Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iphone 8Plus, iemand?

<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Feb 2018 12:58

Iphone 8Plus, iemand?

Sorry als dit verkeerd staat.

Ik mag mijn abonnement verlengen, en nu twijfel ik heel erg tussen de Iphone 8 en de 8plus.
Ik heb gehoord/gezien dat de camera van de 8plus zo goed is.
Iemand ervaring met de 8plus? En zo ja, hoe is die?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 26 Feb 2018 13:45

Re: Iphone 8Plus, iemand?

Ik heb de 8 plus en ben er enorm blij mee!!
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Zero

Bericht 26 Feb 2018 14:01

Re: Iphone 8Plus, iemand?

Ik heb de iPhone X, vergelijkbare camera. Ik ben er tevreden mee. Het is zeker een verbetering op wat ik had (iPhone 6s) en wilde vanwege de camera dus ook naar een 8 plus. Ik vond hem alleen zo groot en toen mijn ouders mijn oude toestel over wilde kopen heb ik net de X kunnen doen. Duur kreng dat het is - had hem anders nooit kunnen betalen.

Kwaliteit is een stuk beter moet ik zeggen, maar nog steeds niet de beste in de markt. Maar ik stap niet van IOS af vanwege een camera...
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 26 Feb 2018 14:15

Re: Iphone 8Plus, iemand?

Ik had hiervoor de 6s dus het was al snel een stuk beter haha! Ik ben tevreden, maar weet dat er toestellen zijn die een betere kwaliteit hebben, maar deze maakt goede foto’s :)
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Anoniem248

Bericht 26 Feb 2018 14:38

Re: Iphone 8Plus, iemand?

Ik heb de 8plus maar nog niet officieel in gebruik. Ik ben er tot nu toe heel erg blij mee, ik twijfel alleen of ik hij in de praktijk straks niet heel onhandig blijkt ivm de grootte. Maar de camera maakt een hoop goed, daar heb ik ‘m ook voor genomen :love:
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10389

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 26 Feb 2018 15:00

Re: Iphone 8Plus, iemand?

Zero schreef:Ik heb de iPhone X, vergelijkbare camera. Ik ben er tevreden mee. Het is zeker een verbetering op wat ik had (iPhone 6s) en wilde vanwege de camera dus ook naar een 8 plus. Ik vond hem alleen zo groot en toen mijn ouders mijn oude toestel over wilde kopen heb ik net de X kunnen doen. Duur kreng dat het is - had hem anders nooit kunnen betalen.

Kwaliteit is een stuk beter moet ik zeggen, maar nog steeds niet de beste in de markt. Maar ik stap niet van IOS af vanwege een camera...


Welke is dat volgens jou dan wel?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers