Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Huisdieren

<<

Anoniem2

Bericht 31 Aug 2013 22:22

Huisdieren

Wij hebben vandaag onze huisdieren familie uitgebreid. We kregen via via een bericht over 2 maine coons (raskatten). Die werden verwaarloosd in de zin van, weinig aandacht en nog wat dingen.

Wij hebben ze in ons huisje geadopteerd. Met de hond gaat het goed, morgen onze andere katten voorstellen!
<<

Anoniem33

Bericht 31 Aug 2013 22:55

Re: Huisdieren

Huh, jullie hadden een tijd terug toch juist katten weg gedaan?!
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 31 Aug 2013 23:30

Re: Huisdieren

Ow wow Maine Coons: love them! Zulke lieve katten. wij hebben er hier ook één lopen: een rode, echt een schatje!
Heb je foto's? Ik ben namelijk wel nieuwsgierig ;) Ook fijn dat het goed gaat met de hond.
Afbeelding
<<

Anoniem2

Bericht 01 Sep 2013 09:59

Re: Huisdieren

Pien, we hadden er 4, waarvan 2 weggedaan inderdaad. En nu hebben we er 2 bij, wie weet blijven ze hier wel, of niet, maar heb ze immers gered van verdere verwaarlozing, en dat ging mij voor.
Tot nu toe gaat het erg goed met zijn allen, Y. heeft ze nog niet gezien die is nog uit logeren bij opa en oma!

Edit: Afbeelding
<<

Anoniem273

Bericht 01 Sep 2013 11:18

Re: Huisdieren

Fijn dat je ze gered hebt.
Waarom had je de vorige katten weg gedaan dan?
<<

anoniem39

Bericht 01 Sep 2013 13:51

Re: Huisdieren

Prachtige beesten!
Hoe gaat het met ze?
<<

Dharma

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 26

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:29

Bericht 01 Sep 2013 14:55

Re: Huisdieren

mooie katten, wat zonde dat ze zo verwaarloosd zijn!
<<

Anoniem2

Bericht 01 Sep 2013 19:52

Re: Huisdieren

De 2 die we weg hebben gedaan sproeiden ondanks de castratie alles onder. Die vonden de gezinsuitbreiding toen echt niet leuk. Dit was na de 1e. De vrouw waar ze woonden was 24/7 weg en soms dagen en dan pas kregen ze weer eten en drinken. Zo kan ik nog wel even door gaan.

Na wat gemopper onderling gaat het goed!
<<

Moira

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 314

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:25

Bericht 01 Sep 2013 20:45

Re: Huisdieren

Fijn dat je ze hebt gered. Ik had het zelf niet aangedurfd/gewild. Katten bij elkaar introduceren voor een tijdelijke situatie en het risico op ziektes die ongemerkt meeverhuisd zijn. Ik hoop dat ze snel een leuk baasje krijgen! Zal vast wel, ze zien er mooi uit :) .
<<

Anoniem2

Bericht 02 Sep 2013 18:05

Re: Huisdieren

Tot op heden gaat het nog best goed ook met onze eigen katten. Al betrapte ik onze kater vanmiddag op sproeien terwijl hij gecastreerd is! :evil:
Gelukkig was het in zijn eigen kattenverblijf buiten en (nog) niet binnen.
<<

Anoniem273

Bericht 02 Sep 2013 18:10

Re: Huisdieren

Heb je al valeriaan geprobeerd? Een druppeltje op een speeltje of washandje bij de sproeiende kater. Of een Feliway stekker, al duurt het wel een poosje voor die gaat werken.
<<

Anoniem2

Bericht 05 Sep 2013 19:45

Re: Huisdieren

Tot op heden nog niet echt wat gevonden....maar kan het altijd met valeriaan proberen, maar doe je dat op de besproeide plek?
Eerder deed ik het op de krabpaal voor ze :lol:
<<

Anoniem273

Bericht 05 Sep 2013 19:59

Re: Huisdieren

Valeriaan doe ik om de boel hier weer rustig te krijgen, bijvoorbeeld met vuurwerk enzo. Of als onze poes weer eens gestrest is en steeds gromt naar onze jongste kater. Dan doe ik een druppel op een speeltje en dat werkt heel erg goed! Ze worden er alledrie erg speels van en dan vergeten ze hun angst :)
<<

M-G

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1158

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:39

Bericht 15 Sep 2013 01:56

Re: Huisdieren

Wow die linker vind ik echt mooi! Valeriaan helpt hier ook om ze rustig te krijgen met vuurwerk, in het verleden heb ik valeriaan gebruikt om ze de "speelplaatsen" aan te leren (lees niet aan mijn bank te krabben of andere eigendommen) en om ze te leren waar en wat de kattenbak is.
Afbeelding
<<

Anoniem2

Bericht 15 Sep 2013 07:36

Re: Huisdieren

Doe linker, Senna, is net een kleine haha !

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers