Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

<<

Anoniem250

Bericht 20 Mrt 2018 11:06

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

Elliot schreef:
HollyGolightly schreef:Je geeft een antwoord op mijn vraag. Ze willen een andere doelgroep aanspreken. De VVD-ers die ik ken, vallen meer in de categorie chic en liberaal. Ik vraag me af of de VVD met de koers die ze nu varen die leden, en stemmers zoals Marin, kwijtraken. Want kunnen zij zich dan nog wel vinden in de partij?

Tegen wie heb je het nu HGL? Mijn reactie was in ieder geval niet als antwoord op jouw vraag bedoeld.


Ik reageerde op Caulfield.
<<

Anoniem229

Bericht 20 Mrt 2018 11:41

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

@ Caro: maar het lijkt me niet handig dat er zoveel misverstanden over ontstaan. (Als reactie op dat reclame zo werkt).
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Mrt 2018 11:49

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

Is het ook niet. Ik doe ook alleen maar aannames he, ik ben niet de maker van die reclame ;-). Maar het is wel een utopie dat je altijd één boodschap op één manier bij álle ontvangers kan laten overkomen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 20 Mrt 2018 11:50

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

En hee.. for all we know is dit wel wat ze beogen. Commotie veroorzaken en op die manier middenin het dialoog staan.
<<

Anoniem229

Bericht 20 Mrt 2018 12:46

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

Zodat je precies weet wat je niet moet stemmen.

Nee hoor, da's persoonlijk.

Wij hebben geen verkiezingen. Dat scheelt alweer.
<<

Anoniem246

Bericht 21 Mrt 2018 16:58

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

De hufters zijn in deze bijstandgerechtigden die niet willen werken. Niet degene die niet kunnen werken, maar dus degenen die op geen enkele wijze willen werken. Het gaat dus niet om alle niet werkenden, niet om de moeders die wel naar voorleesochtenden gaan bijvoorbeeld, maar om de mensen die geld plukken van de overheid en op geen enkele wijze willen bijdragen aan de maatschappij. (Bron: Chatgesprek VVD)
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15401

Geregistreerd: 20 Feb 2014 11:58

Bericht 21 Mrt 2018 19:29

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

Heb jij het aan de VVD gevraagd in een chatgesprek RS? Of kun je dit ergens lezen? Ik ben wel benieuwd naar de rest van het gesprek namelijk, ik moet een beetje huilen als hiermee inderdaad bevestigd wordt dat ze dus wel de tegenstelling bedoelen. En ook als de VVD letterlijk dingen zegt als 'mensen die geld plukken van de overheid'.

♥♥
<<

Harrison

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4516

Geregistreerd: 11 Jan 2018 10:25

Bericht 21 Mrt 2018 19:48

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

Ik kan me dat bijna niet voorstellen, dat ze het letterlijk zo gezegd hebben. Maar wie weet.
<<

Anoniem246

Bericht 21 Mrt 2018 22:37

Re: VVD: Als je niet werkt, ben je een hufter

Het is iets wat ik letterlijk heb gezegd. Dit is het letterlijke antwoord van de VVD: Hoi RS, bedankt voor je stem. Ik begrijp dat dit niet fijn is om te lezen. Op die manier hebben wij dit niet bedoeld. Wij vinden het belangrijk dat iedereen zijn steentje probeert bij te dragen. Zo te horen doet jouw man wat hij kan, dat vinden wij juist geweldig! Wat wij wel asociaal vinden zijn de mensen die in de bijstand zitten, omdat ze gewoonweg niet willen werken. Zij kunnen wel, maar vinden het makkelijker om een uitkering te ontvangen en geen bijdrage aan de maatschappij te leveren. Dat zijn voor ons de hufters. Jouw man valt daar niet onder, laat dat duidelijk zijn. ^
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers