Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hallo Maart!

<<

Anoniem250

Bericht 01 Mrt 2018 13:24

Re: Hallo Maart!

Veel verjaardagen hebben jullie. Ik ben ook jarig in maart. Ik word 35. Joehoe of boehoe. Ik weet het nog niet. Ik ga op mijn verjaardag lunchen en winkelen met mijn moeder. Dus daar kijk ik naar uit. Vorig jaar vierde ik mijn verjaardag in de tuin. Met wijn en veel lekker eten. Ik hoop dit jaar net zo. Mijn vader wordt 65 en geeft een groot feest. Ik heb een drukke werkmaand met een paar bijeenkomsten in de avond. En ik hoop dat er in maart een plan komt voor de tuin en eind maart of begin april de tuin wordt aangelegd. De lente mag snel komen, want ik heb echt last van een gigantische winterdip.
<<

Anoniem278

Bericht 01 Mrt 2018 15:03

Re: Hallo Maart!

Hartelijk gefeliciteerd Viva met je verjaardag!
<<

Anoniem298

Bericht 01 Mrt 2018 17:02

Re: Hallo Maart!

Gefeliciteerd met je verjaardag, Viva!

Ik dacht dat ik het niet zo druk had deze maand, maar de weekenden zitten bijna allemaal bomvol.
3 maart - etentje ivm verjaardag schoonoma
4 maart - verjaardag vriendin en haar zoontje

10 maart - vet leuke high tea
11 maart - CPC Loop, ik ga kijken naar man (halve marathon) en kind (Ernst en Bobbie kinderloop) en Oreo (5 km) + vriend (halve marathon) + kind (Ernst en Bobbie kinderloop)
13 maart - naar de kapper
17 t/m 19 maart - weekendje weg met mijn ouders (man en kinderen gaan ook mee)

24 maart - verjaardag zoontje vriendin
<<

Anoniem284

Bericht 01 Mrt 2018 17:35

Re: Hallo Maart!

Maart, derde maand van het jaar alweer. Ik ga deze maand naar Schotland en ons huis verkoopklaar maken zodat ie begin april in de verkoop kan. Verder nog wat dingen rondom het nieuwe huis regelen deze maand.
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 01 Mrt 2018 17:39

Re: Hallo Maart!

Op dit moment staat er wat kraamvisite en forumkraamvisites in de agenda. Verder nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2887

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:44

Bericht 01 Mrt 2018 17:41

Re: Hallo Maart!

Ik ga deze maand naar de meeting in Utrecht en naar concerten van Anne-Marie en Bløf! Verder gewoon het vrij drukke, maar ook leuke dagelijks leven. :)
<<

Anoniem243

Bericht 01 Mrt 2018 20:53

Re: Hallo Maart!

Ik mag toch hopen ergens deze maand te gaan bevallen :P Verder een compleet lege agenda gehouden maar man ik hoop dat het gauw lente wordt!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12143

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 01 Mrt 2018 21:29

Re: Hallo Maart!

ik heb niet veel dingen deze maand. Ja eind van de maand verjaardag schoonzus zo geen zin in

zaterdag shop, pizza , wie is de mol avond met man en een vriendin gezellig
11 maart met mijn moeder naar een beurs
Afbeelding
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3493

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 01 Mrt 2018 21:41

Re: Hallo Maart!

Cotton schreef:Jeetje Pippa nu alweer. Succes!



Ja en dan heb ik nog 3,5 week vakantie genomen, anders had ik al moeten werken haha.. jij gewoon al uitgerekend!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 01 Mrt 2018 21:42

Re: Hallo Maart!

Ja jeetje het is gewoon alweer maart. Een jaar geleden was ik bijna uitgerekende en zondag vieren we alweer onze dochter haar eerste verjaardag.

Verder staat er deze maand op de planning:
- uiteten met vier vriendinnen
- een avond met twee vriendinnen naar de sauna
- meeting met de lente mama's 2017
- uiteten met mijn man en twee bevrienden stellen
- uiteten met mijn man en zus/zwager en de kinderen

Vooral veel etentjes deze maand op de planning.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

SophieZMY

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2368

Geregistreerd: 23 Mrt 2014 09:52

Bericht 01 Mrt 2018 22:28

Re: Hallo Maart!

Jaa ik heb zin in maart!
Vorig jaar zaten we in maart in t-shirt in de tuin, laat het mooie weer maar komen hoor!

Niet heel veel bijzonders op de planning, maar toch wel een aantal leuke dingen :)
Knetterdruk op werk, dus daar gaat veel energie naar toe, maar is ook erg leuk. Paar etentjes en dagjes uit met vrienden. Ik ga de vriendin van m’n broertje voor t eerst ontmoeten (zij woont in het buitenland, ben zo benieuwd!). Ook nog een reunie met m’n hypnobirthing clubje van 2,5 jaar geleden. En eind maart gaan we met mijn hele familie een lang weekend naar Florence, Jeej!
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 02 Mrt 2018 10:24

Re: Hallo Maart!

Alweer maart! De tijd gaat snel.
Ik heb al best weer wat leuke dingen gepland staan, maar niet propvol gepland. Wel lekker dus!
Straks ga ik met mijn man naar het WK baanwielrennen. En we hebben daar in de omgeving een B&B geboekt, dus lekker even een nachtje weg. Morgen lekker rustig aan opstaan en (hopelijk) lekker ontbijten. In de middag naar een miniconcert (instore) in de cd winkel.
Volgende week donderdag een feestje van mijn werk, inclusief diner. Wordt vast gezellig!
Volgende week vrijdag naar Eindhoven voor een concert, en daarvoor even de stad in en een hapje eten.
De 24e naar de verjaardag van een vriendin, en dan 's avonds uit eten met de broer van mijn man en zijn vriend. Zij trakteren, dat was nog een cadeautje voor mijn verjaardag.
En de 31e ga ik met twee vriendinnen tapas eten, was ook nog een verjaardagscadeau.
Leuke dingen dus, en er zal vast nog wel een en ander bijkomen!
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 02 Mrt 2018 10:32

Re: Hallo Maart!

Komend weekend gaan we een nachtje naar Ameland met vrienden, de mannen fietsen zondag een mtb tocht. De 24e organiseer ik een surprise high wine/tea party voor een jarige vriendin en verder veel werken deze maand ivm vakantie van collega.
Verder hoop ik inderdaad ook op lekker lente weer, ik ben nu wel klaar met de kou en wil gewoon weer lekker actief buiten zijn.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 02 Mrt 2018 10:43

Re: Hallo Maart!

Maart gaat mij hopelijk lente brengen! En sowieso verlof, over tweeënhalve week! En verder de verjaardag van mijn man en twee etentjes met verschillende vriendinnengroepjes.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem304

Bericht 02 Mrt 2018 10:49

Re: Hallo Maart!

Pippa schreef:
Cotton schreef:Jeetje Pippa nu alweer. Succes!



Ja en dan heb ik nog 3,5 week vakantie genomen, anders had ik al moeten werken haha.. jij gewoon al uitgerekend!

Ohnee haha, dan gaat het wel erg snel anders ja.
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2018 11:03

Re: Hallo Maart!

Marin, Nou idd dat het gure weer hopelijk gauw weg gaat ben het zo ontzettend zat! Maart betekend voor mij dat het lente wordt en dat betekend weer dat daarna de zomer komt. :banaan:
Ik houd van de warmte!
<<

Anoniem282

Bericht 02 Mrt 2018 12:43

Re: Hallo Maart!

Het idee dat het alweer maart is en de lente kan beginnen, word ik wel blij van!

De eerste twee weken van maart staan in het teken van ziekenhuisonderzoeken, diagnose en deadlines op werk. Wel fijn dat ik het juist nu druk heb met werken, want dat is voor mij wel goede afleiding.
Half maart neem ik m'n zus mee uit eten ter ere van haar aankomstdatum in NL. Ik heb verder nog wat afspraken met vrienden, maar hoop vooral dat het lekker(der) weer wordt en er misschien al een eerste terrasje in gaat zitten!
<<

Zero

Bericht 02 Mrt 2018 14:35

Re: Hallo Maart!

Ik ga naar Japan.



Kan niet wachten :cheering:
<<

caribbeanlover

Bericht 02 Mrt 2018 14:39

Re: Hallo Maart!

Guattari schreef:Het idee dat het alweer maart is en de lente kan beginnen, word ik wel blij van!

De eerste twee weken van maart staan in het teken van ziekenhuisonderzoeken, diagnose en deadlines op werk. Wel fijn dat ik het juist nu druk heb met werken, want dat is voor mij wel goede afleiding.
Half maart neem ik m'n zus mee uit eten ter ere van haar aankomstdatum in NL. Ik heb verder nog wat afspraken met vrienden, maar hoop vooral dat het lekker(der) weer wordt en er misschien al een eerste terrasje in gaat zitten!


Hoe gaat het nu met je? Heb jij ook zo'n last van de kou? Misschien voelt het voor ons wat kouder/erger aan he. Wat lief dat je dat doet voor je zus. Weet je al waar je heen gaat? Ik krijg altijd een kaart van mijn ouders en een klein geldbedrag.


https://www.restaurantweek.nl/lang/nl/cities/overview

Misschien kan je hier wat leuks vinden?
<<

Anoniem282

Bericht 02 Mrt 2018 18:07

Re: Hallo Maart!

caribbeanlover schreef:
Guattari schreef:Het idee dat het alweer maart is en de lente kan beginnen, word ik wel blij van!

De eerste twee weken van maart staan in het teken van ziekenhuisonderzoeken, diagnose en deadlines op werk. Wel fijn dat ik het juist nu druk heb met werken, want dat is voor mij wel goede afleiding.
Half maart neem ik m'n zus mee uit eten ter ere van haar aankomstdatum in NL. Ik heb verder nog wat afspraken met vrienden, maar hoop vooral dat het lekker(der) weer wordt en er misschien al een eerste terrasje in gaat zitten!


Hoe gaat het nu met je? Heb jij ook zo'n last van de kou? Misschien voelt het voor ons wat kouder/erger aan he. Wat lief dat je dat doet voor je zus. Weet je al waar je heen gaat? Ik krijg altijd een kaart van mijn ouders en een klein geldbedrag.


https://www.restaurantweek.nl/lang/nl/cities/overview

Misschien kan je hier wat leuks vinden?


Lief dat je het vraagt, thanks! Vond het reizen met het OV deze week niet bepaald een pretje, want er waren veel vertragingen en dan was het wel heel koud om buiten te wachten. Gisteren vond ik gevoelsmatig het vervelendst, maar gelukkig de laatste dag! Ik weet nog niet waar we naartoe gaan als ik m'n zus meeneem. Zij gaat in die week verhuizen en ik zit nog met deadlines, dus even kijken hoe alles loopt. Het wordt iig ergens in A'dam. :) En ga zeker je link nog bekijken, thanks!

Leuk dat er door jouw ouders ook wordt stilgestaan bij je aankomstdag! Hebben wij ook altijd gedaan en doen dat nog steeds. :)

Hopelijk ben jij niet meer ziek en gaat het naar omstandigheden zo goed mogelijk met je mams.
<<

Anoniem245

Bericht 02 Mrt 2018 18:29

Re: Hallo Maart!

Het is al Maart.

Deze maand heb ik het druk, morgen een optreden.
Woensdag etentje met een vriendin. Verder veel repetities voor concerten eind Maart begin April.
Verder hoop ik ook op mooier weer dan kan ik aan mijn tuin beginnen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron