Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Schaatsen

<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1691

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 04 Mrt 2018 19:23

Re: Schaatsen

Mien schreef:Inderdaad, Lexi.
Ik wilde er eigenlijk niet zoveel over zeggen maar het maakt me best een beetje boos. Wij weten sinds kort waarom het voor onze zoon allemaal niet zo vanzelfsprekend is. En hij heeft het er zelf al moeilijk genoeg mee.


Ja snap ik. Ik word ook geïrriteerd van zulke opmerkingen. Mijn zoon heeft 3 jaar fysiotherapie gehad om te leren springen en kan nu ook wel "rennen" maar helemaal zoals andere kinderen zal het nooit worden. Schaatsen zou hij best willen maar zal hij ook nooit leren.
2010 2012
<<

Anoniem336

Bericht 04 Mrt 2018 19:29

Re: Schaatsen

Mijn oudste heeft laatst geschaatst, en het was net een pasgeboren giraffe die stond te glibberen op de benen.

Wat een kortzichtige opmerking zeg.
<<

Anoniem236

Bericht 04 Mrt 2018 19:37

Re: Schaatsen

Probeer het niet aan te trekken. Natuurlijk hoort het niet bij de opvoeding. Waarom schaatsen wel en freerunnen niet?
Als je als ouder zijnde mee opgegroeid bent en het leuk vindt en je hebt geen ‘onhandige’ kinderen, dan groeien je eigen kinderen er ook mee op. Maar dat is toch niet zo logisch als springen en rennen.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 04 Mrt 2018 19:50

Re: Schaatsen

Ik vind het ook niet bij de opvoeding horen. Skiën niet en schaatsen ook niet. Het zijn dingen die je voor je lol kan doen, niks meer, niks minder.

Mijn dochter kan ook niet goed schaatsen. Misschien leert ze het nog wel, misschien leert ze het nooit echt goed. So what.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 04 Mrt 2018 19:53

Re: Schaatsen

Ik schaats zelf niet en daarom mijn kinderen ook niet. Ik vind natuurijs echt doodeng door spookverhalen van erdoorheen zakken en geen uitweg meer vinden en blijf er daarom uit de buurt.

Een ijsbaan zou ik opzich nog wel met ze heen gaan, maar hutjemutje met z'n allen vind ik ook niet zo leuk.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem280

Bericht 04 Mrt 2018 22:25

Re: Schaatsen

Op de ijsbaan voel ik mij ook vele malen veiliger dan op echt natuurijs.
En nee, ik vind ook niet dat het bij de opvoeding hoort.
Het is iets wat je voor de leuk moet doen.
Als je er niet van houdt, zul je het je kinderen ook niet snel leren.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 04 Mrt 2018 22:58

Re: Schaatsen

Het was niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen. Ik snap dat er kinderen zijn voor wie dit niet vanzelfsprekend is. Excuses hiervoor.

Ik zei ook dat IK het bij mijn opvoeding vind horen (mocht mijn kind hier fysiek toe in staat zijn). Misschien vind een ander freerunnen weer bij de opvoeding horen.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Kira