Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Minder foto's maken dan in het begin

<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 06 Nov 2013 14:56

Re: Minder foto's maken dan in het begin

Ja, maar het lijkt me dat niemand allemaal vrijwel identieke foto's gaat afdrukken en dat je altijd een selectie maakt. Volgens mij gaat het er hier meer om dat er van bepaalde periodes geen foto's worden gemaakt, niet dat er 60 per keer worden gemaakt in plaats van 100.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Valerie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 653

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:25

Bericht 06 Nov 2013 15:05

Re: Minder foto's maken dan in het begin

:) Daar heb je gelijk in Susan, wat dat betreft dwaalde ik even af.
Als we dat even buiten beschouwing laten, en het gaat puur om foto's maken zodat je als je terugkijkt, je over een heel jaar een mooi beeld hebt van je kind zijn/haar afgelopen jaar, dan vind ik ook dat er onder jonge ouders best veel foto's worden gemaakt (heel logisch en ik zal het ongetwijfeld ook doen).
Maar als je dan even 3 maanden geen foto hebt gemaakt, denk ik dat het niet zonde is dat je van die 3 maanden geen beeldmateriaal hebt. (alhoewel, een hele kleine baby ontwikkeld zich natuurlijk wel veel in die paar maanden).
Pff.. kan niet goed onder woorden brengen wat ik bedoel.
Make happy memories
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers