op school trakteert. Vanmiddag Lo. van school halen en evt. samen verder met de traktaties.
Dinsdag: Lu. is jarig maar we hebben het al gevierd, hij gaat trakteren op school en ‘s middags heeft hij dansles.
Woensdag: ga ik naar een vriendin die hier 1 uur en 45 min rijden vandaan woont. Ik ga haar vertellen dat ik ook zwanger ben (zij is al een stukje verder), superleuk. ‘S avonds ga ik weer hardlopen met de personal trainer en met mijn buurvrouw.
Donderdag: Moet ik naar de fysio en verder heb ik die dag niks staan.
Vrijdag: gaan we mijn schoonouders en zwager en zijn vrouw vertellen dat ik zwanger ben, eigenlijk wilden we daar een weekje mee wachten, maar we gaan zaterdag uit eten en dan is dat erg onhandig dat ze het niet weten.
‘S middags ga ik met de kinderen en een vriendin en haar kinderen uit school naar de kinderboerderij en speeltuin.
Zaterdag: we gaan de hele dag op pad voor mijn schoonvaders 70e verjaardag, naar het watermuseum en ‘s avonds uit eten. Met mijn schoonvader en zijn vrouw, mijn zwager en zijn vrouw en onze in totaal 5 kinderen.
Zondag: vieren we de 1e verjaardag van mijn nichtje (dochter van mijn zus) die a.s. vrijdag 1 wordt.
<<

Anoniem291

Bericht 19 Mrt 2018 12:51

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag: Het is mijn vrije dag vandaag, maar zoon is ziek dus we doen erg weinig. Vanavond naar Pilates
Dinsdag: Werken van 8:45 tot 18:00 en s avonds nog telefonisch overleg met collega
Woensdag: Vrij, hopelijk is mijn zoontje opgeknapt en kunnen we weer even lekker naar buiten
Donderdag: Werken van 9:00 tot 18:00 daarna bij mijn ouders eten
Vrijdag: Werken van 9:00 tot 19:00
Zaterdag: 1ste verjaardag dochtertje van vrienden en s avonds uit eten met een vriendin. Tussendoor nog even boodschappen doen enzo
Zondag: Nog geen plannen.
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4823

Geregistreerd: 22 Nov 2013 08:57

Bericht 19 Mrt 2018 14:47

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Spannend Ava! Zag op IG dat je wel smakelijke dingen aan het doen was in je vrije tijd :)
Spannend Kajaka, hopelijk kan de koop snel definitief gemaakt worden!

Mijn week ziet er als volgt uit:
Maandag / Dagje met de kindjes. Vanmiddag komen mijn ouders even op de thee. Mijn man is voor zijn werk naar Parijs, dus ben tot woensdag 'alleen' met de kindjes.
Vanavond na haar werk komt mijn zusje, die blijft logeren.

Dinsdag / Lekker een dagje met de kindjes en mijn zusje. Bij lekker weer gaan we lekker veel naar buiten denk ik.

Woensdag / Werken! En 's avonds komt er een vriendinnetje op bezoek. Man komt rond 20 30u weer met de trein op Schiphol aan.

Donderdag / In de ochtend werken, 's middags een cursus en 's avonds vergaderen.

Vrijdag / Werken

Weekend / We brengen de kindjes naar mijn schoonouders voor een nachtje logeren.
Wij gaan denk ik lekker de stad in om te borrelen en een hapje te eten. Zondagochtend lekker relaxt wakker worden en 's middags worden de kindjes weer thuisgebracht.
<<

Geel

Bericht 19 Mrt 2018 15:41

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag: werken, overdag op redactie, 's avonds interviews uittikken ivm deadline deze week
Dinsdag: thuis met M., 's middags naar een vriendin, 's avonds bootcamp
Woensdag: thuis, zodra ik alleen ben interviews uittikken
Donderdag: werken, artikel in elkaar draaien tot 's avonds laat
Vrijdag: op bezoek bij mijn zieke tante, 's avonds feestje van vriendin
Zaterdag: overdag iets in huis doen/puinruimen/oid, 's avonds verjaardag oom + neef.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9419

Geregistreerd: 25 Nov 2015 16:30

Bericht 19 Mrt 2018 15:47

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag: thuis, F. is vanmorgen naar de psz. geweest en is nu lekker aan het spelen. Ik heb de papieren voor de belastingdienst naar de boekhouder gedaan. Vanavond misschien sporten.
Dinsdag: werken, we hebben rapportvergaderingen dus gaat een laaaaange dag worden.
Woensdag: fair voor het goede doel op mijn werk.
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en 's middags met mijn moeder en dochter naar Den Bosch. 's Avonds is hier lampionnenoptocht, als het niet regent lopen we mee met F.
Zaterdag: hebben we 's avonds een verjaardag.
⁠♡♡♡
<<

Anoniem298

Bericht 19 Mrt 2018 15:47

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Vandaag ben ik naar de sportschool geweest, straks ga ik nog even naar opa, misschien nog voor de laatste keer bij oma kijken.
Dinsdag: uitvaart van oma, ik heb een gedicht geschreven, ben benieuwd of het goed gaat met voordragen
Woensdag: therapie
Donderdag: sporten en naar de psycholoog
Vrijdag: naar de jobcoach ihkv re-integratie, misschien sporten
Zaterdag: naar de sportschool om te boksen, 's middags naar een verjaardag
Zondag: nog geen plannen
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 19 Mrt 2018 18:06

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Vandaag: vrije dag, vanmorgen nieuwe paspoort aangevraagd, naar de tandarts geweest (stond binnen 5 min weer buiten!), daarna lekker naar het dorp gewandeld met vriend en de hond, lekker geluncht, nu wat op de iPad, straks nog koken!
Morgen: vrije dag, nog niet echt plannen, even langs bij een collega die geopereerd is, en ik wil iets bakken.
Woensdag en donderdag: werken en verder geen plannen.
Vrijdag: vrije dag, overdag nog niet echt plannen, in de avond borrelen met vrienden. Waar we ook een lang weekend mee naar Spanje gaan. We moeten nog wat dingen regelen, huurauto, vervoer naar vliegveld etc, kunnen we meteen doen.
Zaterdag: werken van 10 tot 18 uur, in de avond gaan we lekker uit eten met broer en schoonzus.
Zondag: werken, verder geen plannen.
<<

Frankie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 13 Jul 2016 17:13

Bericht 19 Mrt 2018 18:25

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag: Aan mijn onderzoek gewerkt en naar mijn stage geweest voor een tussentijdse evaluatie
Dinsdag: Stage
Woensdag: Ander verslag afronden en hopelijk inleveren. Dat staat wel echt op mijn planning.
Donderdag: Stage
Vrijdag: 's Ochtends naar een financieel adviseur voor de aangifte. Daarna naar Utrecht om een bank te shoppen en 's avonds lekker eten in H.arderwijk. Dat laatste vind ik zo leuk, een gewonnen dineetje! Daar ook slapen in een hotel.
Zaterdag: Gaan we naar een sanitairwinkel en naar de Loods 5 in Amersfoort.
Zondag: Relaxen
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 19 Mrt 2018 18:38

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Vandaag: Kraamvisite, chiropractor
Morgen: Nacontrole gynaecoloog
Woensdag: Nog geen plannen
Donderdag: Chiropractor
Vrijdag: Nog geen plannen
Zaterdag: Uit eten met N., beste vriendin + man
Zondag: Verjaardag van vriend van oma
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 19 Mrt 2018 19:36

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag - werken en vanavond nog geen plannen, misschien even een rondje wandelen en verder lekker op de bank hangen
Dinsdag - naar ballet en 's middags hebben we de 20 weken echo, ik denk dat ik in de tussentijd niet naar huis ga maar lekker ga lunchen in de stad en even wat winkels in. 's Avonds misschien even bij mijn ouders op bezoek, maar wie weet blijven we ook wel lekker thuis
Woensdag - ik werk thuis, verder hoop ik op mooi weer want dan ga ik lekker een stukje wandelen, naar de stembus ofzo :smile: , 's avonds naar ballet
Donderdag - ik werk weer thuis, maar eigenlijk hoop ik dat ik het meeste al af heb, dan ga ik lekker wat relaxt wat dingen doen in huis, 's avonds wat drinken in de stad met de mensen van mijn cursus Italiaans
Vrijdag - boodschappen doen en het huishouden en verder nog geen plannen
Zaterdag - 's middags naar een verjaardag en 's avonds uit eten met mijn man, zijn broer en de vriend van zijn broer, zij nemen ons mee uit eten, was nog een verjaardagscadeau voor mij
Zondag - gaan we kijken bij een hardloopevenement hier in de stad, verder nog geen plannen
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 19 Mrt 2018 20:48

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag: vrij. Ik had geen speciale plannen vandaag.
Dinsdag: werken 7u30-17u30
Woensdag: vrij. Zoon gaat zwemmen met school dus ga ik helpen. Daarna mijn nichtje van school halen, die blijft hier spelen. Late middag hebben ze allebei zwemles. En 's avonds ga ik nog even naar school om alle paaseieren te helpen inpakken voor de kinderen.
Donderdag: vrij. Huis poetsen en verder nog geen plannen
Vrijdag: werken 7u30-17u. 'S avonds naar vrienden.
Zaterdag: mijn man heeft een mannendag met vrienden. Ik ben alleen met de kinderen en spreek denk ik nog wat af met mijn vriendinnen zodat de kinderen samen kunnen spelen en wij wat kunnen bijkletsen.
Zondag: mijn oma is jarig en geeft dan een groot feest. Dus daar zijn we de hele middag/avond.
2012 & 2016
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 19 Mrt 2018 21:37

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag; werken
Dinsdag; lekker dagje niks, boodschappen worden bezorgd & wasmachine monteur komt.
Woensdag; werken
Donderdag; consultatiebureau
Vrijdag; werken
Zaterdag; werken
Zondag; verjaardag opa
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem245

Bericht 22 Mrt 2018 08:16

Re: Een nieuwe week! (week 12)

Maandag heb ik gewerkt en 's avonds repetitie gegeven.
Dinsdag ook gewerkt, boodschappen gedaan en met zoon naar muziekles geweest.
Gisteren gewerkt. gekookt voor mijn ouders en met de stoomreiniger van alles schoongemaakt, gegeten met mijn ouders en mijn zoon werd ineens ziek dus die heb ik nog vertroeteld.
vandaag werken, even lesgeven en normaal heeft zoon sporten maar dat wordt hem niet vandaag, dus verder thuis beetje relaxen.
Vrijdag, werken, en in de avond repetitie geven.
Zaterdag overdag beetje rustig aan, huishouden etc en in de avond Galaconcert met mijn jeugdorkest,
Zondag eerst repeteren, dan eten met de vereniging en in de middag geven we een concert.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers