Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Speelgoed opbergen

<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 25 Feb 2018 19:19

Re: Speelgoed opbergen

Wij hebben dit ‘probleem’ ook. Aaaalle treinen en treinbanen Incl accesoires, alle Duplo, alle toettoet, alle keukenspullen etc etc in 1 grote bak. Superirritant. Aan de andere kant heb ik ook weer niet echt de illusie dat als we verschillende bakken zouden hebben, het wél netjes gesorteerd zou zijn :laughcry:
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 25 Feb 2018 20:08

Re: Speelgoed opbergen

Ik heb drie Stuva's van Ikea naast elkaar met een houten plaat erop. In één van de Stuva's zit alle Duplo (die bak zit ook echt helemaal vol, kind heeft zoveel Duplo. De andere twee zitten nu nog vol met mijn eigen troep, haha. Daarnaast heb ik deze zak van Kwantum:
Afbeelding
Daar zitten allerlei losse dingen in, auto's bijvoorbeeld en wat knuffels en blokken.

Voor puzzels en boekjes heb ik deze kist staan:
Afbeelding

D. gaat binnenkort verhuizen naar een grotere kamer, dan komt de speelgoedkist op zijn eigen kamertje te staan en waarschijnlijk de wasbeerzak ook. Ik ruim dan beneden nog een Stuva leeg voor wat extra speelgoed.

Ik ben heel neurotisch met speelgoed, ik vind dat het netjes opgeborgen moet worden en wil ook altijd dingen bij elkaar hebben. Dus alle Duplo in de Stuva, alle auto's en blokken in de zak en alle boekjes en puzzels in de kist. Mijn man let daar wat minder op, speelgoed is speelgoed dus dat kan op één van de drie opruimplekken vindt hij.
Ik ga het binnenkort weer eens uitzoeken want er zitten nu ook weer veel dingen tussen waar D. helemaal niet meer mee speelt. Dan kan ik gelijk alles weer sorteren.

♥♥
<<

Anoniem253

Bericht 26 Feb 2018 07:07

Re: Speelgoed opbergen

Oo die mand is leuk! Ga je dan straks steeds speelgoed wisselen?
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 26 Feb 2018 19:13

Re: Speelgoed opbergen

Ja ik denk het wel, dat ik dan eens in de twee weken ofzo wat speelgoed van boven naar beneden haal en vice versa.

♥♥
<<

Anoniem253

Bericht 27 Feb 2018 19:31

Re: Speelgoed opbergen

Ja dat is wel slim idd, ik denk dat ik dat ook ga doen. Zou niet weten waar ik het anders moet laten haha.
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers