Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:00

Bericht 06 Nov 2013 12:30

Re: Datetopic

Bliss schreef:Toet, heb jij die van jou al bij voetbal gezien?


Jaa en dat was heel leuk! Eerst zaten we nog in de kantine met vrienden maar daarna hebben we 2 uurtjes ofzo met z'n tweeën aan de bar gezeten en dat was erg gezellig! Nog niks gebeurd verder maar ik zie hem zaterdag weer :^^:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2013 14:36

Re: Datetopic

Toet schreef:
Bliss schreef:Toet, heb jij die van jou al bij voetbal gezien?


Jaa en dat was heel leuk! Eerst zaten we nog in de kantine met vrienden maar daarna hebben we 2 uurtjes ofzo met z'n tweeën aan de bar gezeten en dat was erg gezellig! Nog niks gebeurd verder maar ik zie hem zaterdag weer :^^:


:^^: Leuk!

Mijn scharrel komt vanavond dus langs en ik ben uiteraard toch weer zenuwachtig :laughcry:
❤ 7 juni 2018
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Nov 2013 15:59

Re: Datetopic

Hoezo zenuwachtig Bliss? Je hebt toch duidelijk aan hem kenbaar gemaakt dat hij effe langs komt wippen... Ik kan mij wel voorstellen dat je vorige week zenuwachtiger was dan nu.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2013 16:02

Re: Datetopic

Ja ik weet het ook niet, nu ben ik weer zenuwachtig omdat ik denk dat ik vorige week moet overtreffen op de één of andere manier ofzo. Gisteren had ik nog nergens last van, maar gisteravond hebben we nog wat over en weer geappt en nu ben ik toch weer zenuwachtig dus. Vaag. Maar goed, ik weet nu dat dat binnen een paar minuten over is vanavond, dus daar vertrouw ik maar op :)
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 06 Nov 2013 16:36

Re: Datetopic

Ik blijf het hebben van een scharrel toch maar knap vinden. Heb in mijn leven heel wat afgescharreld, maar elke keer weer was ik zenuwachtig. Wie neemt de eerste stap en dan? Gekmakend! Als dit je extra zenuwachtig maakt, dat was dan weer niet de bedoeling. Have fun, Bliss! :thumbup:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2013 16:43

Re: Datetopic

Haha ja erg hè, Nyx. Ik heb in het verleden ook wel scharrels gehad, die kwam ik dan meestal tegen in de stad en dan gingen ze met mij mee naar huis. Met één was t echt stom altijd, we wisten gewoon waar hij voor kwam en wat er ging gebeuren, maar toch zaten we dan om 4:00 eerst nog zo anderhalf uur tv te kijken of wat dan ook, voordat er daadwerkelijk iemand het initiatief nam :laughcry: Pure tijdsverspilling als je het mij vraagt, haha. Met deze scharrel zal dat niet gebeuren in elk geval, daar zijn we het wel over eens geloof ik.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem4

Bericht 06 Nov 2013 16:48

Re: Datetopic

Veel plezier vanavond, Bliss!
Ik heb nog steeds superleuk contact via whatsapp en dinsdag heb ik een date!
<<

Nyx

Bericht 06 Nov 2013 17:10

Re: Datetopic

Haha, ik herken het!

Als mijn vaste scharrel in mijn stamkroeg was dan was het ook zo dat we samen naar huis gingen. Maar tegen elkaar aan het begin van de avond zeggen dat we elkaar aan het eind wel zagen? Nee! En ook al was het iedereen meer dan duidelijk dat we met elkaar naar huis gingen, wij deden net alsof het compleet uit de lucht gegrepen was. En dan kom je thuis en ga je eerst nog kroketten eten en cola drinken en de week doornemen. :laughcry:
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 06 Nov 2013 17:53

Re: Datetopic

En eieren bakken.. haha.. Nee, geintje.. Ik heb geen scharrel ervaringen gehad, maar ik kan mij wel voorstellen dat het even een lastig puntje is qua initiatief nemen tijdens de cola, tv etc... Het is een beetje sex op bestelling lijkt mij. De tv uit zetten en zeggen zullen we maar eens... Of gaat het er toch iets romantischer aan toe voordat de tv wordt uitgezet (bijv. samen tegen aan elkaar aanliggen en tv kijken zoals stellen dat doen)?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2013 18:19

Re: Datetopic

Rogue schreef:Veel plezier vanavond, Bliss!
Ik heb nog steeds superleuk contact via whatsapp en dinsdag heb ik een date!


Leuk! Heb hem ff gecheckt op je FB, volgens mij past ie perfect bij je :D Keep up the good work!

En Fred, nee, van romantiek is weinig sprake met een scharrel. Tenminste, met mijn scharrels. Ik bewaar toch bewust een beetje afstand en dat gaat me de ene keer beter af dan de andere keer. Bij mn huidige scharrel gaat dat vooralsnog prima.
❤ 7 juni 2018
<<

Nyx

Bericht 06 Nov 2013 18:21

Re: Datetopic

Ik weet niet hoe het in het geval van Bliss is, maar mijn vaste scharrel en ik kropen gedurende het praten toch echt wel dicht tegen elkaar aan. Beetje strelen, beetje zoenen en dan hupsakee naar boven.

Klinkt wel als een hele slechte seksfilm. :P
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Nov 2013 22:47

Re: Datetopic

Was weer leuk hoor mensen!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem285

Bericht 07 Nov 2013 00:10

Re: Datetopic

Bliss schreef:Was weer leuk hoor mensen!


:thumbup:
Goed bezig Bliss!

SuperGrover schreef:Jaa Polly! Het is hier inderdaad ineens best druk. Het is inderdaad een goed teken dat we het al zo'n tijd volhouden qua contact en dat het leuk blijft, ook nu we elkaar al ruim 2 maanden niet hebben gezien. We hebben de laatste tijd een aantal heel serieuze gesprekken gehad, wat ik niet echt van ons gewend ben, maar dat is wel heel goed geweest. Nu weten we beter hoe we tegenover elkaar staan, want ook al spreek je af geen relatie te hebben, op een gegeven moment zit je in een situatie waarbij je elkaar enorm leuk vindt en de ander behoorlijk jaloers wordt als je een keer met iemand anders iets doet. Tja, dat klinkt dan toch alsof je in een relatie bent gerold. Dus nou ja, het is serieuzer dan ooit gepland, maar wel erg leuk! :) Hoe gaat het met jouw liefdesleven, Polly? Nog altijd contact met die ene man?


Wat betekent dat precies; jullie hebben nu dus wél een relatie ook al wilden jullie dat allebei niet? Ik ben eigenlijk ook wel super benieuwd naar hem, kun je me niet een foto sturen of zo? :D Ik vind het in ieder geval hartstikke leuk voor je en ik vind het ook leuk om hier herkenbare dingen te lezen (lange afstands"relaties" zijn immers ook mijn ding).

En mijn liefdesleven, tsja, van de ene kant is het niet-bestaand en van de andere kant heb ik het er juist druk mee.

***

Toch nog een lang verhaal voor iemand zonder liefdesleven... :)
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 08 Nov 2013 23:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:18

Bericht 07 Nov 2013 15:22

Re: Datetopic

Oe dat klinkt heel bijzonder Polly Dot! Soms heb je meteen een goed gevoel bij iemand he? Ik zou hem misschien wel eerst nog eens willen zien voordat ik meteen op vakantie zou gaan weer :).
Wat mannelijke contacten/vriendschappen betreft, dat herken ik wel. Ik heb ook weleens gedate om er dan vervolgens een vriendschap aan over te houden.

Ik ga zondag op tweede date met mijn date! :cheering:
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 07 Nov 2013 16:22

Re: Datetopic

Zo Polly, het klinkt alsof je een ontzettend leuke tijd hebt! Het hoeft ook allemaal niet ineens heel serieus te zijn, dit klinkt ongedwongen en eigenlijk gewoon lekker relaxt. Dat laatste verhaal klinkt ook goed! Zie je hem binnen afzienbare tijd nog weer? En je zegt "tijdens de laatste paar dagen van mijn reis", ben je nu in Nederland? Enne, ik zal je even een PM sturen ;)

Nijntje: Leuk! Veel plezier alvast!

Bliss: :^^:
<<

Anoniem285

Bericht 07 Nov 2013 17:09

Re: Datetopic

Nijntje, ja, 'het' is er of 'het' is er niet, daar ben ik van overtuigd. Uiteindelijk word ik ook meestal verliefd op iemand die aanvankelijk helemaal niet mijn type is. En ik zou hem op zich ook wel snel weer willen zien, maar hij woont aan de andere kant van de wereld, dus ik weet niet of dat gaat lukken ;) Veel plezier met je tweede date! :D Ik ben benieuwd!

SuperGrover, je hebt gelijk, zo zie ik het ook precies. Ik weet niet wanneer ik de jongen van het laatste verhaal weer zie, vraag me ook echt af hoe hij over mij denkt. Wijst zich allemaal vanzelf wel. Ik ben nu inderdaad in NL! Tot einde volgende week, denk ik. Ik heb je PM ontvangen, super leuk :)
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 07 Nov 2013 17:31

Re: Datetopic

Aah hoe is het om terug te zijn in Nederland? Ben je hier nog regelmatig? En waar ga je straks weer naar toe?
<<

Anoniem285

Bericht 07 Nov 2013 18:28

Re: Datetopic

Altijd fijn, druk, lekker thuis bij de familie, op bezoek bij vrienden door het hele land, vies weer, lekker eten... :-) ***
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 11 Nov 2013 19:05, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem 53

Bericht 07 Nov 2013 20:20

Re: Datetopic

Leuk Nijntje, veel plezier op je tweede date!

Goed bezig Bliss!

Polly, ik zou best al jij kunnen leven! Volgens mij heb jij alles behalve een saai leven. Ook leuk dat je zoveel leuke mannen tegenkomt en de laatste klinkt ook heel erg leuk. En al een vakantie gepland samen, jeetje :wink: Ben trouwens wel heel erg benieuwd wat voor werk je doet!

Ik zou vanavond bezoek krijgen, maar ben heel de week al ziek (hardnekkige verkoudheid) dat ik niet echt 'in de mood' ben zeg maar, dus hebben we besloten om het uit te stellen. Kan geen kwaad, spanning beetje opbouwen. We zijn geen onbekenden van elkaar, weten wat we van elkaar kunnen verwachten, dus het nog even uitstellen heeft ook wel iets vind ik. De reden is minder natuurlijk..
<<

SuperGrover

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 710

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:33

Bericht 07 Nov 2013 23:19

Re: Datetopic

Dat is best weinig eigenlijk. Mis je Nederland ook als je weg bent? Ooh maar dat klinkt wel heel goed, lekker in de zon!

Auxo: Beterschap! Inderdaad misschien maar beter om het dan even uit te stellen.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 08 Nov 2013 00:23

Re: Datetopic

Nijntje hoe was je date?

Beterschap auxo! Hopelijk snel beter voor een nieuwe date :)

Wat voor werk doe je polly? Ik zou mijn vrienden en familie echt teveel missen als ik ze zo weinig zou zien :redface:


Hier is het een beetje verwarrend... Afgelopen twee dagen begon mijn ex-date uit zichzelf tegen mij te praten op app... heel gezellig verder, foto van hem met zn twee katten erbij... en hij schijnt heel geïnteresseerd te zijn in mijn cijfers (morgen laatste dag toets en tentamenweek) toen zei ik net dat ik ging slapen en dat ie zn katten maar een aai moest geven, krijg ik dit terug:

Als je nog een leuke film weet die je wilt zien, geef maar een seintje... als ik hem ook leuk vind mag je ze zelf aaien :P

Ik snap er zo erg niets meer van. . Haha. . Nu eerst echt slapen :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9736

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 08 Nov 2013 05:24

Re: Datetopic

Hi meiden!!!

Wat een ontwikkelingen allemaal :)

Polly, ik zit heerlijk te genieten in zuid-amerika, maar moest toch na meer dan een week even op het forum kijken haha. En het is inderdaad zo: het is er of het is er niet.

Ik heb het hier de eerste twee dagen gezellig bont gemaakt met een nederlander, maar geen pandapunten kwijt hoor. Hebben nog wel contact, maar een dag later ontmoette ik een jongen dat opzich totaal niet mijn type is, maar wel zo ontzettend klikte. Ik ga hem alleen waarschijnlijk nooit meer zien (dat heb je natuurlijk met die stomme buitenlanders met sexy accent), maar ach. Ben al blij dat er dingen bij mij vrijkwamen die ik al lang opgegeven had. Nu gewoon genieten van het land en laat de mannen lekker links liggen, val immers toch niet op latino´s.

Bliss, lekker bezig!!!
Sg, nice! Jullie zijn gewoon dol op elkaar
Nyx, alarmbellen zijn goed, maar kijk ook of het niet uit onzekerheid of bagage komt.
Bolletje, jammer
Stuiterbal, wat heb jij een relatie! Tell tell
Toet, klinkt super leuk
Carra, ben zo blij voor je!

De rest krijgt vast later wel een update. Ik heb vandaag heel de dag in de bus gezeten, dus bekaf.
<<

Anoniem58

Bericht 08 Nov 2013 07:28

Re: Datetopic

Wat een leuke verhalen weer hier!
Tabbie, veel plezier nog op je reis, misschien neem je een leuke zuid Afrikaan mee ;)

Gister begon m'n "date" ineens uit zichzelf te appen, na een stilte van een paard van, ik was helemaal verrast was er. Jet meer zo mee bezig. En vanavond zie ik hem weer na de kus, dus ben benieuwd hoe dat gaat. Als het goed is neemt ie m'n pakket mee haha!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:15

Bericht 08 Nov 2013 13:04

Re: Datetopic

Hallo allemaal! Ik heb net de laatste pagina's even doorgelezen, er staan echt leuke dingen tussen :D

Ik ben zelf al een flinke tijd vrijgezel en dat heb ik eigenlijk al die tijd gewoon prima gevonden. Ik was er wel even aan toe om geen relatie te hebben. Tot nu toe. Ik heb wel zin om een leuke man te leren kennen ;)
De laatste tijd ben ik een beetje via internet gaan rondkijken wat er is qua datingsites en zo. In het "echte leven" kom ik gewoon echt geen leuke mannen tegen.
Nu heb ik sinds kort de IntoMyLife-app op mijn telefoon (kennen jullie vast wel toch? Is van Paiq). En ik ben nu aan het whatsappen met een leuke man. We hebben foto's van elkaar gezien en kunnen leuk met elkaar praten via de whatsapp.
Maar... Ik zie het niet zo zitten om nog weken en weken met elkaar te gaan whatsappen om er bijvoorbeeld na lange tijd achter te komen dat we elkaar toch niet zo leuk vinden (in het echt kan alles natuurlijk heel anders zijn dan via de whatsapp). Ik weet dat hij ook graag een keer zou afspreken (hij gaf wel wat hints via de whatsapp), maar tot een daadwerkelijke afspraak is het nog niet gekomen. Ik ben een enorme lafbek dus ik durf het niet zelf te vragen, in de angst dat hij 'nee' gaat zeggen. Ik haal me de raarste dingen in het hoofd en ben voor hem aan het invullen hoe hij zou kunnen reageren. Heel dom van me natuurlijk.

Jullie nog tips? ;)
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 08 Nov 2013 14:49

Re: Datetopic

@ Sushi, als hij al hints heeft richting iets afspreken dan zal hij als jij zo'n hint opvangt en jij daar dan op inhaakt door direct te vragen: "Zullen we iets af gaan spreken" niet zo snel nee meer zeggen denk ik. Weken blijven app-en (ik weet precies hoelang je nu al appt met hem) lijkt mij inderdaad dan een beetje overbodig. Succes!
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers