Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carnaval 2018

<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 12 Feb 2018 12:24

Carnaval 2018

Of ik heb het gemist, maar ik heb nog carnavaltopic voor dit jaar voorbij zien komen terwijl het al aan de gang is.
Gisteren met een plaatselijke optocht meegedaan en ook nog 1e geworden met een gekochte wagen. Daarna door naar de verlichte optocht in Berghem. Was weer prachtig ondanks dat er zelfs een tijdje natte sneeuw viel. Straks ga ik nog een plaatselijke optocht kijken en morgen heb ik nog een dagje vrij.
<<

Knillis

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2237

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:50

Bericht 12 Feb 2018 13:44

Re: Carnaval 2018

Hier ook fanatiek aan het carnavallen. Wij zijn vrijdag eerst begonnen op de basisschool met een optocht door het dorp en daarna spelletjes etc. 'S avonds hadden we de eerste avond al (vanwege teruglopende aantallen mensen op maandag en dinsdag concentreert de carnaval bij ons zich rond het weekend). Was enorm gezellig. Zaterdag kindermiddag gehad, daarna als loopgroep meegedaan aan de verlichte optocht en daarna hadden we wagenbal. Gistermiddag naar een optocht in de buurt geweest en gisteravond een héle gezellige avond gehad. Vanochtend even bijkomen, nu gaan we zo naar een soort brunch die uitloopt in de laatste feestavond.

Morgen is het klaar, man zit in de raad van 11 en moet afbreken etc. We gaan met de vereniging uit eten en degenen die er echt geen genoeg van kunnen krijgen gaan morgenavond nog naar een ander dorp (ik dus ook :smile: ).

We hebben echt een top carnaval!
2009 ~ 2011 ~ 2014

Morgen is vandaag...
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 12 Feb 2018 19:20

Re: Carnaval 2018

De optocht hebben we gisteren voorbij laten gaan, we waren zo lekker aan het rommelen in huis dat we te laat waren.
Maar vandaag hebben we wel geholpen om het wereldrecord fietsbellen bellen te verbreken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 12 Feb 2018 20:05

Re: Carnaval 2018

Weinig fanatieke carnavalvierders hier :laughcry:

Wij zijn ook vrijdag begonnen, eind van de middag met z'n tweetjes, ambtenaren carnaval. Daarna zaterdag vroeg op om op tijd op het goede plein te staan. Geweldige dag gehad! Zondag met dochter naar kindercarnaval en daarna ging vriend op stap. Vandaag ben ik op pad en morgen sluiten we samen af. Ik hou van carnaval!
december 2016
juli 2019
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Feb 2018 20:27

Re: Carnaval 2018

Wij zijn zaterdagmiddag hier even naar de stad geweest. Gisteren hebben we overgeslagen, en vanmiddag wel weer naar de optocht geweest. Ik ben niet heel fanatiek, maar even een paar uurtjes sfeer proeven vind ik wel leuk. Morgen is de boerenbroelof, en dat vind ik het leukst. We gaan eerst uitgebreid ontbijten in de stad en daarna naar de optocht en de huwelijksvoltrekking. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee. :wink:
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 12 Feb 2018 21:50

Re: Carnaval 2018

Mizz_S schreef:Wij zijn zaterdagmiddag hier even naar de stad geweest. Gisteren hebben we overgeslagen, en vanmiddag wel weer naar de optocht geweest. Ik ben niet heel fanatiek, maar even een paar uurtjes sfeer proeven vind ik wel leuk. Morgen is de boerenbroelof, en dat vind ik het leukst. We gaan eerst uitgebreid ontbijten in de stad en daarna naar de optocht en de huwelijksvoltrekking. En daarna ben ik er ook wel weer klaar mee. :wink:


Dan denk dat wij elkaar tegenkomen morgen :smile:
december 2016
juli 2019
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 12 Feb 2018 22:24

Re: Carnaval 2018

Oh wat grappig. Heb alleen geen idee hoe jij eruit ziet haha! Ik wist niet dat jij ook hier woonde trouwens! Of woon je ergens anders en kom je hier feesten?
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 13 Feb 2018 07:37

Re: Carnaval 2018

Ik woon daar niet meer, maar ben daar wel geboren en getogen. Voor carnaval kom ik elk jaar terug! Ik heb ook geen idee hoe jij eruit ziet en iedereen ziet er op dinsdag ongeveer hetzelfde uit :D maar ik ben misschien wel een van de weinige met een gehaakte vos om mijn nek, dus als je dat ziet, ben ik het ;)
december 2016
juli 2019
<<

Anoniem227

Bericht 13 Feb 2018 08:49

Re: Carnaval 2018

:banaan: :hulde: :cheering: Hier was het geweldig in Eindhoven, veel gezopen, topfeest!
<<

Anoniem255

Bericht 13 Feb 2018 10:13

Re: Carnaval 2018

Voir mij is het helaas voorbij. Zo ziek als een hond.

Vrijdagochtend eerst carnaval op school gevierd. Zaterdagochtend met de jeugdoptocht gelopen (vanuit school) en 2e geworden. Daarna met een paar ouders en kinderen de tent in gegaan. Zondagavond naar de tent geweest (súpergoede band!) En gistermiddag naar het wijkgebouw met de kinderen geweest.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 14 Feb 2018 09:54

Re: Carnaval 2018

Nou ik heb goed om me heen gekeken Niekske, maar ik heb geen gehaakte vos gezien! Het was wel erg leuk weer vond ik. Heb je ook meegelopen in de optocht of alleen gekeken? Wij zaten bij het groot gezelschap, dus wij hebben wel gelopen en mochten op de markt vooraan staan. Dat was wel echt leuk! Het was alleen wel koud haha!
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 14 Feb 2018 10:47

Re: Carnaval 2018

Mizz_S schreef:Nou ik heb goed om me heen gekeken Niekske, maar ik heb geen gehaakte vos gezien! Het was wel erg leuk weer vond ik. Heb je ook meegelopen in de optocht of alleen gekeken? Wij zaten bij het groot gezelschap, dus wij hebben wel gelopen en mochten op de markt vooraan staan. Dat was wel echt leuk! Het was alleen wel koud haha!


Ja was zeker gezellig! Wij hebben ook meegelopen met de optocht, een vriendin van me zat ook bij het (klein) gezelschap. Die ken je misschien dan wel, haha!
december 2016
juli 2019

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers