Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baby /zwanger dozen

<<

Anoniem198

Bericht 05 Nov 2013 17:23

Baby /zwanger dozen

Nu ik zwanger ben zie ik dat er zoveel dozen zijn die je gratis kan krijgen.
Welke zijn de moeite waard en wat zit erin?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Nov 2013 17:25

Re: Baby /zwanger dozen

Prenatal, etos en kruidvat. Vind ze allemaal prima, een gegeven paard ga ik niet in de bek kijken..

Edit: je vroeg nog wat erin zit. Dat verschilt per keer geloof ik. Bij de prenatal doos zat er een aventflesje, bibi speen, klein pakje luiers, kleinnsudocremetje en alcoholvrij rosebier geloof ik in. De etosdoos, alcoholvrije jillz en rsebier, proefcerpakking pampers, speentje, labeldoekje en een zooi tijdschriften. Kruidvat; flesje, billencreme en miniverpakking kruidtvatluiers. Geen reclame of folders. Overigens horen het flesje en de billencreme er niet in maar de bijtring en de babyolie waren op dus kreeg ik dit ter vervanging.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem6

Bericht 05 Nov 2013 17:33

Re: Baby /zwanger dozen

Ik vind de zwanger/baby dozen altijd wel leuk! Ik hou sowieso van verrassingspakketjes vind dat ook altijd leuk aan kerstpakket Er zitten altijd wel handige dingen in die van pas kunnen komen maar meeste is reclame!

Ik heb deze boxen.
*Etos
*prenetal
* babydump
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:28

Bericht 05 Nov 2013 17:40

Re: Baby /zwanger dozen

Ik had de boxen van Kruidvat, Etos, Prenatal en de Babydump. Zaten zoals hierboven al beschreven is heel veel verschillende dingen in. Ikzelf vond het leuke pakketjes.

Als je na de geboorte het geboortekaartje inleverd bij bijvoorbeeld de Plus of C1000 krijg je ook een pakket, zitten ook zeker een hoop bruikbare spulletjes in.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 05 Nov 2013 17:41

Re: Baby /zwanger dozen

Ik heb alleen die van de Babydump. Vond bij die fijn dat er geen reclame in zat.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 18:25

Bericht 05 Nov 2013 17:43

Re: Baby /zwanger dozen

Ik heb nu die van Babydump en Felicitas (Etos), in de laatste inderdaad wel veel reclame. Verder zaten er in de dozen wel handige spulletjes: lepeltjes, tuitbekers, speen, Avent flesje, billendoekjes, sudocreme, buikcreme, pampers en nog wel meer. Altijd handig en gratis is mooi meegenomen :)
2014 2016 2019
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 05 Nov 2013 18:00

Re: Baby /zwanger dozen

De prijs voor mooiste naam krijgt in elk geval van mij "de blije doos", alsof je na zo'n bevalling überhaupt nog een blije doos hebt! :nopompom:
<<

Anoniem198

Bericht 05 Nov 2013 18:03

Re: Baby /zwanger dozen

Hahaha Pompoen!!

Klinkt best nuttig die dozen! Met hoeveel weken zwangerschap hebben jullie ze aangevraagd?
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Nov 2013 18:43

Re: Baby /zwanger dozen

Pompoen schreef:De prijs voor mooiste naam krijgt in elk geval van mij "de blije doos", alsof je na zo'n bevalling überhaupt nog een blije doos hebt! :nopompom:


Ik verwonderde me idd ook over de naam. Wat nou blije doos? Zeer verdrietige doos! Ze houden je een illusie voor..
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Olíve

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3293

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:20

Bericht 05 Nov 2013 19:01

Re: Baby /zwanger dozen

Steep schreef:
Pompoen schreef:De prijs voor mooiste naam krijgt in elk geval van mij "de blije doos", alsof je na zo'n bevalling überhaupt nog een blije doos hebt! :nopompom:


Ik verwonderde me idd ook over de naam. Wat nou blije doos? Zeer verdrietige doos! Ze houden je een illusie voor..


Misschien vindt de prenatal zwangere vrouwen altijd van die blije dozen! :razz:
<<

Anoniem272

Bericht 05 Nov 2013 19:24

Re: Baby /zwanger dozen

Houd er wel rekening mee dat ze je gaan mailen en zelfs bellen met allerlei reclame. Ik ben bijvoorbeeld meerdere keren gebeld door de Disney Boekenclub, die hadden mijn nummer dankzij WIJ Media (van de blije doos).
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 05 Nov 2013 20:16

Re: Baby /zwanger dozen

Filoria schreef:Houd er wel rekening mee dat ze je gaan mailen en zelfs bellen met allerlei reclame. Ik ben bijvoorbeeld meerdere keren gebeld door de Disney Boekenclub, die hadden mijn nummer dankzij WIJ Media (van de blije doos).



Wij hebben daar geen last van gehad. Ze hebben 1x gebeld, netjes gezegd dat we geen interesse hadden en ze hebben nooit meer gebeld.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 05 Nov 2013 20:19

Re: Baby /zwanger dozen

Een blije doos is tot daar aan toe, maar bij een baby doos krijg ik toch andere ideeën. :laughcry:.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem16

Bericht 05 Nov 2013 21:12

Re: Baby /zwanger dozen

Niets is de moeite waard, ik vond het allemaal rommel. Het ergste is nog dat je ook in zo'n bestand komt en weet ik hoe vaak voor die onzin allemaal gebeld kan worden.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers