Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat moet ik met mijn baby?

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Feb 2018 13:46

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Haha goede redenatie Parel.
Ja hier zal op een duur ook wel wat komen. En als ie echt ouder is en kan zwemmen een glijbaan zo het water in. Dat is pas vet.
Let's discover the world together.
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Feb 2018 13:46

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Kun je niet gewoon een speeltoestel in de tuin zetten? Bij die heel kleine speeltuintjes kom je toch meestal niet erg veel andere mensen tegen en ik vind ze vaak ook nogal deprimerend. Dus ik zou in het begin gewoon iets in de tuin zetten en dan als hij wat groter is, of als je andere moeders wil tegenkomen, lekker naar die grote speeltuin een dorp verder, of die in het bos. Bij de grote speeltuinen hier in de stad zijn ook vaak ochtendjes speciaal voor de hele kleintjes, daar zou je ook naar kunnen informeren bij die ene in het andere dorp.

Toen Y anderhalf was deed ik met haar Muziek op schoot, misschien dat er nog zoiets wordt gedaan ergens in de buurt. Er waren toen ook kleinere kinderen bij, ook onder het jaar.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Feb 2018 13:49

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Susan schreef:Kun je niet gewoon een speeltoestel in de tuin zetten? .

Ja wel hoor maar ik zeg gewoon dat het me op valt dat er weinig zit hier echt in de directe buurt.

Wel een leuk cadeau idee voor opa's en oma's evt, iets voor in de tuin.
Let's discover the world together.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 06 Feb 2018 13:55

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Marin schreef:Haha goede redenatie Parel.
Ja hier zal op een duur ook wel wat komen. En als ie echt ouder is en kan zwemmen een glijbaan zo het water in. Dat is pas vet.


Ja, maar ook dat deden wij al vanaf dat ze 1,5/2 was hoor! Gewoon zo'n cheap ass plastic glijbaan ding en dan zo'n badje en gaan. Die glijbaantjes van little tikes zijn echt heel klein. Zal eens zoeken, misschien wat voor zijn verjaardag.

Afbeelding

Ze hebben overigens ook leuke activity gevallen voor peuters enzo voor in huis, best leuk!
Afbeelding

Zomaar wat voorbeeldjes!
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 06 Feb 2018 13:59

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Ja, je hebt zulke leuke dingen voor in de tuin. Een modderkeuken is ook heel leuk voor in de zomer, die kan je ook goed zelf maken. Lekker knoeien. Wij hebben ook een klein springkussen, zo'n echte maar dan voor maar twee kinderen. Die kan je gewoon in de schuur leggen als ie niet wordt gebruikt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1692

Geregistreerd: 13 Jul 2015 09:12

Bericht 06 Feb 2018 14:00

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Ik zou zodra hij kan lopen en abonnement nemen bij de Linneaushof. Vooral buiten schooltijd is het daar altijd heel erg rustig en mijn kinderen konden zich daar al snel heerlijk vermaken in de zandbak, de glijbaan, draaimolen en het binnengedeelte met zachte blokken.
2010 2012
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17385

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 06 Feb 2018 14:02

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Parel schreef:
Ze hebben overigens ook leuke activity gevallen voor peuters enzo voor in huis, best leuk!
Afbeelding

Zomaar wat voorbeeldjes!


Dit ding is echt fantastisch. Foeilelijk natuurlijk maar elke keer als T zo'n ding zag was 'ie zo een uur zoet! :)
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Feb 2018 14:07

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Ja haha geweldig lelijk maar oh zo leuk voor ze.

Lexi, ja dat is best een idee.

Susan, ik moest laatst al aan je denken toen ik zat te kijken waar wij een modder keukentje in de tuin kunnen maken. Maar ook dat is pas echt voor wanneer hij groter is en niet meer alles opeet. Wel heel leuk! Ik mocht dat altijd bij m'n oma. Zo leuk.
Let's discover the world together.
<<

Parel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2448

Geregistreerd: 21 Mrt 2015 12:30

Bericht 06 Feb 2018 15:43

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Wat is er mis met wat opeten? Een paar keer een hap zand en hij leert ervan hoor, anders schuurt het de maag.
Ik ben zo'n 'lekker weerstand opbouwen' moeder geloof ik, en idem qua vallen - 1x vallen en ze doen het de keer daarop wel anders. (Ok met mate hè, ik zet hun niet als uitdaging op het dak ofzo)
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43735

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 06 Feb 2018 16:18

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Een keer gebeurt hier ook wel hoor. Afgelopen dagen een stuk kartonnen doos, een stuk kartonnen onderzetter, stuk kurken onderzetter, een hap vaatdoek (dat vond ik 't minst fijn), servetjes en wc papier. Een keer is niet erg maar dát ga ik nou verder weer niet stimuleren :razz:
Let's discover the world together.
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Feb 2018 19:48

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Modderkeukentje is hier echt het meest gebruikte speelgoed sinds ze konden staan. Als je de ruimte hebt lijkt me dat speelhuisje van parel ook erg leuk!
<<

Anoniem248

Bericht 06 Feb 2018 20:33

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Ik kan me nog herinneren dat ik vroeger in een dorp verderop bij jou in zo’n leuke speeltuin gespeeld heb. Misschien is het wel dezelfde als waar jij het op de vorige pagina over hebt (al zal die nu enorm veranderd zijn). Je hebt er niks aan maar die herinnering popte ineens omhoog.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6685

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 06 Feb 2018 20:44

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Zoals je weet ben ik minder van kopen en meer van maken en niet persé speelgoed dus voor R zijn eerste verjaardag gaan we zelf een sensory board maken. Verder maak ik elke dag een plannetje wat te doen: van 5-8.30 is het opstaan, rondje buitenlucht langs water en dan koffie in cafe waar hij zijn ontbijt krijgt. Dan slapen 1.5 uur. Dan iets met de auto: vriendinnen bezoeken, naar een park vogels kijken, boodschappen doen etc. Dan uur slaap en dan meestal wandeling en/of zwemmen, avondeten, bad, bed.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Femm

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1554

Geregistreerd: 17 Jan 2016 11:10

Bericht 06 Feb 2018 23:10

Re: Wat moet ik met mijn baby?

Zora schreef:
Parel schreef:
Ze hebben overigens ook leuke activity gevallen voor peuters enzo voor in huis, best leuk!
Afbeelding

Zomaar wat voorbeeldjes!


Dit ding is echt fantastisch. Foeilelijk natuurlijk maar elke keer als T zo'n ding zag was 'ie zo een uur zoet! :)


Dit ding hebben wij met wat fellere kleuren. Neemt amper ruimte in en E. vind het helemaal geweldig. Zelf nu na 7 maanden dag in dag uit in dat ding.
Januari 2012
Augustus 2014
Juli 2016
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers